1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Xbox gestart.... w fff
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dit zijn niet de meldingen die je wilt ontvangen als je je xb opstart..
    [​IMG]
     
  3. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Invite?
     
  4. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Send/sent
     
  5. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    FM blijft op ronddraaiende schijfje staan.... en even stil en weer verder met draaien.
     
  6. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Reboot?
     
  7. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Stroom eraf en nog een x proberen
     
  8. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    En zwart scherm....hmmm gaat m niet worden ben ik bang
     
  9. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Nog een x stroom eraf en weer beeld, gaat iets niet goed...... nu start scherm en daarna zwart... kinect staat aan, maar geen Windows... vaag
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Wat een dramatische afsluiting van het seizoen. Op lompe wijze tik ik Iced van het rechte stuk. Volledig mijn fout en ben dan ook achter hem gebleven naar de pit toe. Daarna, weer op het lange rechte stuk, een dik rook gordijn waar majong in bleek te rijden, vol erop (dacht dat het die bug was waarbij iemand z'n wiel blijft blokkeren). Excuses aan de slachtoffers, zo wilde ik het super leuke seizoen niet afsluiten
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    pim_smeets vindt dit leuk.
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Een voor mij een fantastische afsluiter van een moeilijk/zwaar seizoen:thumbs:
    Kwalificatie was 1e rondje voldoende: 2.24.6
    Heat 1 een vage start voor sommige vanwege onduidelijkheden wanneer er gestart zou worden. Het mocht doorgaan dus top 3 was klein beetje los. Leuke gevechten gehad met de top 3 (kan ik niet vaak zeggen:))
    Ronde 2 de mooiste inhaalactie van dit seizoen van mijn kant gedaan:
    http://www.xboxclips.com/video.php?...eaky&vid=3ef66b19-45f4-4733-bf01-fba28e9870a3
    Daarna had ik Cold een lange tijd achter me zitten. Ronde 6 gepit zodat ik in ronde 7, wat de laatste ronde is om te pitten, het voordeel zou hebben met de banden. Kwam ruim voor Tender en coldd uit en pakte een overwinning.
    Heat 2 was chaos op het rechte stuk. 2 schoten eraf, daar gelukkig geen last van gehad. Kwam na een paar auto's ingehaald te hebben op P3 terecht. Toen bijna net zo'n zelfde inhaalactie gehad als in heat 1, maar liet me ietjes zakken. Uitkomen 2e bocht gespint wat me ongeveer 3 seconden koste.
    http://www.xboxclips.com/video.php?...eaky&vid=4573971d-14d3-477b-a573-18c23533c7ad
    Daarna alleen maar gaan hotlappen en hotlappen. Toen in ronde 6 weer gaan pitten zodat ik het voordeel weer had, en kwam close vlak voor Menno uit. Daarna geen druk meer gehad en me 2e overwinning van de avond binnen gesleept:thumbs::thumbs:

    Bedankt voor het organiseren van de leuke, maar soms ook zware cup;) @Flavourlicious :thumbs::thumbs:
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Mag gezegd worden inderdaad! Thanks!
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Mijn favoriete track. Nette kwali, 8e. Heat 1 idem, heat 2 in de laatste bocht Divi voorbij gekund, 6e meen ik. Tevens beste resultaat.

    Bedankt Flavour voor het organiseren, leuke avonden gehad. En voor diegene die ik zondag zie, tot dan. En voor de rest, tot de volgende cup!
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Hoefde 2/3 seconden te zien en wist dat het de reclame van shell was haha. Maar dit is de langere versie volgens mij:)
     
  18. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Helaas geen tijd gehad. Geen idee of ik plek 4 heb weten te behouden.
    Alle complimenten naar de organisatie. Leuke auto's die goed bij elkaar liggen en het veld dat lekker goed bezet was.

    Pim geweldig gereden en toch een eer om jouw als teammaat gehad te hebben!
    Leerde zeer snel en kon de pro's het lekker moeilijk maken. _O_
     
  19. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Dus door problemen met xbox (nu stuk) niet kunnen rijden, wel veel plezier gehad met de auto en de strijd in de subtop. Op naar een volgende competitie!! Weet nog niet of de zondag handig is voor mij dus moet daar nog even in overleg over.
     
  20. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Hoewel ik de laatste races niet mee hebben kunnen doen wel geweldig genoten van deze cup (ondanks de vele tekort komingen van Forza).
    Ruben, bedankt.

    Komt er een nieuwe dinsdag avond cup?
     

Deel Deze Pagina