1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Damn, als ik die kwalificatietijden zie, had ik wel aardig meegekunt... Nog meer reden om extra goed te oefenen op dat duivelse Long Beach circuit.

2. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Daar wordt goed kwalificeren heel belangrijk voor heat 1, en dan uit de misère blijven.

3. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Top werk flavour! Dank weer voor de uitslagen amigo!!!

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Graag gedaan! Cool om te zien dat zo'n beetje alles nog gelijk opgaat qua divisies. Iedereen heeft qua snelheid kans op een top 3 eindklassering in hun divisies! :)

Als we op het midden zijn van de competitie zal ik een tussenstand van alle standings maken met iedereen zijn twee slechtste resultaten eraf. De op dat moment 4 beste weken tellen per coureur en per team dus voor de klassementen.

Long Beach wordt erg lastig maar wel erg leuk denk ik. Als je de lijnen goed kent kan je er erg hard overheen, met het risico dat als je dan een foutje maakt wel gelijk hard op je plaat gaat. Desnoods maar over de fontein jumpen, hea Tender? :+

B Tender vindt dit leuk.
  5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    In de juiste auto (lees: Mercedes G-Klasse) wals je zo over die fontein heen ja :)
    Hmm wat punten betreft heb ik zelf nog nooit zo'n bizar lekkere cup gehad als deze (tot nu toe). Long Beach vind ik een leuke baan, zin in!

6. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Long Beach vind ik ook een te gekke baan, hier heb ik sinds F355 challenge op de Dreamcast op zitten wachten. De baan ligt mij ook wel en hoop, als ik uit de problemen blijf, hier ook weer lekker in de punten te rijden en zo m'n positie in het AM klassement te verbeteren.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Laatst bewerkt: 28 sep 2014
    averagegamer vindt dit leuk.
  8. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vanavond nog mensen zin om te oefenen voor dinsdag of evt. wat cupauto's uit te proberen?

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat eerste wel, :)

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Gaat ook mijn voorkeur naar uit ;)

11. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Het uitaccelereren in de Viper is nog wel lastig op dit gladde circuit. Verder vind ik het wel meevallen qua lastigheid. Denk dat het wel anders wordt als je er met 16 man overheen moet :)

12. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Weet iemand of er nog afmeldingen zijn voor morgen? :)

13. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik ben ziek atm, dus áls ik me morgenavond niet beter voel kan je mijn plekkie nemen.

14. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    :-( beterschap Ron!!!

15. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Moet je straks 2 wedstrijden schrappen of mag het? Als ik nl netjes elke week rij dan heb ik een kans om niet onderin te eindigen. Als je dr 2 schrapt dan is dat beter voor de snellere die dus 2x minder opkomt dagen.

Dus dan word opkomen minder beloont als positie.

16. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Je slechte 2 worden geschrapt

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep, gezien het feit dat bijna elke coureur wel eens races mist plus de vervelende lag die voor iedereen wel eens een race heeft verpest lijkt het me het eerlijkste.

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Demon, zie het zo. Als je wel 12x komt heb je meer pogingen om 10 goede resultaten neer te zetten. Als je 10x komt worden sowieso die twee nullen al weggestreept en wordt een keer een slecht resultaat automatisch meegeteld.

19. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    iedereen extra bodywork in de vrachtwagen gedaan voor de race in LA vanavond?

kweet niet hoe 't bij jullie gaat, maar na mijn twee testsessies kreeg de Porsche fabriek in deutschland 2 totaal afgeschreven wagens retour van mij ;)
    Deze baan straft HARD af bij rempuntje missen of stuurfoutjes :)

tot vanavond mannen

20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    In dat geval..... HARMONICA! ;-) De Lambo moet vrij snel in de remmen om dat gewicht goed door de bocht heen te krijgen.

heb verder niet kunnen oefenen van de week. Vanavond wss nog wel eea oefenen voor de race.

Deel Deze Pagina