1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Plaatsje gestegen :)
    Leuk dat er ook een manufacturer-stand wordt bijgehouden die teruggerekend is naar 3 coureurs! Interessant om te zien dat Corvette (en BMW!) daar ook goed in scoort!

Denk alleen dat Scuderia in het (reguliere) kampioenschap ditkeer wat meer puntjes verdiend: 52 (=29 + 17 + 9 - :cool: ipv 43.

Verder heb ik vanmiddag lekker kunnen rijden met Bigga, Loyal Ronnin en Blauw Hok! Veel spannende gevechten gehad, waarbij onderstaande strijd met Bigga (in de laatste ronde) op Suzuka een van de hoogtepunten was.
    VIDEO

3. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    In het Team's klassement tellen de 2 beste resultaten. Daarom kregen de teams de kans om met 2 of met 3 coureurs in een team te zetten, met bij 3 coureurs als voordeel dat je een coureur kan missen en dan als nog goed kan scoren. Dit zie je terug bij BMW en Chevy, die hebben beide 1 keer 15 punten gehaald omdat er toen slechts 1 coureur aanwezig was.

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je hebt gelijk ja:thumbs:

5. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pieke's plek word van mij, olé olé! :+

6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Aankomende zondag moet ik weer een race missen. ik heb de laatste clubactiviteit van de Kadett C club Belgium-Holland en deze bestaat uit een rondrit over de routes waar 2 weken geleden de hellendoorn rally is vereden.. dus lekker veel zand en kleine weggetjes..

combineer dat met 160pk op de achterwielen in een auto van 850kg en je kunt je wel voorstellen dat dat leuker is dan 600 virtuele pk's :D (alhoewel dat ook erg leuk is).

Daarna stort ik me volledig op dit seizoen(ik wil namelijk van die 9e plek af, maar dat gaat niet lukken ben ik bang voor door het afwezig zijn van sowieso 3 wedstrijden)..

7. BIGGA84

BIGGA84 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dus aanstaande zondag sta ik er alleen voor om de eer van team Pioneer hoog te houden op dit circuit wat mij niet ligt

8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ja helaas, team Pioneer gaat veel punten verliezen a.s. zondag.
    Ik moet met de familie naar een gezins-uitje. Aangezien gezin altijd prioriteit #1 heeft kan ik a.s. zondag er ook niet bij zijn. :'-(

9. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Jammer want ik reed redelijke rondetijden.

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Goedzo. Ferrari komt er aan!

11. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    het kan zijn dat ik er toch bij ben...

De toertocht begint om 11 uur en is zo'n 150km lang. ik neem aan dat we achteraf nog wat gaan eten met de club. weet dus niet hoe laat het word. maar als het even kan zal ik Bigga komen steunen..

12. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Dream on.....:p

Moeilijke race gehad op Laguna, 6e plek bij de kwalificatie. Bij het begin van de sprintrace in bocht 2 al in gevecht met BHok om vervolgens Bigga een kusje met bijbehorende whip lash te geven, koude bandjes en excuses. Kwam daardoor nog ff in de mangel, waarna ik na een kwart ronde 6 plekken verloren had. Achteraan dus weer verder. Heeft goed geholpen die kwalificatie!

Ik kon Divimus nog wel achterhalen en was wel leuk toen hij mij nog er probeerde uit te remmen in de laatste bocht van het circuit :b:

Verder ging de hoofdrace erg lekker, althans de "eerste helft". Ik lag voor op Blauw Hok, Lircky en Divimus volgden op gepaste afstand. Vervolgens de pitstop, maar wat ze daar met mijn auto gedaan hadden weet ik niet, maar ik denk dat als ik alleen op mijn velgen zou rijden ik nog meer grip zou hebben.
    Er was geen weg meer mee te bezeilen en kreeg dus eerst BHok en vervolgens ook pritstift Lircky vrolijk voorbij.|:-|:-|:-. .....:b: Het is wel mspannend zo!!

Zondag zal ik wel pitten, maar die pitcrew moet met z'n p.... van mijn banden afblijven }:]

N.B. als Bigga, B tender en Lloyal hun slechtste resultaat tot nu toe schrappen staat de top 5 akelig dicht bij elkaar, putnejes behaald in de kwalificatie kunnen uiteindelijk nog wel eens de doorslag geven..... Cheers!

Laatst bewerkt: 4 okt 2012
  13. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O-)

We moeten elkaar toch een beetje wakker houden? :+

14. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Jaha, was zeker leuk, waarbij ik idd meer rust en overzicht heb O-), maar het grootste voordeel is denk ik dat ik niet elke week aan een nieuwe controler (of in mijn geval stuur) hoef te wennen :p of tijd hoef te stoppen in het opnieuw stucen van de muur. (die tijd kan ik weer in rondjes rijden stoppen, voorzover dat nut heeft bij mij)

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Tel daarbij ook maar Menno en Nori mee:thumbs:
    bigga 22 23 24 28 75
    nori 25 20 26 71
    menno 23 22 26 71
    btender 18 15 23 29 70
    loyal 22 23 16 23 68
    flavour 18 15 8 17 50
    cold 15 15 11 18 48
    denvan 15 12 15 16 46
    kimi 15 18 33

16. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Ja Menno en Nori zijn toch top 5 :confused:, maar het is wel lekker spannend!!

Zou UNIBET er iets mee willen doen?

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je hebt gelijk, ik las weer eens maar half|:-

Denk het niet, ik ben te makkelijk omkoopbaar:)

Zou het zelf wel tof vinden als we in (het voorprogramma van) RTL GP kwamen, met commentaar van Olav Mol.

18. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb weer een mooie glimmende controller!|:-
    doe er nu een elastiekje aan en die om mijn pols, moet ik wel bukken als ik hem weer weg gooi!

19. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    :lol::lol::lol:

Ja inderdaad goed bukken, iedere week een nieuw gebit gaat ook in de kosten lopen!!

(Ik zie het al helemaal voor me :) )

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Einde pagina, z.o.z.

Deel Deze Pagina