1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ik heb de console aan uit gezet(11sec) toen gekeken of er een update voor de controller was, met de xbox kabel wel verbinding maar dan was dr een probleem om te updaten(kabel breuk?) vervolgens mijn samsung kabeltje en toen kon ie wel kijken of dr een update was. Heel vreemd, dus de xbox ziet wel of die "defecte" xbox kabel dr in zit, en laad dus wel op maar daar houd t dan ook mee op.

Vervolgens las ik wel dat forza5 dit probleem gewoon bij de xboxone problems FAQ staat. Dus ik denk ff ander spel.. rest van de avond destiny geen probleem, behalve net toen ik terug kwam in de tower was ie m ook ff kwijt. Kan dan toch een controller probleem zijn.. wellicht dat bij forza de controller meer schud(curbs/remmen) en dat dr daarom iets niet goed schiet.

FF 2e controller kopen, kijken of die t zelfde probleem heeft. Zo ja dan weet ik t ook niet, zo nee dan is deze controller stuk.

PS ik dacht dat t eerst aan mijn afstand lag, zit met de monitor op +/- 7-8 mtr afstand van de console. Maar net bij destiny zat ik gewoon op 1.5 mtr van de tv.

2. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Ondanks mijn foutjes toch een leuke avond gehad. Kwali p2 en heat 1 p3 (door een fout p2 verloren) en heat 2 p8?? dacht ik. Heat 2 reed ik constant op P2 zonder problemen, alleen wilde de Viper graag een tweede pitstop. Geen idee wat er fout ging, maar als iemand een herhaling heeft ben ik wel benieuwd. Het zal de curbs geweest zijn. Heat 2 leuke inhaalacties kunnen plaatsen. Beetje bij beetje gaat het tempo weer lekker omhoog zonder serieus te oefenen. De controller begint ook beter aan te voelen.

3. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Bij mijn bookmarks zie ik je spinnen, maar zit net te ver.

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Kwali: 1 rondje kunnen rijden voordat ik eruit gegooid werd. Reed in de ochtend 51.7-8 en had nu 52.6 staan dus dat was niet optimaal. Qua plekken had het niet veel uitgemaakt was dan hoogstens 4e geweest geloof ik.

Heat 1: Lawaai bleef hangen in zijn 2 bij de start dus daar kon ik snel voorbij, weet alleen niet of ik Denvan daardoor illegaal ingehaald heb voor de startlijn omdat ik gefocust was op lawaai. Moet ik morgen maar even terug zien. Verder redelijk constant kunnen rijden 51.7 tot 52.0. Beetje mazzel met een foutje van Menno die de ronden ervoor op die plek ook al gevaarlijk over de curbs aanremde en dus spinde. P2 was maximaal haalbare.

Heat 2 superstart gehad waardoor ik vrij snel richting 4-5e plek kwam. Constant 51.6 kunnen rijden en flink close racing gehad met Denvan in het begin, gelukkig was ik er in ronde 3 of 4 voorbij en kon ik een gaatje slaan naar de rest. Voor de rest geen grote fouten gemaakt en met zweethandjes in mijn 1e overwinning deze cup kunnen halen.

B Tender en lawaai vinden dit leuk.
  5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik wil me voor de afgelopen race wel toeleggen op een (fail)compilatie :)
    EDIT: wanneer mensen momentjes hebben (hoeven niet perse spins/crashes te zijn, maar ook 'leuke' dingen) die ze graag in de compliatie verwerkt zien worden, dan geef maar gewoon aan hoor (als het kan met heatnummer en in ongeveer welke ronde het plaatsvond).

Laatst bewerkt: 5 nov 2014
    lawaai vindt dit leuk.
  6. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Tada alvast een voor proefje..
    http://www.xboxclips.com/video.php?...3 Nl&vid=eddc43b3-845c-41a7-9906-7cb3307bf4bc

http://www.xboxclips.com/video.php?...3 Nl&vid=a8d9567a-c72e-4f8e-9730-0182fc168d61

7. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik probeer er alles aan te doen om m'n Xbox met internet aan de gang te krijgen want ik begin het racen nu toch wel te missen. :mad:

8. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik mis de volle lobby ook wel een beetje maar het is ook wel fijn om lagvrij te rijden, tenminste had de laatste race eigenlijk nergens last van. Zag dat Stijn al aardig wat filmpjes had geschoten voor de compilatie.

9. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ik ga proberen om morgen weer van de partij te zijn...hopen dat ik optijd klaar ben op t werk...

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Filmpje volgt vanavond!

lawaai vindt dit leuk.
  11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nog even renderen en dan is hij dadelijk hier te zien! :)

Surreallistic vindt dit leuk.
  12. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    na 3 min is hij nog niet zichtbaar :p

13. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Nice Tender! Leuke keuze vuur de muziek.

14. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Mooi Tender alleen jammer dat het stuk met 3 dik door de 90 gtaden bocht er net niet in zit.

Ook een mooi stukkie muziek erbij.

15. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Mooi gedaan Tender alleen jammer van die balk onderin met de knoppen van de replay. Verder mooie shots gezien en mooi nummer ook, leuke keuze.

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Die balkjes zijn wel weg te halen met software. Flavour heeft het namelijk niet bij filmpjes. Was dat niet After Effects?

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmmm achteraf had ik dat balkje wel weggekregen ja (zwart randje eronder plakken). Les voor de volgende keer!
    En die 3-breed-door-de -bocht was k straal vergeten :'-(

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hmmmz... 1:31.150 vrees niet dat er veel meer in zit voor me. Dik 2 seconden verschil met de top....

19. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, gisteren eindelijk een rondje kunnen rijden door m'n telefoon als hotspot te gebruiken, maar m'n bereik is erg slecht (edge) ook staat m'n netwerk op strickt. Nog even puzzelen dus.

20. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Op edge ? Dat je dan nog online kunt komen, geen Wi-Fi van buren?

Deel Deze Pagina