1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Morgen de demo van Horizon 2, wie weet of de demon single-player of ook multi-player.

Als het ook een multiplayer-demo is kunnen wij na de race van morgen ff Horizon 2 spelen met z'n allen.

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik wil graag de mening van alle deelnemers:

Demon en ik rijden in de SLS, beiden zijn we erg ontevreden over de auto. Graag zou ik een andere auto willen rijden (en Demon ook, voor zover ik begreep). Divimus heeft op het laatste moment toch voor de Porsche gekozen, dat kon omdat hij nog geen race gereden had. Nou heb ik Flavour al gevraagd hoe hij erover dacht, en hij klonk enigszins positief over een wissel van de auto. We hebben natuurlijk tijd zat gehad om alle auto's te testen en het is absoluut onze eigen fout geweest dat we voor de SLS zijn gegaan. Persoonlijk leek het mij leuk om in dezelfde auto's te rijden met het hele team, maar ik wist van te voren wel dat de SLS een lastige auto was. Ondanks dat punten mij gestolen kunnen worden heb ik weinig plezier in het racen met de SLS, de auto rijdt gewoon niet lekker, soms heb ik het gevoel dat ik in een vrachtwagen zit (bochten). We hebben er nu 2 races opzitten, en ik zou het erg fijn vinden als wij nog mogen wisselen van auto. Eventueel ben ik bereid om mijn bestaande tijden te laten schrappen aangezien dat 2 keer kan.

Graag wil ik dus jullie mening. Hoe denken jullie hierover? Vinden jullie dat we nog mogen veranderen van auto, of zeggen jullie, je blijft maar rijden in wat je gekozen hebt?

Ik wou het even in de groep te gooien. Wat het antwoord ook mag zijn, ik ga door tot het einde van de cup, of het nou in de SLS is of een andere auto. Zoals ik al zei, is het absoluut onze eigen fout dat we in de SLS rijden. Overigens is ook de tune aanpassen geen optie, vandaar de keuze om een andere auto te rijden. Uiteindelijk beslist Flavour of het wel of niet toegestaan is, maar als het merendeel van de rijders tegen de wissel is houdt alles ook op natuurlijk.

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijn mening.. Gezien de omstandigheden van het geval: geen probleem als jullie (vóór morgen!) veranderen van auto. Plezier moet vooraan staan.

Let wel: ik zou er niet in elk geval, en bij elke persoon 'zomaar' mee akkoord gaan, maar in dit geval heb ik geen bezwaar :) (al heeft Flavour uiteraard het laatste woord).

Laatst bewerkt: 15 sep 2014
  4. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Met 6x Viper en 6x Ruf is de Lambo geen optie?

Lijkt me leuker om meer verschillende auto's te zien ipv de helft van het veld in dezelfde.

5. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Ik ga mijn auto bestickeren dat is voor mij voor het eerst in F5.
    Als sponsor kies ik sky zoals de wielerploeg vooral omdat me te doen lijkt dat na te maken.
    Zwart met blauwe le mans streep.:)
    Zelf schat ik me op semi klasse in.(Bepaal je niet zelf denk ik)
    Hoop dat er nog een zitje over is op dinsdag.

Martin.

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    pak een sls zou ik zeggen ;)
    EDIT: bedoel: vraag toestemming om je Viper te wisselen voor een sls (zou ik zeggen).

7. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb in principe geen bezwaar op een wissel van auto, maar er is natuurlijk wel genoeg kunnen testen met alle auto's dus hoezo kom je er nu pas achter? De Lambo is ook niet de beste/snelste auto (voor mij) maar dat wist ik van te voren al en heb dus toen de keuze meer met m'n sentiment gemaakt in plaats van met m'n verstand. Dus, ja.... Wat heeft je toen doen beslissen om voor de SLS te kiezen en waarom is dat nu anders?
    Nogmaals, wisselen heb ik geen bezwaar tegen, maar vind het wel een beetje vreemd.

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    De reden dat ik de SLS nam is dat mijn team de SLS zou gebruiken. Natuurlijk wou ik ook graag de variatie op het veld een beetje vergroten :+. Ik heb verder niet serieus meegedaan met de laatste rivals, en heb weinig uren (lees: minuten) met de auto's gemaakt. Pas sinds de GT3 cup probeer ik echt te pushen met de auto en de laatste 2 races heb ik gemerkt dat de SLS erg veel moeite heeft met bijvoorbeeld langere bochten. Het kan aan mijn rijstijl liggen, maar in andere auto's heb ik lang niet zoveel problemen. Om een ander voorbeeld te noemen: Divimus reed in de eerste ronde met de Porsche 2 seconden (+-) sneller dan de laatste 10 met de SLS. Andersom schijnt het zo te zijn dat Tender de SLS wel weer een hele fijne auto vind. Zoals ik zelf al aangaf, is het mijn eigen schuld dat ik niet wat meer rondes gereden heb voordat de cup begon, daar heb ik geen excuus voor. Mochten mensen om die reden zeggen dat ik pech heb, dan is het niet anders.

9. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Voor mijn gevoel reed ik in de SLS in het begin erg snel en kon ik goed meekomen. Toen had ook nog niemand geoefend. Ik had in het begin veel tijd om te testen en later tot aan de cup eigenlijk bijna niet. Er is in die tussentijd nog wel wat getweakt aan de auto wat dan misschien minimaal is maar je toch merkt. Maar het goede gevoel wat ik in het begin had van de SLS zakte eigenlijk vrij snel toen ik een paar dagen van te voren ging rijden met Tender en ik het wel heel raar vond dat ik sommige bochten helemaal weg ben gereden.

