Hier is hij dan: FM 5 XboxWorld Racing Klassement http://forum.xbw.nl/threads/algemeen-fm-5-xboxworld-racing-klassement.175421/
@f1freaky Netjes, maare telt het semi Pro en AM kampioenschap niet mee als gewonnen kampioenschappen?
Hierbij de startprocedure voor Le Mans Bugatti Circuit, Vanaf bocht 7 is het maximaal 80KM/U tot de startlijn, inhalen pas toegestaan na passeren startlijn. Mbt tot Pitten, Er zijn 2 pit ingangen eentje voor bocht 8 en één na bocht 8. er mag alleen gebruik gemaakt worden van de ingang voor bocht 8. (Rode pijl)
Lekker op tijd Divimus Ik heb vanmiddag 50 km gelopen dus lig vanavond vroeg op bedje. Zijn er nog meer mensen die al een rondje geoefend hebben? Ik had gister geen verbinding met de server dus kon de LB niet zien.
Lizzard Squad was bezig Xbox Live plat te leggen. Weet niet of ze dat nog steeds aan het doen zijn? Hoop iedergeval dat er morgen te rijden is!
Gisteravond werkte het allemaal maar shabby. Heb wel een tijd neergezet waar jullie niet van in jullie broek hoeven te sch...... : 1.52.655
Ik moet niks ;-) thats the beauty of it. Als ik bijv. naar Rivals competitie kijk, dan reed ik op een baan van ca. 2 min altijd 2 seconden achter de nr 1. Dus wat dat betreft vrees ik weinig te kunnen vinden. Tcs en abs nekt me, ik weethet.
Ik denk dat je met deze auto juist kan gaan beginnen door TCS uit te zetten, Het houd je teveel tegen waar het eigenlijk niets of nauwelijks iets hoeft te corrigeren. Al doe je het bijvoorbeeld alleen maar met oefenen of bij de kwalificatie dan merk je dat het steeds beter gaat. Bij deze auto staat die bij mij uit maar bij veel andere auto's heb ik TCS ook aan staan.
Ik denk dat het met TCS inderdaad wel 1-1,5 seconde scheelt minimaal. Het remt je erg veel af bij het uitaccelereren en corrigeert eigenlijk alleen het onderstuur wat je niet hebt tenzij je lomp op het gas gaat.
Ik reed net met TCS 1.51.123. Dus het kost je een seconde. Denk dat de pole vanavond wel onder de 1.50 ligt.
Ik zit met TSC aan op 1:50.4xx, zo'n 3-4 tienden boven m'n tijd met TSC-uit; wat kleinere verschillen dus. Ik reed tegen Coldzero's ghost en volgens mij verloor ik met TCS vooral tijd in bocht 2, 3 en 4 waar TSC harder ingrijpt dan je zou willen. Pole kan inderdaad weleens in de 1:49 gaan liggen inderdaad.
In bocht 5 verloor ik ook nog wat omdat je daar soms wat krap uitkomt met de curbs en dan grijpt de tcs nog harder in.
Vanavond ben ik waarschijnlijk ietsjes later dan 19:45 moet nog even iemand wegbrengen en ben niet van plan Ken Block na te gaan doen