1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Weet je dat zeker? Kwalificatie is toch altijd een vaste tijd?

Zeker belangrijk!! De remlijn komt soms al erg vroeg, omdat er bijvoorbeeld een heuveltje in het parcours zit. De mensen die de baan heel goed kennen weten dat je daar vol door kan, maar idd de mensen die de baan niet uit hun hoofd kennen remmen daar misschien. Dus hou er rekening mee! Soms is het ook andersom, dat je wat bij moet remmen of gas los moet laten terwijl er geen remlijn is.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep. En daar komt ook nog eens het harmonica effect bij kijken dus goed opletten is belangrijk vanavond.

Normaal is de kwali inderdaad 15 minuten, maar ik zet hem vanavond op 2 laps zodat iedereen even veel rijdt. Soms rijdt de een 6 laps en de ander 7 en dat is geen extreem verschil. Maar als jij net 2 laps haalt en de ander niet dan is dat een veel groter verschil, dus vandaar.

3. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
  4. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    We moeten met de Gallardo maar eens een upgrade doorvoeren. :+

Wat een monster! :D

Die paint is trouwens in 1 klik in te stellen in Forza :p

Ron76 en Surreallistic vinden dit leuk.
  5. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik denk dat ik dat huis toch maar niet ga bouwen en van dat geld maar gewoon zo'n bak ga kopen.
    Even bij m'n vrouw checken, m'n jongens vinden het iig een goed idee :D

Divimus vindt dit leuk.
  6. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Kan ik voor deze cup nog meedoen? In de AM klasse? Kan eventueel vanavond nog meerijden...

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Natuurljk!! Het is heel eventjes afwachten of er een plaatsje vrij is (we hanteren de stelregel dat 'bestaande' deelnemers voorrang krijgen bij het joinen op mensen die nog niet hebben meegereden in de cup), maar als er een plaatsje vrij is ben je geloof ik gewoon welkom :)

Tip: als je dat nog niet gedaan hebt, is het handig om host Flavourlicious een friend request te sturen.

8. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    wat een takkebaan... als ik nu tijdens de kwalificatie mijn auto aan gort rij, krijg ik dan alsnog kwalificatie punten voor mijn vaste laatste stekkie in die kwalificatie rondjes?
    Of kan ik gewoon nu al zeggen skip qualify, en ik start gewoon achteraan ;)

Ik richt me vooral om mijn porsche op de baan te houden die 8 rondjes en t te finishen voor 2200 X-)

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Geen deelname staat gelijk aan geen punten lijkt me, met meedoen en falen scoor je nog minimaal een punt! ;)
    Misschien valt het wel reuze mee Demon! Ik denk dat iedereen dit een lastige baan vindt.

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hell yeah! Het heet niet voor niks De Groene Hel

11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Aangezien de rnde zo lang is waardoor je lang moet wachten in de lobby open ik iets na 20:00 uur pas een lobby. Zo kan iedereen zelf oefenen in de rivals mode zonder te wachten.

12. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Heb de tune al geinstalleerd. Rij met een lambo mee als et allemaal kan!
    Heb nog niet zelf een livery dus 1 gedownload ;) geen verplichte stickers erop dus. Maar voor deze ene race kan er vast een uitzondering worden gemaakt!

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Tis idd een moeilijk circuit, ook omdat ie door zn lengte moeilijk compleet uit je hoofd te leren is, maar het is wel een legendarische track, prachtig, en soms ga ik met oefenen hard van de baan af, maar als je een een sector hebt met een aantal bochten achter elkaar waar je lekker doorheen gaat is het ook smullen!

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Gadverdamme.... Kutupdate! 2GB....... Hopen dat het dus vóór 20.15u geinstalleerd is....

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    2GB? Heb ik niks van gezien, alleen een preview update (zondag) van 250MB :+

16. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik 256MB.
    @demon.
    Dit is indd de meest lastige, maar ook de meest legendarische track die er is. Een endurance hier is slopend voor de zenuwen en voor de vingertjes, maar oh zo lekker om er overheen te vlammen (lees: crashen) ;)

Wat duurt die update weer lang :mad:

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb geen update gehad, heb hem iets over 7 aangezet, de vorige update was ook al weer een tijd geleden, dus blijkbaar is dit een hele recente?

18. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Bij mij pakt hij alle updates automatisch, maar als er net één binnen komt op het moment inschakelen dan zie ik hem bij settings-systeem staan.

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Edit.... Oops

20. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Gooi die lobby open!!

Deel Deze Pagina