Dream on.....
Moeilijke race gehad op Laguna, 6e plek bij de kwalificatie. Bij het begin van de sprintrace in bocht 2 al in gevecht met BHok om vervolgens Bigga een kusje met bijbehorende whip lash te geven, koude bandjes en excuses. Kwam daardoor nog ff in de mangel, waarna ik na een kwart ronde 6 plekken verloren had. Achteraan dus weer verder. Heeft goed geholpen die kwalificatie!
Ik kon Divimus nog wel achterhalen en was wel leuk toen hij mij nog er probeerde uit te remmen in de laatste bocht van het circuit :b:
Verder ging de hoofdrace erg lekker, althans de "eerste helft". Ik lag voor op Blauw Hok, Lircky en Divimus volgden op gepaste afstand. Vervolgens de pitstop, maar wat ze daar met mijn auto gedaan hadden weet ik niet, maar ik denk dat als ik alleen op mijn velgen zou rijden ik nog meer grip zou hebben.
Er was geen weg meer mee te bezeilen en kreeg dus eerst BHok en vervolgens ook pritstift Lircky vrolijk voorbij.. .....:b: Het is wel mspannend zo!!
Zondag zal ik wel pitten, maar die pitcrew moet met z'n p.... van mijn banden afblijven
N.B. als Bigga, B tender en Lloyal hun slechtste resultaat tot nu toe schrappen staat de top 5 akelig dicht bij elkaar, putnejes behaald in de kwalificatie kunnen uiteindelijk nog wel eens de doorslag geven..... Cheers!
Laatst bewerkt: 4 okt 2012