We hebben als team toen ook afgesproken om met de SLS te gaan en dat was eigenlijk heel makkelijk gegaan. Dat is een fout van mij geweest maar ook van het gehele team natuurlijk maar daar veranderen we niets meer aan. Ik ben met overleg in het team overgestapt naar de RUF waar ik gewoon veel sneller in was en het plezier voor mij 200% meer is.

Het gaat een lange cup worden als je met een auto rijd die het zwaar aflegt tov de andere auto's en je dat gevoel elke week weer heb.

Het is natuurlijk een beetje in belang van mijn teammaatjes maar ik vind ook dat voor iedereen het plezier voorop moet staan en dat is op dit moment gewoon niet zo. Het is onze eigen schuld dat wij niet veel getest hebben en ik had dan nog geluk dat ik nog mocht wisselen.

Daarnaast vind ik ook niet dat dit standaard moet gaan worden dat er nog gewisseld mag worden. Maar met alle respect naar Demon maar als ik in zijn schoenen zou staan zou ik er ook snel klaar mee zijn. Om als AM rijder in deze bak te zitten is gewoon geen pretje. Zeker niet als je het gat alleen maar groter ziet worden op een gegeven moment en dat nog niet zozeer aan jezelf ligt maar aan de auto.

Het is ook niet een aanval op de tune kwaliteiten van Flavour. Tijdens oefenen lagen de tijden naar mijn mening niet zo heel ver uit elkaar en kan een Tender er ook gewoon competitief mee rijden. Alleen geld dat gewoon niet voor iedereen :D

B Tender vindt dit leuk.
  10. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ik ben het eens met iedereen.

Divimus en Ic3dfire hebben gelijk, en de rest heeft ook gelijk dat de auto dus door ons 3 niet goed genoeg getest is.

Maar het zou fijn zijn als de SLS nog eens onder de loep wordt genomen. Wellicht ongebruikelijk, maar in de racerij worden ook maatregelen getroffen als de auto te goed is door de leiding, of door het team als hij niet goed genoeg rijd. Ik vind dat teams eigenlijk niet van auto's moeten wisselen omdat hij tegenvalt maar dat de tune moet worden kunnen aangepast om de auto competief mee te laten rijden in deze cup.

Ik heb de mercedes uitvoerig getest, en kwam de problemen die ik nu heb niet tegen. Mijn fout? Ik heb alleen op nurnburgring getest, en Divimus vroeg of we met de Merc wilden rijden omdat het een vet uitziende bak is. Tja, als dan mijn pro rijder op de 1e dag dat hij moet rijden al terugkrabbelt... (no offense, ik snap het, ik rij ook in die auto) , maar dat wil zeggen dat hij hem ook niet getest heeft, wat hij ook toegegeven heeft, daarna volgde ik, en daarna ic3dfire.

Ik heb na de 1e race privé gevraagd of de SLS qua tune kon worden aangepast zodat hij minder als een bus door de bochten gaat. En dat gaat t vooral om scherpe bochten, en bochten die mekaar snel opvolgen, daar heeft de SLS issues.
    Ik heb niet veel verstand van camber hier, rembalans daar.. ik moet daarbij leunen op anderen of een app zoals forza tune.

Het is allemaal niet om te zeiken, maar om gelijke kansen én om de diversiteit op de baan erin te houden.

editje over net gepost toen ik aan t typen was van divimus:
    - wellicht voelt mijn verhaal nu dubbel zeikerig aan, maar dat is dus niet de bedoeling.
    Als aanvulling op verhaal divimus. Zoals ik denk, lijkt het alsof de SLS basic tune goed was voor hotlappen op nurnburgring, maar op de andere banen én voor competief racen het gewoon niet haalt.

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Geen probleem. Als "straf" komende wedstijd achteraan starten? Net als bij het wisselen van een motor in F1 ;-) Overige tijden/punten mogen van mij blijven staan.

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb argumenten voor en argumenten tegen, maar ik vind dat de raceleiding moet beslissen in deze en ik sta dan achter die beslissing ;)

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja, maar wel sterk afhankelijk van de baan.

14. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb er geen problemen mee als jullie wisselen van auto. Misschien heeft flavour ook nog andere competitieve tunes voor bijv. de camaro achter de hand om het veld divers te houden ;)

15. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Ik kon alleen geen xboxworld logo vinden. die moet er nog op.
    Heel simpel ontwerp maar je moet ergens beginnen. :):)

16. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Dat xboxworld logo kan je vinden bij Flavourlicious. Die heeft het logo gemaakt.

17. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik vroeg alleen of de Lambo geen optie is en jij reageert op mijn vraag aan hun.
    Vraag lekker zelf toestemming aangezien jij wel snel bent in de sls.

Misschien wel leuk idee... langzaamste auto zet je Tender in. :lol:

18. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Denk niet zozeer dat het de langzaamste auto is maar eerder de moeilijkste. Wanneer je hem goed onder de knie heb is die juist bloedsnel! Alleen is dat onder de knie krijgen gewoon heel erg lastig.

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb nog een Audi en Camaro in de aanbieding.

Ik kan ze online zetten en dan moet er voor morgen avond gekozen worden wat het wordt.

20. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind het prima als mensen nog van auto switchen, maar ik vind het wel raar als er nu nog nieuwe auto's bijkomen, dan moet iedereen nog de kans krijgen om te wisselen, want niemand heeft die auto's kunnen testen. Ik ben tevreden met de Porsche en hoef niet te switchen, maar vind het principe een beetje vreemd.

Deel Deze Pagina