1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    net over 1/3e en we zitten al op 600 posts! :)

Reportje:

Locatie incidenten: Laguna Seca Raceway
    Datum incidenten: 30-09-12

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Sprintrace / Start

[noparse]Coureurs: Menno 88 (1) Loyallronin (3:cool:[/noparse]

Uitspraak: 1e Waarschuwing auto nr. 1, ongeoorloofd blokken/van de baan rijden. Nog geen individuele consequenties voor auto nr.1

Motivatie: Auto nr. 1 komt niet meteen goed van zijn plek bij het van start gaan van de sprint race. Auto nr. 33 heeft een snelle start (vanaf plaats 4) en haalt auto nr 1 rechts in. Het circuit maakt direct na de start een flauwe bocht naar links. Auto nr. 1 drijft echter auto nr. 30 naar rechts op het zand en stuurt vervolgens nogmaals naar rechts. Auto nr. 30 wordt hierdoor drastisch afgeremd.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Sprintrace / 1e ronde bocht 2

[noparse]Coureurrs: Lircky (nr. 18), Loyallronin (3:cool: en Divimus (12)[/noparse]

Uitspraak: Race incident, waarbij auto nr. 12 verantwoordelijk is. Geen individuele consequenties.

Motivatie: In bocht nr 2 raakt auto nr. 12 auto nr, 14 aan de linkerachterzijde. Hierdoor glijdt de achterkant van auto nr. 14 weg en raakt daardoor auto nr. 33. Alle auto’s kunnen zonder plaatsverlies en/of schade verder.

3. Sprintrace /1e ronde 3e bocht

[noparse]Coureurs: Asjemenou75 (75), Blauw Hok (192), Bigga 84 (84) Coldzero (30), Divimus (12)en BTender (14)[/noparse]

Uitspraak: Waarschuwing auto nr. 75, Nog geen individuele consequenties voor auto nr.75.

Motivatie: Auto nr. 75 is in gevecht met auto nr 192. Links voor auto 75 wordt afgeremd voor de bocht. Auto 75 snijdt naar binnen en komt in aanraking met autonr. 192. Beide auto’s remmen laat waarbij auto 75 auto nr. 84 aan de achterzijde aantikt. Auto nr. 75 wordt door auto 192 links het circuit opgetikt waarbij auto 75 tegen auto nr. 30 aankomt. Hierdoor breekt de achterzijde van auto 75 uit en wordt geraakt door auto nr. 14 en 12.

Algemeen:

Blauwe vlag:

Verzoek aan raceleiders die coureurs op een ronde zetten. SVP ruim van tevoren melden dat men eraan komt. Voor de coureurs die op 1 ronde achterstand gezet worden svp deze coureurs ruim baan geven. Bij voorkeur op het eerstvolgende rechte stuk.

Laatst bewerkt: 7 okt 2012
  2. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Amen!

3. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Morgen ben ik er niet bij ben dan bij de Firstlook en aangezien die om 7 uur afgelopen is en ik dan nog van utrecht terug moet reizen zal dat denk ik te laat gaan worden

Succes iedereen

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Elke keer als ik Forza opstart word ik gedisconnect van XBOX Live.. zwaar irritant.

5. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik ben ook bezig met mijn netwerk dus ik hoop dat het lukt.

6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ICH BIN DABEI!!!

Me vandaag helemaal uitgeleefd op de rallyproefen van Hellendoorn.. driftend de bochten door als een idioot.. Resultaat: 2 versleten Toyo's en een super goed humeur..

ik houd van zo'n GT/E met sperdifferentieel..

7. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Heren,
    Helaas moet ik mij afmelden, mijn vrouw wil na een weekeinde weg wat aandacht. en dat is dan ook gelijk de enige dag deze week want volgende week ben ik elke avond weg.

keuzes! Succes heren en tot volgende week!

(shit daar gaan mijn punten, en daar gaan Blauwhok en Pieke!)

8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Jammer man,

maarja, ik als ik moest kiezen tussen paar uurtjes fun of een week lang een boze vrouw.. dan weet ik het ook wel:p

9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Flavour, check je Skype!

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dit akkefietje met Coldzero liep gelukkig voor iedereen goed af!
    [yt]ZVKhtrjvV1I?hd=1[/yt]
    Mijn races waren (qua punten) teleurstellend, maar verder wel leuk en spannend!

12. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik kon goed gebruik maken van de foutjes van andere in de eerste ronde.
    Daarna lang druk gezet op Rovaro die er erg snel uit zag. Gelukkig kon ik Nori ook nog voorblijven.

De hoofdrace zag er ook wel goed uit waar ik zelfs voor Nori weer de baan op kwam. Na een paar ronden was de vermoeidheid denk ik ingeslagen en reed ik bijna alleen maar een seconde boven mijn tijden.

