1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    1: Porsche
    2: Audi R8
    3: Lamborghini Gallardo
    4: BMW M3

    Warm?
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zeg niks.

    [yt]YsnHQrsrY0g[/yt]

    Hint:

    6
    10
    10
    8


    Ron76:

    1: Porsche 911
    2: Audi R8
    3: Lamborghini Gallardo
    4: BMW M3

    ColdzeroNL:

    1: Porsche 911
    2: Audi R8
    3: Lamborghini Gallardo
    4: SLS AMG

    lawaai - oud:

    1: Porsche
    2: Zou het niet weten
    3: Ferrari
    4: Zou het niet weten
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2014
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Morgen (donderdag) om 20:00 sluit ik de quiz. :)
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Poging 2 dan maar:
    1 Porsche 911
    2 Audi R8
    3 Gallardo
    4 SLS AMG

    Mis dan wel een hoop moois zoals GTR, Z4, MP4-12-C maar nog genoeg cups te gaan :)
     
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Hoe kom je bij die eerste 3? Wel goeie keuzes, was im nooit op gekomen. :p
    Zit de z4 wel in FM5?
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    GTR, Z4 en MP4 zitten alle in Forza 5. :)
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Volgens mij zijn het ook de enige V10's die in GT3 gereden hebben de laatste jaren. V6 zit erin omdat Porsche de grootste is met V6. Dan blijft de 8 cylinder over en ik hoop eigenlijk op de Camaro maar denk SLS of Ford GT. We zullen zien morgen.
     
  8. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    True, alleen de Viper heeft nog een V10 zover ik weet.

    Nog 0uur en 54minuten. :p
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2014
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    het is nog ver weg, maar ik ben zal er wellicht bij zijn.

    Het am/pro in 1 groep is natuurlijk cool.
    Waarbij je wellicht in dezelfde auto's kunt rijden maar dan wat anders getuned of 2 verschillende klassen. Of de 1 groep in rwd en de ander awd...

    Het idee van divisies is natuurlijk ook in 1 lobby te doen. Zeker in multiclass modus.

    Maar divisies hoeven niet persé volle lobbies te zijn, immers kunnen er gewoon meer snelle als langzame(re) gasten zijn, of andersom.

    Ik denk dat het rijden in een divisie waarin je het gevoel hebt dat je een kans maakt leuker is als in een volle lobby als veld vulling.. Ik weet nog dat er bij ons ook een 4e divisie was met allemaal écht amateurs maar die hadden de grootste lol..
     
  10. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    +1
    Ben het helemaal met je eens Demon!
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Bij deze cup rijden de am en pro coureurs in dezelfde auto's. Het idee is nu om een am klassement, een pro klassement, een gemengd klassement en een teams klassement te doen. Zo kan je als am rijder strijden voor de overwinning en tegelijkertijd meten met de pro's. Gebaseerd op het aantal deelnemers per week worden het 1 of 2 lobby's. :)

    Maar goed dat soort info kan bog over nagedacht worden, genoeg tijd. Over een uurtje de auto's bekendmaken. :D
     
  12. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    1 porsche
    2 Ferrari
    3 viper
    4 Bmw m3
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nog een paar minuutjesss!
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2014
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [yt]3xoLuaptZjM[/yt]

    http://www.porsche.com/usa/eventsandracing/motorsport/worksracing/racingcars/911-rsr/

    http://www.drivesrt.com/racing/viper-gt3r/

    http://squadracorse.lamborghini.com/en/gt3/overview/#!slide/1948

    http://www.mercedes-amg.com/customersports/eng/index.php

    Auto's zijn geen 1 op 1 kopie van GT3 auto's. Gewicht ligt helaas onvermijdelijk hoger dan in het echt en elke auto heeft daardoor een power waarde die compenseert met het gewicht. Deze auto's zijn zo'n 3-4 seconden sneller dan de A class Porsche cup auto. Elke auto rijdt anders. De Porsche en Lambo hebben de motor meer naar achter staan dan de Mercedes en de Viper. Test elke auto en als je grote verschillen of fouten ziet meld het en dan maken we de auto's beter. Maak dus je keuze pas als er is doorgegeven dat de tunes final zijn.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2014
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    neem aub bij de tune's dan wel een verschil voor een am of pro rijder!
    ... dit verlaagt de drempel voor de semi-pro/amateurs om te joinen, (hint awd lol)
     
  16. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    :+
    50% goed! Wat heb ik gewonnen? :D


    Mooie keuze aan auto's Flavour, zijn de tunes al te downloaden?




    Flavour's tunes zijn normaal gesproken "Noob-proof", om de handling of een power downgrade voor beginners zou ik me dus niet druk maken.
    Ik zou het zelfs niet wenselijk vinden, want dan kan je net zo goed een andere Cup doen voor de AM
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heerlijke introductie Flavour! Heb super zin in deze cup!
    Ik kijk er zelf een beetje anders tegenaan. Zou het juist niet een beetje lullig voelen wanneer je met je tot-boodschappen-wagen-gereduceerde GT3-auto tussen de volbloed raceauto's aan het rondrijden bent?? Zo zou je ook kunnen voorstellen om de 'amateurs' gewoon een power-handicap van 50% te geven. Met ong. 260 pk zijn het een stuk lievere auto's (gekscherend bedoeld ;) ) en ben je er ook :b:

    Ik denk dat mensen zich in het algemeen het best/snelst ontwikkelen wanneer ze uitgedáágd worden, in plaats gepampered (no offence). Dat je dan misschien niet direct 1e finisht in je 1e race is niet meer dan logisch, wanneer je mensen tegenover je hebt die dit al 10+ jaar doen.

    Er wordt momenteel (eigenlijk al een behoorlijk aantal weken) achter de schermen hard gewerkt door met name Flavourlicious, en een beetje door ondergetekende, om de auto's een toegankelijke built en afstelling mee te geven, die voor zowel pro's als am's aantrekkelijk is. Er valt met 4 auto's met elk hun overduidelijk eigen karakters (FR/FR/MR/RR) bovendien genoeg te kiezen straks.

    Wel heel erg bedankt voor je input! Er wordt kan ik je vertellen zeker gekeken naar manieren om het voor am's wat makkelijker te maken (dan voor pro's?), maar persoonlijk zie ik wat minder in bovengenoemde suggestie:b:

    Nogmaals, superzin deze cup!
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Erg gave wagens hoor, ik neem de viper wel als ik de camaro niet krijg :) Zijn de tunes al te vinden? Heb al een viper dus dan kan ik die meteen testen. Tevens ben ik grotendeels eens met Tender, dat mensen uitgedaagd moeten worden maar ik hoop niet dat personen zich later afschrikken omdat het racewagens zijn. Ik weet niet nog dat ik in FM3 overstapte naar handmatig schakelen en in 4 naar clutch en de 1e competitie reed ik mee in de Mazda Miata en zo ben ik ook gegroeid door er tijd en moeite in te steken maar ik weet niet of iedereen dat kan opbrengen.
     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Zoals Cold en Tender zeggen.
    Oefenen oefenen oefenen, en vooral niet opgeven.
    Ik rij zeker niet mee voor de punten, maar op een ronde word ik ook niet snel meer gezet (dat was wel eens anders).
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Oefening baart kind toch Ron? ;)
     

Deel Deze Pagina