Ik ben het eens met iedereen.
Divimus en Ic3dfire hebben gelijk, en de rest heeft ook gelijk dat de auto dus door ons 3 niet goed genoeg getest is.
Maar het zou fijn zijn als de SLS nog eens onder de loep wordt genomen. Wellicht ongebruikelijk, maar in de racerij worden ook maatregelen getroffen als de auto te goed is door de leiding, of door het team als hij niet goed genoeg rijd. Ik vind dat teams eigenlijk niet van auto's moeten wisselen omdat hij tegenvalt maar dat de tune moet worden kunnen aangepast om de auto competief mee te laten rijden in deze cup.
Ik heb de mercedes uitvoerig getest, en kwam de problemen die ik nu heb niet tegen. Mijn fout? Ik heb alleen op nurnburgring getest, en Divimus vroeg of we met de Merc wilden rijden omdat het een vet uitziende bak is. Tja, als dan mijn pro rijder op de 1e dag dat hij moet rijden al terugkrabbelt... (no offense, ik snap het, ik rij ook in die auto) , maar dat wil zeggen dat hij hem ook niet getest heeft, wat hij ook toegegeven heeft, daarna volgde ik, en daarna ic3dfire.
Ik heb na de 1e race privé gevraagd of de SLS qua tune kon worden aangepast zodat hij minder als een bus door de bochten gaat. En dat gaat t vooral om scherpe bochten, en bochten die mekaar snel opvolgen, daar heeft de SLS issues.
Ik heb niet veel verstand van camber hier, rembalans daar.. ik moet daarbij leunen op anderen of een app zoals forza tune.
Het is allemaal niet om te zeiken, maar om gelijke kansen én om de diversiteit op de baan erin te houden.
editje over net gepost toen ik aan t typen was van divimus:
- wellicht voelt mijn verhaal nu dubbel zeikerig aan, maar dat is dus niet de bedoeling.
Als aanvulling op verhaal divimus. Zoals ik denk, lijkt het alsof de SLS basic tune goed was voor hotlappen op nurnburgring, maar op de andere banen én voor competief racen het gewoon niet haalt.
Laatst bewerkt: 15 sep 2014