1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Loyallronin is een oude man ik snap dat wel.
    Alle verplichtingen die een Team geeft zijn een probleem.
    Ik ben nog ouder dan Loyall en moet mijn tijd ook verdelen tussen verschillende dingen.
    Als Team lid voel je meer druk om er telkens te zijn, ook ik kan dat niet.
    Daarom treed ik tot het los vaste team privateers toe.

Ik doe mee als ik kan en er plek is.

Een Semi pro weer een nieuw begrip.
    Ik begin net met de XB1.
    Eerst wat geprobeerd met C classe.
    Prague 131.244 met C ondanks nog veel fouten dat is wel semi pro denk ik.
    Maar silverstone met een een Viper dat ging voor geen meter.
    Alle bochten liggen anders dan ik gewend ben.
    Zat meer op het gras dan op de baan.
    Kan dan ook geen laptijd geven Wanabee AM op die baan.
    Het zal wel goed komen het kost wel meer tijd als je bijna 60 bent dan bij zo,n jonge hond als Freaky.

Martin.

2. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Ik bedoel Prague 2.11.244 met C ik noteer het zelf in secondes vandaar.

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Die xboxclips.com, werkt zeker alleen als je t upload via uploadstudio?

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nope. Alles wat je opneemt staat automatisch op de xbox server.

5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb vanavond 2 miniclips ge-record that, maar beiden staan niet op xboxclips.....

6. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Heb je wel open staan dat iedereen je clips kan zien?

7. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Zal ik morgen nakijken.

Was trouwens leuk vanavond. En op zn tijd lekker NIET serieus zijn met zn allen. De boog kan niet altijd gespannen staan. Biedt veel perpectief voor bijv Horizon 2.

8. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Mijn leuke/spectaculaire crash met de Lotus F1
    http://www.xboxclips.com/video.php?...eaky&vid=63b92291-d3a0-433f-b7bc-e2b55f5670a1

Leuke crash met de lambo's:
    http://www.xboxclips.com/video.php?...eaky&vid=92034ef7-7120-45b0-a70e-0fb70ab0df81

Net uit de muur houden in Eau Rouge:
    http://www.xboxclips.com/video.php?...eaky&vid=a82d00a2-fa4e-489a-8dd6-c0a1b096e1ab

Mooie (legale) inhaalactie op Divimus:
    http://www.xboxclips.com/video.php?...eaky&vid=7bcd2ee0-febb-416a-bcba-51c327911187

Me eigen prima vermaakt met racen. Beetje gek doen is altijd leuk. Race gaat denk ik wel leuk worden dinsdag:thumbs::thumbs:

9. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik vond het ook wel lekker om een keer niet al te serieus wat rondjes te knallen.
    :thumbs:

10. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Mensen zin om straks of vanavond nog wat rondjes te rijden :) !?

11. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vanavond? Ik ben 21:00 online.

12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben evt pas rond 21.30u online

13. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ik ben er ook rond 21:00 :D!

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Graag wat aandacht voor onderstaande regel in het reglement:

Ik zie dat mensen (mezelf uitdrukkelijk meegerekend) bij het oefenen vaak nog buiten de baan schieten in met name bocht 9 en bocht 15. Kan gebeuren; vaak is het behaalde voordeel beperkt. Tijdens de race komt regel 4.4 uit het reglement dan wel in werking:

Zoals ik hem lees: "Als je van de baan bent geraakt, uitsluitend de baan op rijden als dit op een veilige manier kan zonder anderen te hinderen. Al het andere verkeer heeft voorrang. In het ergste geval achteraan aansluiten".

Consequentie die ik daaraan verbind (maar die nog niet muurvast staat): ik ga ervan uit (anticiperen:D) dat iedereen bekend is met de regel, en tenzij het écht moet om een ongeval te voorkomen in alle redelijkheid zelf actief zal kijken of hij de baan kan opkomen of niet. Voorrang/ruimte krijgen is een gunst die verleend kan worden aan de persoon naast de baan, maar geen vereiste imho.

Was in het verleden soms een beetje onduidelijkheid over wat je in die situatie van elkaar mag verwachten, daarom wilde ik het eventjes bespreekbaar maken.

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Goed punt Tender. Zoals ik het lees zou degene die dus vooraan rijdt in een drukke groep, met 4 wielen van de baan gaat maar wel gewoon op full speed blijft achteraan aan moeten sluiten. Niet eerlijk nee, tenzij zijn voorsprong toeneemt. Maar hoe controleer je dat? Zonder de weergave van achterstand/voorsprong op je tegenstander, is dat niet te controleren. Kwestie van gezond verstand gebruiken lijkt me. Je wint het niet op 1 bocht. Gebeurt het, al dan niet bewust, te vaak dan moet de FIA daar ev. wat van gaan zeggen middels een report.

16. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    En in bocht 2, 4, 9, 13 en 18 :p

B Tender vindt dit leuk.
  17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zoals ik het lees mag hij ook weer fullspeed als voorste terug de baan op mits hij niemand hindert (geen uitwek/remacties noodzakelijk) en eventueel behaald voordeel niet te extreem is (en niet te vaak voorkomt). Elke keer helemaal achteraan aansluiten gaat in veel gevallen wat te ver, ben ik helemaal met je eens. Zolang het 'terug de baan op sturen' maar gepaard gaat gezond verstand zoals je zegt (ik val in herhaling).

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    *offtopic* gisteren tijdens het online oefenen al even laten vallen. Hierbij het filmpje. Echt sick! */offtopic*

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Heel veel succes morgen heren! Ik ga voor 8 dagen naar Beijing, see you later!

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    mag ik vragen als wij zo blijven doorrijden met een mixed cup dat de AM's een meer easy op grip gebaseerde tune krijgen dan de pro's/semi's?

Ik vind dat (kijk ook vooral naar mijzelf)ik met deze tune's ineens op een veel hoger nerveuzer niveau moet gaan rijden als ik nu daadwerkelijk kan.
    Hierdoor voelt het gat tussen AM en Semi/Pro juist nog groter. En daarom zouden AM een makkelijkere, meer grip tune moeten hebben als semi/pro's.
    Hierdoor kan je leren omgaan met auto's, leer je ook wat je mist in een auto of tune en kan de tune meegroeien met het niveau van de rijder.

Soort XBWR driving school. :)

Bij consoleracers hadden wij ook een clubbie mensen die véél harder reden en dan vaak in een andere tune reden die meer naar hun behoeften was. En anderen juist weer een tune die meer grip had.

just my 2 cents

Deel Deze Pagina