1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Nja, dat ook ja. Had ik daar trouwens maar meer op getraind, heerlijk. xD
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Heel vet gedaan Flavour :) !
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Thanks! :)

    Huidige versies van de tunes zijn te downloaden door te zoeken naar XBWR. Elke tune draagt de naam 'XBWR GT3 beta'. Zoals de naam dus aangeeft zijn dit niet de final tunes. Het idee achter elke auto en de algemene performance ligt wel vast en er is zoals Tender zegt al veel gewerkt en getest. Maar uiteraard is de mening van iedereen belangrijk. Dus probeer elke auto rustig uit, kijk wat snel is en wat niet, waarmee ga je sneller over je limiet etc. We hebben veel tijd dus als we rond september van start gaan hebben we vast 4 sterke tunes. Onderstaande foto is een indicatie per auto op basis van mijn ervaring, maar voor iedereen is het anders. Elke auto rijdt anders en elke rijstijl heeft dus een ander soort auto nodig.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2014
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Kleine toevoeging: geef bij het uitproberen van de autos de bandjes el even tijd om op te warmen :) in je eerste twee rondjes zal de auto gegarandeerd wat minder lekker aanvoelen, maar met wwarme bandjes zou het beter moeten zijn :)
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb de Viper geprobeerd op Prague, beviel me prima. Complimenten voor de afstelling. Glijdt af en toe wel als je te vroeg op het gas gaat maar is prima te handelen. Vanavond kijken of de Lamborghini net zo goed is :)
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    WTF, ik kan geen 2013 Viper vinden en de tune van de Porsche kan ik ook niet vinden??????
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    WTF voor die Viper moet je toch echt wat beter kijken (bij de V van Viper, niet bij de D van Dodge). Porsche is natuurlijk RUF, maar de RUF-setup staat inderdaad geloof ik tijdelijk even niet online, die komt er snel weer!
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2014
  8. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    /me zegt in schaamte "Doh, heb idd bij de D van Viper gekeken" :x
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Viper is inderdaad geen direct ondereel van Dodge meer. SRT is een los merk geworden waardoor de Viper los van Dodge is geworden.

    Thanks, dat is precies het idee. Niet 100% makkelijk maak goed te controlleren. Kan wel zeggen dat de Lambo en Porsche iets makkelijker zijn qua uitaccelereren. Maar die hebben weer andere nadelen. :) zal ff kijken waarom de porsche/ruf er niet op staat.
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Kan alleen de A-klasse setups vinden dus denk dat je iets fout gedaan hebt bij het uploaden van de setup.
    Vanavond kort 3 rondjes getest met Stijn en de tijden lagen dicht bij elkaar met de Lambo en Viper.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Met beide auto's ben ik er daarna nog (flink) ondergedoken.
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Zo'n zin om deze auto's eens op hun staart te trappen! Is er al een idee over welke dag het gaat worden?
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wanneer de meeste kunnen. :p kan dus dins, woens of zondag zijn. :)
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dan ga ik morgen het nog eens doen. Hopelijk staat dan de ruf ook online. Kan ik die eindelijk ook ervaren na al die gave filmpjes.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2014
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Porsche/ruf tune is nu ook te vinden onder xbwr. Denk dat de discription verkeerd was. :)
     
  16. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Alle auto's wat rondjes (5) gegeven, ik vind de Lambo en de Porsche erg lekker.
    Viper losjes in de veren??? Langzame bochten prima , rechte stukken en snelle bochten onstabiel.
    Lelijke wielen.

    Lambo, beul van een auto voorzichtig met gas uit de bochten maar, snel!!!
    Lelijke wielen

    Merc. Draak van een auto ook los in z'n veren en erg overstuurd.
    Lelijke wielen

    Porsche, tja de Porsche :)
    Lelijke wielen.
     
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    het is nog een beta Tune vandaar de vreemde velgen. Met de final tune zullen de velgen ongetwijfeld top zijn.
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Met die sls heb ik ook veel moeite, zowel met insturen als uitaccelereren
     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Jup, lijkt wel of je met een ouwe 190E op pad bent, zo'n deinende sloep met veel te vlakke stoelen. xD
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Meer als een klassieke muscle car inderdaad. Kan met de Viper wel goed overweg want daar voelt het soepele juist aangenaam om het sturen/gasgeven op te vangen maar in de Mercedes heb ik het idee tegen het koppel en de vering te moeten vechten.
     

Deel Deze Pagina