1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Ferrari 458 Italia & Seat Cupra R Challenge [PRO] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 21 apr 2014.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Spijtig om te horen.

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Niet echt content met het verloop van race 2... Maargoed, nieuwe ronde nieuwe kansen volgende week :)

3. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Prima races achter de rug. Opnieuw pole met een gat van 0,2 seconden dus tevreden daarover.
    Heat 1 was lekker. Tot ongeveer ronde 7 AZT B Tender binnen 50m achter me constant. Na een fout van hem kon ik goed profiteren en met een mooie voorsprong 1e geëindigd.
    Heat 2 werd ik goed getest door AZT B Tender:thumbs: Ik kon dankzij mijn teammaat Flavourlicious in ronde 3 de 1e plek pakken en gaan trappen met die auto. Vooraf was er een mooie inhaalactie van Team Scuderia, van plek 3&4 naar P1&P2. AZT B Tender was duidelijk de snelste van ons allemaal en zat al gauw achter me. Leuke duels gehad met elkaar, soms met een lichte touché, maar wel fair. Werd hierdoor goed getest door hem om onder goede druk te rijden van een tegenstander:thumbs::thumbs:
    Eindelijk weer een zege met de Ferrari:):)

4. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Lekker geraced.
    1e heat; ging lekker, kreeg het wel warm. Toch een mooie 3e plek.
    De laatste ronden was ik al versleten.
    Mijn opgebouwde buffertje smolt weg in de laatste 4 ronden.
    2e heat: Kon geen snelheid meer maken, toch mooi een 4e plek.
    Daarna helemaal "brak" de nachtdienst in.

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Was gisteren een tikkie verhit maar ben inmiddels afgekoeld. Leuke races gehad op t scherpst van de snede. :)

6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Kon je gisteren goed achter me houden...was een goeie baan waar je uitstekend kon verdedigen. Daar profiteerde ik van....je was duidelijk sneller als ik als je naar de rondetijden keek...

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zonder schade kan ik 55 laag rijden :) De baan ligt me heel goed, en ik was daardoor éxtra gebrand op een mooi resultaat hier. Maar je kan natuurlijk niet alles hebben. Soms heb je vooraf een goed gevoel en valt het tegen, en een andere keer verwacht je er van te voren weinig van en valt het reuze mee :)

Ik stookte het vuurtje een beetje op tijdens de race, deels puur vanwege m'n eigen fanatisme, deels in de hoop dat je een foutje zou maken, maar je hebt je auto goed voor de mijne weten te houden:)

8. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ja ik merkte dat je fanantiek was, hoort erbij, kijk maar naar mij haha...maar liet me daar niet gek door maken. Maakte 1 foutje op een plek waar het kon...
    Van gedeeld 1e naar leider in kampioenschap haha :)

Laatst bewerkt: 26 mei 2014
  9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik kon er helaas niet bij zijn. Ik moet de tijd aan mn studie besteden en er gebeurd nu nogal veel in mijn leven. Ik weet niet of ik de komende tijd tijd, geld en zin heb om te gamen.

Laatst bewerkt: 26 mei 2014
  10. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606

Jammer.

11. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Klinkt wel heftig Theo, plezier blijft het belangrijkste en studie gaat altijd voor dus ik neem je niks kwalijk hoor.

12. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Rijdersbriefing Nurburgring Week 6

Goedemiddag heren,

bijgaand de rijdersbriefing:

Aantal rondes als volgt:
    Race 1 - SEAT: 15 laps (Pit 5 t/m 9) (Short Circuit)
    Race 2 - Ferrari: 15 laps (Pit 5 t/m 9)

• Race 1: Rollende start, na uitkomen laatste bocht mag degene die voorop rijdt beslissen wanneer hij op het gas gaat.
    • Race 2 = Staande start.

Note: Mocht het zo zijn dat de lobby het een keer niet doet tijdens het laden, gaan we dit doen:
    • Ik noteer de start posities en eventueel de uitslagen van heat 1 (mocht het zo zijn dat hij de 2e heat het niet doet).
    • Daar trek ik de gemiddelde startpositie van uit. Dat krijgen jullie te horen.
    • Ik start dan de lobby opnieuw op.
    • Ik laat jullie 1 voor 1 de lobby inkomen.
    • Dan als iedereen er is, doen we 1 ronde rijden en finishen we op de volgorde van de startposities die ik op heb genoemd.
    • Voorbeeld: Coureur 1 start gemiddeld 4e; Coureur 2 start gemiddeld 1e; Coureur 3 start gemiddeld 2e; Coureur 4 start gemiddeld 3e.
    • Dan is de finishvolgorde als volgt: Coureur 2, coureur 3, Coureur 4 en als laatst coureur 4.

M.b.t pitstops beide heats:
    • Melden als je de pits in wil gaan. Tracklimits gelden gewoon voor de pit-ingang.
    • Melden als je de pits uitkomt. Uitkomen pits rechts blijven als er verkeer aankomt.

• XBWR bepaalt herstart.

• Host: f1freaky

Veel plezier:b::b:

13. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Heren veel plezier morgen.
    Ik moet me afmelden.
    Kleine is jarig :D
    Tot volgende week

14. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik kan je pas over 16 minuten feliciteren.....:+:+:+

Gefeliciteerd Nova!:b:

Laatst bewerkt: 1 jun 2014
  15. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Uitslag en klassementen Week 5 Twin Ring Motegi

16. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Next event postponed

Organisatie heeft besloten om de volgende race, de Grand Prix van Indianapolis (Week 7), met een weekje uit te stellen.
    Dit i.v.m. de Grand Prix van Canada a.s. zondag 8 juni die om 20:00 start.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Jammer.. :x|:-
    Goede kans dat hierdoor mijn kansen op het kampioenschap zijn afgeschreven (ben nu waarschijnlijk tijdens de laatste race op vakantie).

Kunnen de geïnteresseerden (including me) hem niet opnemen?

18. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Je krijgt dan gewoon 0 punten voor de laatste race en dat telt dan mee als slechtste resultaat....dus ik zie geen problemen voor jou...

Oftewel, zoals Pieke zou zeggen: Het is een Noord-Koreaans besluit:+:+

Laatst bewerkt: 1 jun 2014
  19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zie genoeg problemen. Allereerst kan ik het je waarschijnlijk niet moeilijk maken in de laatste race nu en heb je daar een heel mooie uitgangspositie, daarnaast had ik liever dat een ander slecht resultaat geschrapt zou worden en het niet nodig was dat een nul-punter werd geschrapt (bijvoorbeeld afgelopen week).

Blij dat ik niet in Noord Korea woon haha:b:|:-

20. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    ik zag net op de xbox website dat er nog steeds online problemen zijn qua joinen van games. Nu zegt de website dat al meerdere dagen en heb ik er nog geen last van gehad maar wou jullie toch even waarschuwen.

Deel Deze Pagina