Kan me voorstellen dat het lastig kan zijn om te bepalen of de snelheid er al voldoende is voor een spannende race in het middenveld. Om een beetje een gevoel te krijgen bij waar je staat is de track Sebring Full denk ik een mooie richtlijn. Volgens mij is die track de laatste tijd namelijk (bovengemiddeld) veel gebruikt is door ons voor het testen van de auto's, waardoor je daar makkelijk iets betrouwbaars kunt zeggen over de rondetijden. Ik denk dat wanneer je daar 2:06-2:07 kunt rijden in de GT2 auto's, je waarschijnlijk heel goed mee kan komen in het middenveld. Voor een podiumplaats moet je op zoek gaan naar 2:05 (constant) of zelfs 2:04 (al blijft een race natuurlijk onvoorspelbaar en is een race niet hetzelfde als een hotlap-comp).
Oke! Ja met dat dillema zat ik nog een beetje. Zal ik dit ook doen tijdens de races aangezien ik ook nog wel beginnersfoutjes hiermee maak. Dan ga ik dat eens proberen!
Wat me vrij moeilijk lijkt is het niet in de weg zitten van andere, aangezien ik zo spin en een chaos kan veroorzaken
2.04.853 in m'n eerste vliegende rondje zojuist, met een grote fout in de laatste bocht. :b: Je kunt het best de komende tijd wat meerijden met 'ons' als we 's avodns een oefensessie houden denk ik. Op die manier kun je wennen aan hoe 'wij' rijden (en vice versa). Jammer is alleen dat zulke oefenavonden vrij spontaan en onaangekondigd onstaan als er toevallig veel mensen tegelijk online zijn die willen racen en er dus weinig te plannen valt. Als je mij en/of een paar andere vaste racers een FR stuurt dan krijg je ongetwijfeld een uitnodiging als we gaan rijden en je toevallig online bent
Ik ben aankomende zondag eventjes thuis dus kan ik even meerijden. Dat opstarten zal krap worden in sommige weekend zal ik het net halen(20:30)
Ja eigenlijk zijn er vaak wel wat mensen rond 20:00 op de xbox te vinden waar geraced word. En op Zondag bijna altijd wel.
in mijn BMW merk ik het zeker na een rondje of 3-4. En de 1e bochten zijn ook altijd lastiger met aanremmen
Is er dan niet een opwarmronde als het echt werkt? Of is die er al aangezien er ook een opstel-ronde plaatsvind?
bij de jag staat max pi 755 en tyre width +1 maar hij komt pas op 755 als je rear tyre width op max zet hoe zit dat? grtz. bigga
Als je een onstabiele auto hebt met aanremmen kan dat er wel voor zorgen dat je per ongeluk iemand raakt. Bijvoorbeeld de audi is tricky dus is de kans groter dat je iemand er per ongeluk mee raakt en benadeeld. Clean racen heeft in principe niet met je auto te maken maar de mate van voorspelbaarheid van je auto kan ervoor zorgen dat je eerder over de grens gaat, al dan niet met opzet.