1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hopelijk niet racen op woensdag. Ook niet na testen. Wat was destijds bij de poll de 2e meest gekozen dag? Woensdag is voor mij een no go ivm avond opleiding. Dan liever een 2e cup starten op een andere dag;-)

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wel probeer ik het (nog een keer). Woensdag aanstaande doen we een test om te kijken of we de lag kunnen elimineren d.m.v. een andere dag dan dinsdag. Hopelijk zien we dan eindelijk 16 man in de lobby...

Komende dinsdag gewoon de reguliere race.

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Dan ben ik er wel bij, moest gisteren werken.

4. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Vraag morgen even aan iedereen of hij er woensdag ook even kan zijn, testje hoeft volgens mij niet langer dan een half uurtje te duren.

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik wil best even Forza opstarten woensdag, maar idd niet langer dan een half uurtje :+.

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Eens kijken wat voor tijd we eruit weten te persen met oefenen!

EDIT: Klaar... tot 2:15.0 gekomen, en op het hoogtepunt 6 viewers :) Beetje mijn manier om iedereen een klein zetje in de rug te geven in de cup.

Viewers zal zijn opgevallen dat ik met name moeite had om het juiste rempunt voor bocht 8 te bepalen, en dat bocht 11 t/m 13 een soort gokspel is, wat betreft hoe de auto op de cerbs reageert.

Ben wel benieuwd wie hem nu aan heeft gezet, en of dat oefenen (het broadcasten ervan dan) iets is waar ik niet alleen van leer, maar jullie ook?

Laatst bewerkt: 22 sep 2014
  7. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik heb hem inderdaad aangezet om ook wat op te steken van jou rijtechniek, schakelpunten en wat bochten die ik nog niet lekker onder de knie had.

8. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    haha ik dacht dat ik naar een hotlap zat te kijken... was ook verbaast toen je geen goede ronde aan het rijden was, toen opeens de rewind aan ging... pas toen dacht ik, oh wacht een stream :D
    Bocht 8 daar rem ik in het rode... kom flink dichterbij loyal op dat moment en dan is die bocht erna (over curbs laten lopen) zo irritant, want ik ging gelijk een paar rondjes rijden toen ik de stream zag... goed om even te oefenen.
    En ja bocht 11 t/m 13 die zijn vervelend, maar je mag flink over de curbs bij 13.
    Bocht 20 en 21 mogen ook flink over de curbs gepakt worden kwam ik voor het eerst achter.
    Verder is het raadzaam om bij bocht 5 op tijd te remmen en over de curbs te gaan en dan voorzichtig door de bocht erna.
    Bocht 15 nog volgas en 16 iets gas terug en in 17 vol in de ankers :) (heerlijk stukje zolang je geen curbs aan de buitenkant pakt en eruit vliegt)

9. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Mooie tijd Tender, ik zit redelijk dicht bij je in de buurt voor mijn doen. Zit nu op 2.15.8xx, kan sneller maar krijg hem niet clean (bocht 11 t/m 13 )
    Hoop dat ik vanavond kan meedoen, zou wel weer leuk zijn...

Laatst bewerkt: 23 sep 2014
  10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Pff, ik kom niet verder dan 18.5. Dit weekend weten te rijden. Gister nog tien rondes tegen m'n eigen ghost gereden, maar kwam er geen enkele keer aan voorbij.

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Wat een semi-tijd weer zeg Freaky ;-)

12. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Niemand heeft zich afgemeld tot nu toe....dus kans is klein dat ik meerij denk ik

13. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Haha
    Was gister met ColdzeroNL en Loyall aan het rijden en was tot mijn eigen verbazing het snelst...
    Blijkbaar liggen Formule 1 circuits mij goed op Forza 5
    Nu hopen/duimen dat ik mee kan rinden vanavond

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Bedenk wel dat de baan niet streng is ingestoken met het dirty-maken van rondetijden.
    Tijdens de kwali is straks veel geoorloofd, maar tijdens de race zullen we te allen tijden twee wielen op het asfalt moeten houden.

15. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Gaat bij mij meestal mis bij die 3 kniks na het rechte stuk en bij het hotel. Hele kleine foutjes maar auto breekt wel uit...
    Maar dat moet wel goedkomen....

16. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Jawel dat had ik zondag gezegd.
    Maar ik ben er dus niet.
    Als de internet verbinding hier een beetje goed is kijk ik vanaaf wel mee op de stream.

Dus heren succes vanavond.

17. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Aight, kan dus meedoen :):):)
    Ben benieuwd...hoop op een betere race dan Silverstone...

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dáárom rijd ik 5 seconden langzamer! Ik ga strax zeker je rondetijd nog eens nakijken om een goede kwali neer te kunnen zetten.

19. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
  20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    [offtopic] /Ik zag net dat we hotwheels vynils dr bij hebben gekregen.

Heb de porsche nu gestikkertttt zoals t hoorttt

Aragnite vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina