1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik kan niet joinen, zit de lobby vol? graag een Invite.

2. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
  3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Helaas voor de reserve lijst, de lobby zit vol vandaag!

4. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Dinsdag. :lol:

Divimus vindt dit leuk.
  5. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Sorry van t over t gras terug rijden..
    Ik zat in die laatste bocht en ik wist dat dr iemand achter mij zat. Maar ik verwachtte niet dat die persoon mij daar in zou halen immers daarna is een mooi recht stukkie, en ik heb de hele race netjes de snellere voor laten gaan OP de rechte stukken...

Ik baalde enorm.. bak had alles rood.. dus vandaar

6. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Ja helaas ik was ook op de wacht lijst.
    Ik kom over een maandje nog wel een keer kijken of er dan meer ruimte is.

Groetjes Martin.

7. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Waren er nog problemen vandaag?

Ik vermaak me trouwens prima met de voetbalwedstrijd:thumbs::D
    Borussia Dortmund - Arsenal /Mod niet wedstrijd spoilen - <3 Flavour :):):thumbs::thumbs::thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2014
  8. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Conclusie vandaag, er zit een stijgende lijn in! Het oefenen van vandaag heeft zn vruchten afgeworpen. Zowel qua rondetijden, onderlinge duels en plaats in het veld tijdens de race. Door een aantal factoren kwam het er niet helemaal uit in het eindresultaat, maar ook dat was niet slecht.

Qualification: Ging best lekker, uiteindelijk 14e geworden, rondetijden zaten allemaal mooi bij elkaar, geen grote gaten.

Heat 1: Jammer dat er een ongeluk was waardoor ik Iced, die wegslipte niet meer kon ontwijken. Daardoor de aansluiting weg, maar toch langzaam teruggekropen naar plaats 13 en even plaats 12, maar door een foutje uiteindelijk 13e geeindigd. Ben benieuwd wat er zonder ongeluk in had gezeten, maar het was heel vet om te merken dat ik beter mee kan met de rest. Een paar mensen achter je houden en inlopen op degene voor je gebeurt me niet al te vaak :p Wel weer zenuwslopend met de lag, maar het ging beter dan op Silverstone.

Heat 2: Hele chaotische eerste helft. Als 4e gestart, na 2 bochten eerste, heel snel 8e, weer 6e etc. etc. Mooie duels, kon vrij goed mee met een paar mannen, her en der wat tikken en wat foutjes waardoor ik toch achteraan het veld kwam en ik vroegtijdig moest pitten. Uiteindelijk leuke duels nog gehad met Aragnite en 14e geworden. Hij weet toch steeds de druk weer goed op te voeren en me tot fouten te dwingen die ik niet zo gauw maak als ik alleen rijdt, chapeau voor je race weer!

Qua race vond ik superleuk, de lag vond ik weer dramatisch, zij het minder erg dan vorige week. Maar wat mij betreft geven de we dinsdagavond op als raceavond, het is te willekeurig en het haalt je uit je concentratie en het haalt je vertrouwen in de game weg, elk moment kan ie gaan laggen. Ik merk ook dat ie na een flinke stoot soms nog een tijd lang heel licht blijft laggen. Niet dramatisch, maar het rijdt heel rot, alsof je bezopen bent :D

9. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    f1freaky en VanDen vinden dit leuk.
  10. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Weer heel gemiddeld gereden vandaag... lag wel ervaren, maar niet echt in de problemen gekomen. Kwalificatie 5e, heel netjes van mijzelf... in de race lag ik snel 4e door een goede start, maar door wat foutjes en voorzichtigheden achter flavour aan en 8e... later werd dat nog 7e. Heat 2 geen mazzel gehad, wel op de baan kunnen blijven, maar teveel tikjes waardoor ik niet echt naar voren kon rijden, later nog met flavour en cold kunnen meten, maar was niet stabiel genoeg om ze pijn te doen :mad: ook 7e volgens mij.
    Helaas weer punten op Nova verloren =(

Zondag avond thuis maar eens gaan reserveren dan :thumbs: Kunnen we op dinsdag een wat kleinere cup rijden?? geen idee of ik de zondag er zal zijn.

Chapeau voor de rust, naast het feit dat 1 specifiek persoon in heat 2 vol zat te praten en in de kwali nog zat te zeuren over teveel gepraat... terwijl ik het daar super stil vond.

11. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Sorry voor de Rage-quit, maar ik had het idee dat ik een gevaar vormde voor andere. Om de één of andere reden wist ik na de 2e helft van heat 1 de auto gewoon niet meer onder controle te krijgen, het leek alsof ik een halve krat bier op had. Ik weet niet of dit aan lag te verwijten was of aan mezelf, maar alles leek net ff wat langzamer te gaan dan het in werkelijkheid was, erg vreemd eerste helft van heat 1 reed ik tijden van 1:25.1xx maar dit werd al snel 1:27 en hoger en overal het gras in.
    Maja, volgende week maar opnieuw proberen.

12. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    het ging weer nergens over met die LAG.
    Ik snap niet waarom ik niet in de lobby-chat kon komen.
    Nu was het onmogelijk om te communiceren.
    als er een party was gemaakt dan had ik kunnen communiceren tijdens de race.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Party is max 8 man dus dat was geen optie.

14. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    hoe is de horizon demo?

15. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Weinig last van de lag gehad vanavond (of t was op de "juiste" momenten voor me. Verder een top qualli , was ik echt trots op, daarna koppie erbij houden bij de races, mooie en spannende momenten om me heen gezien. Veel klappers. (Zie filmpjes)
    Verder in beide heats fantastisch kunnen battle-en met Alpha, natte handen in beide races door je makker. Dank voor je complimenten! Deze week was ik een fractie sneller, volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen. Kijken of ik dan weer zoveel mazzel heb.....
    super gaaf om in ieder geval stuivertje te wisselen zo, maakt "t een heel stuk leuker dan eenzaam rijden.
    Op naar YasMarina! Happy testing all!!

Kijk uit naar flavours film weer!!! Bijna belangrijker dan de scores :)

averagegamer vindt dit leuk.
  16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Leuke avond gehad. Lekker rustig op de chat. Ik volgde het verhaal dus ook niet dat men ergens last van had.
    Lekkere quali, weliswaar "afgetroefd" door Aragnite ( 2fokking duizendsten) maar tevreden. Heat 1 momentje gehad met Demon. Ik dacht dat je juist het gaatje liet vallen, dus ik dook er tussen. Plek raakte ik kwijt, maar door foutjes in het achterveld plek weer "herwonnen". Heat 2 al in ronde 1 gespind, getikt, etc. Balen, maar ook nu weer door snelle pit en foitjes achetrin toch weer wat opgeklommen naar een plek die past bij het beeld van de afgelopen weken.

Ik geef soms simpelweg teveel weg, als ik dat constater kan blokken, zit er wellicht nog een plekkie extra in.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    'Fijne' race gehad in de nieuwe auto. De auto is veel beter op de baan te houden dan de Mercedes (ondanks dat ik toch wel wat uitstapjes maakte :+). Het was even wennen, ineens een andere auto, maar aan het einde van heat 2 begon ik toch redelijk de controle te krijgen over de auto.

Er was tijdens het racen weinig te behalen, helaas werd ik in de eerste bocht uit de race getikt (veel drukte, maar volgens mij kon ik er weinig aan doen), en nam ik Alpha mee. De eerste race dus maar grotendeels proberen te besteden aan het op de baan houden van de auto. De 2 inhaalpogingen die ik deed op Alpha liepen helaas allebei uit op een slomo lag stoot (stom toeval, of misschien een oorzaak). Mocht iemand zin hebben om het filmpje van de crash te posten, ik wil hem graag zien. Niet om een schuldige aan te wijzen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid! Ik ben zelf natuurlijk vergeten de replay op te slaan :+.

Heat 2 lekker vooraan begonnen, maar ik werd al snel bijgehouden en ingehaald door de snellere mensen. Ik heb er voor gekozen om de meeste mensen waarvan ik weet dat ze sneller zijn voorbij te laten gaan omdat ik nog een beetje 'onstabiel' was :+. Uiteindelijk een leuke tijd neergezet, en was mijn avond geslaagd!

@Loyal:

Zelf vind ik Forza Horizon er goed uit zien, en wel oké qua rijgedrag. De meeste mensen hier vinden het niet echt een topgame. Het is natuurlijk meer arcade, en het offroad gedeelte is overdreven, maar ik weet zeker dat ik er wel plezier mee ga beleven! Mijn preorder staat iig vast en de preload is gedaan :+

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    De porsche rijd veel beter als de merc, merk t vooral in de scherpere bochten trouwens!

Forza horizon 1 heb ik grijs gespeeld maar nooit de offroad rally gedaan. Gewoon de straat races.. deeltje 2..mmm ik heb t druk met destiny, forza5 en ik ben nog ff in dubio..

Gametijd is minder als voorheen.

Overigens had ik veel moeite met chat met de stereo adapter van ms. Heel blikkerig geluid, ik had ook een raar effect dat k t gamegeluid 2x hoorde als ik de chat hoger had gezet. Heel vreemd en ik hoorde ook veel mensen niet of heel zachtjes tijdens de race. Ook veel gekraak.

Daarna destiny gedaan nergens geen probleem mee. Super heldere chat, geen gekraak...

19. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Binnenkort maar is gaan stemmen om op zondag te gaan racen?

20. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    1 stem tegen iig.

Deel Deze Pagina