1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Kan me voorstellen dat het lastig kan zijn om te bepalen of de snelheid er al voldoende is voor een spannende race in het middenveld.

Om een beetje een gevoel te krijgen bij waar je staat is de track Sebring Full denk ik een mooie richtlijn. Volgens mij is die track de laatste tijd namelijk (bovengemiddeld) veel gebruikt is door ons voor het testen van de auto's, waardoor je daar makkelijk iets betrouwbaars kunt zeggen over de rondetijden.

Ik denk dat wanneer je daar 2:06-2:07 kunt rijden in de GT2 auto's, je waarschijnlijk heel goed mee kan komen in het middenveld. Voor een podiumplaats moet je op zoek gaan naar 2:05 (constant) of zelfs 2:04 (al blijft een race natuurlijk onvoorspelbaar en is een race niet hetzelfde als een hotlap-comp).

Laatst bewerkt: 16 aug 2012
  2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Oke! Ja met dat dillema zat ik nog een beetje. Zal ik dit ook doen tijdens de races aangezien ik ook nog wel beginnersfoutjes hiermee maak.

Dan ga ik dat eens proberen! :)

3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    2.04.9 als een baas

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dilemma? :confused:
    Ik snap m even niet.. :)

Ik ga m'n Ferrari straks nog eens uitlaten. 2:04.5xx here we come!

5. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik ga ook ff hotlappen op Sebring. Kwam op Road America gister tot 2.08.6 volgens mij

6. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Het dillema of ik met of zonder hulpmiddelen ging rijden in de races.

7. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me vrij moeilijk lijkt is het niet in de weg zitten van andere, aangezien ik zo spin en een chaos kan veroorzaken:x

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    2.04.853 in m'n eerste vliegende rondje zojuist, met een grote fout in de laatste bocht. :b:
    Je kunt het best de komende tijd wat meerijden met 'ons' als we 's avodns een oefensessie houden denk ik. Op die manier kun je wennen aan hoe 'wij' rijden (en vice versa). Jammer is alleen dat zulke oefenavonden vrij spontaan en onaangekondigd onstaan als er toevallig veel mensen tegelijk online zijn die willen racen en er dus weinig te plannen valt.

Als je mij en/of een paar andere vaste racers een FR stuurt dan krijg je ongetwijfeld een uitnodiging als we gaan rijden en je toevallig online bent :)

9. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aankomende zondag eventjes thuis dus kan ik even meerijden.

Dat opstarten zal krap worden in sommige weekend zal ik het net halen(20:30):x

10. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ja eigenlijk zijn er vaak wel wat mensen rond 20:00 op de xbox te vinden waar geraced word. En op Zondag bijna altijd wel.

11. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Helpt je banden warm maken in Forza? Je bandtemperatuur stijgt weliswaar maar of het helpt?

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja, scheelt wel ietsje qua grip.

13. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    in mijn BMW merk ik het zeker na een rondje of 3-4. En de 1e bochten zijn ook altijd lastiger met aanremmen

14. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Is er dan niet een opwarmronde als het echt werkt? Of is die er al aangezien er ook een opstel-ronde plaatsvind?

15. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Tijdens de opstelronde kan je wat warm rijden ja ;)

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Alleen moet je het niet gaan overdrijven zoals B Tender het altijd doet. :lol:

17. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Het verschil is niet zo groot dat je een opwarmronde nodig hebt denk ik om clean te kunnen racen.

18. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Clean racen heeft niks te maken met de temperatuur van je banden of met de auto in het algemeen.

19. BIGGA84

BIGGA84 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bij de jag staat max pi 755 en tyre width +1 maar hij komt pas op 755 als je rear tyre width op max zet hoe zit dat?

grtz.

bigga

20. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Als je een onstabiele auto hebt met aanremmen kan dat er wel voor zorgen dat je per ongeluk iemand raakt. Bijvoorbeeld de audi is tricky dus is de kans groter dat je iemand er per ongeluk mee raakt en benadeeld.
    Clean racen heeft in principe niet met je auto te maken maar de mate van voorspelbaarheid van je auto kan ervoor zorgen dat je eerder over de grens gaat, al dan niet met opzet.

Deel Deze Pagina