1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Trading paint achievement unlocked!
    Eliminate 2 opponents in the progress! Check

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    [yt]FpIETZ25z7E[/yt]

Oeh en spot iemand de aller aller mooiste auto op 1.08? :cool:

Laatst bewerkt: 11 aug 2014
  3. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    74,5645431 mijl per uur, voor ieder die m op Engels heeft staan! Goede maatregel denk ik...

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Bekritiseren is natuurlijk altijd makkelijk.. maar ik zie wel een probleem bij bovenstaand scenario..

Degene die bij de start voorop rijdt is in feite een sitting duck. De #2 en #3 laten 'per ongeluk' een gaatje van 5 meter vallen, en kunnen/gaan/zullen/mogen al voor de startlijn gasgeven 'om het gat tot de #1 te dichten', waarop ze zonder moeite de #1, die pas mag/moet gasgeven op de startlijn, voorbijblazen op het eerste rechte stuk. De #1 ziet het gebeuren.. maar kan/mag niets doen om het tegen te houden.

5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Die situatie bestond altijd al, al is het nu iets makkelijker uit te kiemen. Elke coureur moe gewoon volgen op de zelfde snelheid. Gaten laten vallen mag dus niet.

Situatie moet gewoon goed gaan, maken mensen er gebruik van krijgen ze gewoon tijd of punt straffen.

6. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Was de Lambo stuk in dat filmpje? Ze gingen er zo makkelijk voorbij.

Moet haast wel stuk zijn geweest....... Of het was CGI.... 8)

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmm dus eigenlijk is het verboden om de auto voor je in te halen op het rechte stuk (vóór het rempunt). De enige manier om op het 1e rechte stuk in te halen is door eigenlijk éérder te beginnen met accelereren, waardoor je met meer snelheid over de startlijn gaat dan de auto's voor je. Eerder accelereren kan alleen als je een gaatje hebt.. en gaatjes mogen (terecht) niet..

- De advocaat van de duivel spelend - Niet bedoeld om te zeiken, maar bedoeld om de regels uit te kristalliseren:b::b:

8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Uiteraard kan je anderen inhalen, er is altijd wel een klein gaatje en iets verschil in het momen lt van gas geven. Ik wil alleen niet dat iemand 3 plekken wint in de eerste 5 seconden van de race. :p

We gaan tijdens een warmup race gewoon kijken of het werkt en of iedereen er goed mee omgaat, zo niet kunnen we met race 1 gewoon terug.

9. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Waarom moeilijk doen? Pas na bocht 1 mag je inhalen.... Dan blijft het eerlijk, m.i.

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Niet dat ik ervaring heb, maar lijkt mij een goed systeem. Is het alleen niet nirmaal zo dat na het wegvallen van de pacecar de leider het tempo bepaalt? Die zou dus tussen pit entry en start/finish zelf mogen bepalen wanneer het gas erop gaat.

11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zo deden we het eerst, maar er werd geklaagd dat het dan onduidelijk en verwarrend is. Nu doe ik het anders en is het weer niet goed. We gaan het gewoon proberen en we zien wel. :)

12. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Blijft hoe dan ook lastig en iedereen zal het dan ook zo fair mogelijk moeten doen Een inschattingsfout is zo gemaakt, maar je moet er maar op vertrouwen dat het dan een fout is en dat er niet bewust het randje word opgezocht om net even dat voordeeltje te halen. Zolang je niet op basis lobby punten kan starten blijf je een 'probleem' hebben.
    It is as it is.....

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Op 26 augustus (1 week voor de echte start op Sebring) wordt er een test races verreden op Indianapolis. Hier kijken we of de rollende start goed werkt en worden alle regels en systemen toegepast alsof het de echte race is, inclusief kwalificatie en 2 volle 20 minuten races. Daarnaast is het een goede laatste shakedown omdat we voor het eerst met het veld in race verband de auto's gebruiken. Deze races tellen niet mee voor de klassementen.

Laatst bewerkt: 12 aug 2014
  14. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Wanneer is iedereen wel tevreden? Nog nooit meegemaakt. :+
    O ja over het weer in Forza 5: het zijn tot nu toe altijd voorspelbare mooie weersverwachtingen in FM: altijd droog en zonnig.
    Gaan we dat nog ooit meemaken: intermediates en full wets?

15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zeker weten. Forza Horizon 2 bevat een dynamisch weer systeem. Je zou denken, is dat garantie dat dat in Forza 6 gaat zitten? niet gelijk. Maar als je kijkt hoeveel tijd er in is gestopt wel. Ze hebben niet zomaar druppeltjes gemaakt, nee ze hebben een systeem ontwikkeld dat de hele atmosfeer simuleert. Op die manier wordt regen dus echt via wolken opgebouwd. Zo'n systeem is zo geavanceerd en tijdrovend geweest dat het een stom idee is om dat slechts in 1 productie (Horizon 2) te stoppen.

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  17. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hoi,
    Ik ben ondertussen gesettled in mn nieuwe huis en wil aan het eind van de zomervakantie graag weer aansluiten bij de races, ik geloof dat er nog geen andere fm5 championships in de planning staan dan deze? Dus dan sluit ik me hier graag aan. Ik ga er vanuit dat ik AM rijder ben? Heb de laatste maanden niet gereden, dus zal wel weer ff inkomen zijn, maar in de Clio cup ging het erg goed. Zou het leuk vinden om in een team te rijden, hopelijk komen er nog wat meer inschrijvingen bij! ;) Mijn racenummer is 19.

18. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    LoyallRonin en Denvan staan er nu in als privateer dus je kan die 2 een pm sturen. De OP bevat nu alleen coureurs met bekende liverie.

19. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ben ik de enige die de clips van Tender niet kan zien?

20. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Via tapatalk open ik chrome browser en dat werkt niet!

Deel Deze Pagina