1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb even de bochten rood gemarkeerd waar je beter niet kunt inhalen.

Flavourlicious, f1freaky, lawaai en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
  3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Pcffffffrrrrtttttt...... 46%, ow wacht......

47! Yeah baby...... Gooi je har los maak me gek.

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Helaas is de lobby vandaag vol! Misschien volgende week!

6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik kom er nu aan!

7. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Jammer! Miss volgende keer!
    Wat is het max aantal spelers in multplayer? Kon niks vinden op google...

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
  9. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Goddomme.... Wordt voor de 2e keer de lobby uitgeknikkerd....

10. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Samenvatting: Blablablabla bla blabla blablabla bla. :x

11. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Kwalificatie 6e... niet slecht voor mijn doen.
    Tijdens de race... redelijk alleen gereden totdat de wat snellere jongens eraan kwamen... aangezien ik de baan niet goed genoeg ken waren mijn rondjes niet snel genoeg om ze achter mij te houden... gezien de rondetijden was 7 (eigenlijk 8 want cold zou simpel 2e geworden zijn zeker zonder schade) het maximaal haalbare. Laatste ronde vond ik wel ineens 3.3 sec ... dus ging al richting de 7:10, maar misschien een volgend seizoen :D

NB het was fucking vermoeiend... nooit eerder last van gehad...

12. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Damn die eindtimer.. :x
    ik heb tijdens de race mijn headset afgezet, maar voor t nettere inhaal blueflag werk heb ik mijn auto een paar keer langs de kant gezet.

Toen ik de timer zag komen wist ik al dat adhv mijn 7.45-8.00 ronde tijden dat ik 30 sec tekort zou komen voor het laatste rondje dus tja da's dan weer jammer.. ik kreeg 15000credits.. pfff en 1 xp lvl omhoog en dat voor 1 uur rijden, en vnl omdat ik dus nie gefinished ben.

Wat een kut baan.. wist bij de quali al meteen waarom ik die baan al 20 jaar skip. Dat daar in t echt geraced mag worden snap ik echt niet

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dont forget the cursing....

14. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Aardige quali gereden P8.
    Race was behoorlijk vermoeiend en zag in de laatste ronde PimSmeets heeeel dicht bij komen, maar net nog P10 kunnen handhaven. Beste AM resultaat geloof ik :)

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Quali 7e. Nice, al zeg ik het zelf. Clean rijden was de tip. Lagstootje goed op kunnen vangen.

Jammer van de herstart. En nee, ik ga de discussie niet opnieuw voeren. Mijn mening is bekend ;-)

De race: grotendeels uit de opstomende dirtyfastboys kunnen blijven. Door eigen stuurfoutjes wat plekjes kwijtgeraakt en teruggewonnen. Maar wat ik wel jammer/storend vond, zonder aanziens des persoons, dat een fastboy/pro die van achter op wilde rukken blijkbaar voor discussie en irritatie leidde, ondanks dat eea ook hier besproken is. Door het uitvallen van cold 8e geworden. Beste resultaat so far volgens mij. Ondanks het veule geouwehoer (...................) toch goed de concentratie vast kunnen houden en geen last gehad van moeheid achteraf. Maar wel blij dat het over was hoor, het is een zeer smalle baan. Kudos dus voor Tender en zn 6:59 in de race!

16. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Allereerst complimenten over de stilte bij de kwalificatie! Mag ook weleens gezegd worden denk ik :)

Daarnaast heb weer genoten van de groene hell. Kwalificatie eerste ronde iedergeval clean gehouden om boven de dirtyrijders te komen. 2e rondje beter kunnen pushen en ondanks een niet heel geweldig rondje toch nog 4e mogen starten en daar zat ik goed!

Eerste "race" meteen mee kunnen rijden met de top 3 en vormde we al snel een kopgroep van in totaal 4 man. Totdat dit gebeurde :
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...imus&vid=40bf623b-1ae5-4a0d-9cac-58559e5fd913

Herstart dus en daar herhaalde het eigenlijk echter kon Loyall ook nog een tijdje blijven hangen. Foutjes slopen erin bij Flavour en toen ook nog zijn Force Feedback uitviel kon ik er redelijk makkelijk voorbij. (Zonde Flavour! Want zelfs zonder Force Feedback reed je nog totaal niet slecht. We hadden leuke gevechten kunnen hebben) Toen achter ColdZero en Tender aan en heb meer dan een blauwe stip op de map niet meer van ze gezien. Na een tijdje zelfs niets meer :+ Flinke pech daarna bij Coldzero en dus 2e gefinisht. (Moeten maar even kijken wat we er mee doen, al vind ik inderdaad wel als er al eens een beslissing genomen is om de punten niet te tellen ze deze keer uiteraard ook niet geteld moet worden)

Vond het af en toe wel wat rumoerig tijdens de race, mag van mij wel beperkt blijven tot "Ik zit links/rechts van je" , Pit uit en blauwe vlaggen. Verhalen over blowjobs of waar jullie het allemaal over gehad hebben ben ik niet geïnteresseerd in.

17. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ja, verdomme. Zat op het lange rechte stuk echt net iets te ver om te slipstreamen.
    Maar goed, heb in de eerste paar rondes heel veel fouten gemaakt, dus gewoon stom van mezelf.

Edit: ik vraag me trouwens wel nog af waarvoor de herstart nou diende? De start ging goed toch? Heb er niks over meegekregen omdat ik de headset, vanwege het vele geleuter, uit had.

Laatst bewerkt: 7 okt 2014
  18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Tja, als..... Ow nee, ik zou de discussie niet opnieuw opstarten..... :-(

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dankzij de lag waren er 3 coureurs met 100% schade. Het incident zelf was niet de enige reden van de herstart, maar door de meerdere slowmo lag stoten die ik voor de crash al merkte vond ik het niet verantwoord om verder te gaan met schade aan. Het risico voor nog meer crashes +schade buiten driver errors om was te hoog. Het was dus niet zozeer alleen een restart maar ook het uitzetten van de schade. Zoals ik in de lobby zei: Als een crash door een fout van een coureur wordt veroorzaakt is de schade gewoon de prijs. Maar als coureurs worden uitgeschakeld door lag dan wordt het een loterij.

Surreallistic en Divimus vinden dit leuk.
  20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik had besloten om voor het eerst (tijdens de compo) mijn stuur te gebruiken op de ring. Het resultaat zegt genoeg. Stiekem wil ik zeggen dat het Freaky zijn schuld is door me op een recht stuk van de baan te beuken in de eerste ronde, maar daar kan ik eigenlijk maar een halve minuut terugvinden (niet weer doen, he Freaky! :+) . Die andere 4 minuten heb ik aan mezelf te danken. Ik denk dat ik voortaan blijf spelen met mijn stuurtje, het speelt een stuk leuker, en hopelijk gaat het me wat makkelijker af als ik de nieuwe pedalen set binnen heb (koppelen met stuur = kramp in duim!). Die tijden trekken na voldoende oefening wel bij!

Deel Deze Pagina