1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Ferrari 458 Italia & Seat Cupra R Challenge [PRO] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 21 apr 2014.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik kan er helaas niet bij zijn vanavond. Dinsdag expositie van eind examenproject en er moet nog het een en ander gedaan worden voor een stabiele build!

Bijgevoegde bestanden:

Laatst bewerkt: 4 mei 2014
  2. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Dat gaat voor natuurlijk!
    Succes met je project :)

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Voor de geïnteresseerden een rondje 1:25.9xx clean in de Ferrari (oefenen vanmiddag).
    https://onedrive.live.com/redir?resid=B46B6D2F3230F199!613&authkey=!ANoDR5IJ_CYkNaU&ithint=video%2c.mp4

Leuke races gehad! Mocht (nips) van pole starten, en sloeg na een paar rondjes samen met Freaky een gat. Hij pitte een rondje eerder dan ik, maar uiteindelijk belandde zat hij na mijn pitstop weer net achter me. Maakte uiteindelijk één foutje waar hij gebruik van kon maken. We waren aan elkaar gewaagd, uiteindelijk op 2 tienden achter Freaky gefinisht op p2.

Had een wereldstart in heat 2. Zo goed zelfs dat ik een tijdje twijfelde of hij wel legitiem was, maar dat zat gelukkig wel snor! Voor ik het weet flitste ik Rync, Asjemenou, Witteveen en Novacaine voorbji, mezelf (en hun?) verbazend. Uiteindelijk in één rondje van p9 naar p2 gereden, zie hieronder :) en vlak voor de pitstops na een klein foutje van Coldzero zelfs naar p1, waarna ik onbedreigd naar de overwinning reed.
    https://onedrive.live.com/redir?resid=B46B6D2F3230F199!614&authkey=!AGrhpX9Bt46G0SQ&ithint=video%2c.mp4
    Vettelstartje ;)

Laatst bewerkt: 4 mei 2014
  5. Smallerboat

Smallerboat Rynq

Leuk Bevonden:
    1
    Top en Flop

Qualifying en Race 1 waren top. P3.
    In race 1 werd het heel even spannend toen Tender en Freaky in gevecht waren. Toen kwamen Witteveen en ik dichterbij waardoor wij ook in gevecht raakten. Uiteindelijk voor kunnen blijven en verder een constante en eenzame race gereden. Tweede podium tot dusver \o/

Race 2 met de Ferrari's was niet zo best. Ronde 1 rustig aan gedaan, maar aan het einde van deze ronde in de laatste bocht een grote fout gemaakt. Ik reed hard bij NovaCaine achterop. Diepe excuses daarvoor :'-(! Vervolgens met een bak schade rondjes kunnen maken. Uiteindelijk nog 4 man weten te pakken en zesde geëindigd.

Komende twee races helaas afwezig :mad:.

6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Laatst bewerkt: 7 mei 2014
  7. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind mezelf erg goed bedeeld in het ferrarie clasement :)
    Zal wel een foutje zijn. :)

8. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik was met de ferrari 9e, niet 10e.

9. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Oh sorry....wordt verbeterd. Thanks :)
    N0vacain was dus laatste

10. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb 8 punten voor seca ferrarie.
    Moeten dat er 3 zijn ?

Waar kan ik hierover klachten indienen :) :)

Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  11. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Okee....moet nog wennen dat ik punten invoer i.p.v. de posities. Je was 8e dus je krijg 3 punten....wordt verbeterd

12. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Uitslag en klassementen Week 2 Grand Prix of Monterey

Nu de goede uitslagen:

13. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Ik vond het erg leuke races zondag. Had weinig geoefend en kon vertrekken vanaf plek 7 achter novacain en Witteveen. Nova maakte in ronde 5 een foutje, kon ik er langs, Witteveen probeerde ik bij uitkomen pit voorbij te komen, lukte net niet zonder onnodig risico en schade. Plek 5 was uiteindelijk de uitslag. Blijven lekkere karretjes die Leon's.

De 458 is wel een overgang na de Seat, echt heerlijk geluid en ook werken in de auto. Tender vloog na de start wel heel snel voorbij. Daarna proberen in te halen zonder schade, lukte erg goed. Op het rechte stuk zat ik links achter Alpha, die kwam uiteindelijk iets naar links en wij raakten elkaar licht. Freaky zat nog helemaal links en beiden gingen er vanaf en kon ik vanaf plek 10 opnieuw beginnen. Vanuit mij "hood view" leek het net of Alpha, al dan niet bewust, begon te "knijpen" maar in de herhaling zag je dat Alpha anticipeerde op de flauwe bocht naar links. Leuke races gehad.

Grt A.

Team Hellflush is alvast aan het oefenen geslagen voor de wedstridjen in Japan

14. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Ik kan kort zijn over zondag: slechte qualificatie, wel in de 1.37 maar dirty dus startte als 9e. Tijdens de 1e heat kon ik moeilijk mahjong en Loyall voorbij, wel wat pogingen gedaan met kleine tikjes maar niet echt meer kunnen doorstomen.
    2e heat goed gestart, kon redelijk wegrijden van de rest door goed werk van Alpha, maar kon Tender niet voorblijven, die was soms een seconde per ronde sneller dus dan rij je wel snel naar iemand toe. Foutje gemaakt in of net na de corkscrew en toen was hij er voorbij. 2e was maximaal haalbare.

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja was een superstart! Heb, realiseer ik me nu, m'n onedrive eergisteren leeggetrokken dus filmpje is helaas weg..

16. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Goede hoop voor zusuka dat cirquit ligt mij wel :)

17. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.150
    Suzuka ligt mij, voor mijn gevoel, ook wel. Tenminste als ik de oefensessie van maandag als maatstaaf neem geeft me dat goede hoop voor een podium.

18. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Het Podium daar denk ik nog maar niet aan. =(

Hoewel ik wel mijn eerste podium's daar berijkte.
    https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AliDbd0NDC3-dElJakdGcG1iZHllakJxTlFfeFkydUE&usp=drive_web#gid=1

Maar dat was een andere club (2O4F) met andere regels en andere deelnemers.
    Niet langzamer dan hier maar daar gebruiken ze handicap's wat winnen voor meer mensen mogelijk maakt. :D

Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  19. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Wat is een redelijke tijd op zusuka ?

20. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.150
    Geen idee, heb al 4 dagen niet geraced. Kijk vanavond wel even voor je wat ik rij. Tender en Freaky zullen wel nog weer sneller zijn ;)

Deel Deze Pagina