Erg tevreden over mijn verlopen races. Ik wist dat ik hier snel kon zijn.
    De pech die ik eerder had is overgeslagen op mijn teamgenoot. Jammer Menno!

Het is dat ik je zag Tender! Het ging ook maar net goed. :b:

Coldzero kon ook wel Traction gebruiken. 8)

Replay van de hoofdrace gestuurd naar Flavour!

Laatst bewerkt: 7 okt 2012
  13. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Zo een race om heel heel heel snel te vergeten....

Gisteren tijdens de hoofdrace plotseling "crisis" uitgebroken in het huisje...., na wat crisimanagement en schadebeperkende maatregelen is alles nu weer ok.

Hopelijk hebben jullie niet teveel hinder er van ondervonden.., ikzelf vond het wel jammer want ik had net de aansluiting bij Coldzero.

De sprint race was helemaal drama, kreeg wat tikjes hier en daar (nog voor de actie met Btender voor de allerlaatste bocht) en dan blijkt de lambo van tupperware te zijn, want hij was (voor mij) onbestuurbaar.

Snel maar door naar Japan...

@ Rovaro...,lekkere binnenkomer!! \o/

@ Denavan en/of Bigga willen jullie mij de replays toezenden van de sprint en hoofdrace.

Thanks

grt A

14. BIGGA84

BIGGA84 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    replays zijn verzonden

15. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Pieke en Denvan, dank jullie voor de thumbs up. Was inderdaad lekker racen gisteren, heb er echt van genoten. Ben wel bang dat ik de volgende race helaas moet missen maar de opzet van het kampioenschap is zoiezo geslaagd en wederom complimenten aan de organisatie. :thumbs:

16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Het racen gaf voor mij een aantal ups en downs..

Tijdens de kwalificatie kwam ik erachter dat ik de baan totaal niet onder de knie had met de lambo(bijvoorbeeld de bocht voor de laatste hairpin, tot aan de hoofdrace toe wist ik niet of ik hem nou volgas kon nemen of niet) en met een hoge 1:32 redelijk achteraan gestart.

Tijdens de sprintrace ging het best lekker, lag 4e en de 3e plek was nog enigzins in bereik, maar verloor veel afstand door een uitwijk manouvre voor een gespinde bigga en het simpelweg niet goed kennen van de baan(ik ken hem alleen als volgas in de 3e & 4e versnelling met een stuur in uiterste lockstand:D). paar ronden voor het einde (dacht ronde 6) een tik gehad van Menno(nogmaals, je excuses 1000x geaccepteerd) wat mijn race tot een einde bracht met een kapotte motor. toch nog uitgereden en maar klaar gemaakt voor de hoofdrace.

Hoe geconcentreerd ik was(of eigenlijk, totaal niet) was te merken aan de start. waar iedereen rustig accellereerde ging ik er natuurlijk als een speer vandoor om 2 bochten later pas op het idee te komen dat de hoofdrace gestart wordt met een rollende start.. (domme ik). toen van P. 8 tot P.4 gekomen en eigenlijk vanaf ronde 2 met Menno gevochten tot een ronde of 5 voor de finish waar hij mij inhaalde waar hij het nog niet eerder geprobeerd had en ik in hem mijn meerdere moest erkennen. gelukkig kon ik B-Tender wel achter mij houden, maar toen dat spannend begon te worden zakte hij ineens af.. geen idee wat dat was.

Al met al wel leuk gehad, en zeer leuke gevechten gehad. maar het resultaat was gewoon bagger. en dan nog te bedenken dat ik nog steeds onderaan sta maakt het er niet beter op.. maarja, vanwege je andere hobby een race missen is niet zo heel erg:p

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hierbij feliciteer ik de voorzitter van de FIAA, proficiat asjemenou!

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Vlak voor het einde kreeg ik een klein tikje van je op m'n achterkant met grote gevolgen voor de bestuurbaarheid van de Ferrari. (Was verder gewoon een race-ongelukje (geen enkel verwijt naar niemand hier) zoals ik jou ook wel heb geraakt deze race helaas, maar de auto was zowat onbestuurbaar hierdoor en ik kon het oude tempo bij lange na niet meer rijden. Heb toen 'opgegeven' en de race rustig uitgereden).
    :b:

19. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik had erg last van mijn achterbanden. had ze zo rond de 10% opgereden en er was de laatste 2 ronden niets meer aan te houden...

20. BIGGA84

BIGGA84 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het beter dan verwacht gedaan op deze baan in de sprintrace had ik me een beetje verremd bij het aankomen van de hairpin met een spin en schade tot gevolg maar dat overkomt de beste ook wel eens

in de hoofdrace beetje schade opgelopen weer bij de hairpin door een rem fout van menno waardoor ik de race met lichte schade moest voortzetten en daardoor de auto niet echt lekker voelde maar toch nog tweede kunnen worden

Deel Deze Pagina