1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Kwalificatie ging perfect! Dik 1e doordat BIGGA en B Tender schade hadden.

Sprintrace was na een halve ronde voorbij. Er kwam iemand op het gras bij de gevaarlijke chicane (Denvan?) waardoor er een kettingbotsing ontstond met Menno, BIGGA en mij. Even later ketste Blauw Hok via de muur de baan op en kon ik hem niet meer ontwijken.

Hoofdrace startte ik verbazingwekkend op de tweede plaats waardoor ik alleen B Tender voor me had. Die kon ik gelukkig snel pakken om vervolgens een dikke time attack te doen met een ronde van 2.11.6xx clean als gevolg :)

2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Kwalificatie ging voor mij oke. Had denk ik beter gekund wanneer ik meer had geoefend. Ik reed namelijk in de sprintrace betere rondetijden.

Sprintrace liep goed voor mij doen. Reed lang op de 5e plek maar er werd flink achter me gepushed door Rovaro en Denvan. Leuk duel wat met prima inhaalacties! Laatste ronde verpruts ik het in de bocht na de gevaarlijke chicane ver rem ik me en kom ik in het gras terecht. Rovaro was geloof ik al voor me en Denvan kon er makkelijk langs. Uiteindelijk 7e uit me hoofd gezegd.

Hoofdrace in 1 woord dramatisch. Vond het erg zonde want had een hoop van deze baan verwacht omdat die met de Ford toch wel lekker reed. Bij de chicane bocht zet ik een aanval in op Blauw hok waarbij ik hem licht aantik. Niks geen schade voor allebei en ook geen last van gehad maar ik kom sneller de bocht uit waardoor ik opnieuw een aanval in de binnenbocht inzet maar Coldzero snijd de bocht daar af in het gras en beukt mij tegen Blauw Hok aan waarbij we alle 3 schade oplopen. Jammer kon niets meer van de race maken en snelste ronde vanaf toen was toen 2.20.xxx, dat was zo'n 5 seconde langzamer dan daarvoor.

Maar ik denk dat ik over het algemeen goede zaken heb gedaan in het klassement. Was gezellig weer en alweer aan het oefenen voor Le Mans!

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    [yt]Wb9Zy5WfgX0[/yt]
    Typisch gevalletje van Op het verkeerde moment op de verkeerde plaats...

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Scores komen nog, alleen wat later dan normaal. Ik ben nu wat dingetjes voor mijn portfolio aan het fixen. Auto's Ontwerpen! :)

http://madmonkeyart.com/index.html

2000+ Posts! \o/

Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    welk programma werk je in?

wij werken op dit moment aan voertuigen in 3DSmax

Omdat mijn pedalen van mijn Fanatec weer eens faalden, moest ik hem weer uit elkaar halen, dit had ik echter tot zo laat mogelijk uitgesteld(geen zin in) dus had ik ook geen oefenronden gereden..

Tijdens de kwalificatie mijn eerste paar ronden op "snelheid" gereden en al snel tot de conclusie gekomen dat ik niet kan wachten tot we deze verschrikkelijke klasse achter ons laten. begrijp me niet verkeerd, de opzet is geweldig etc. zoals het teamverband, kwalificatie, sprintrace/hoofdrace. maar ik kan al sinds FM1 niet goed met de R3, R2, R1 auto's overweg(ja toen was er nog geen PI systeem) dus een topklassering zat er sowieso niet in. maar steeds het zelfde liedje begint saai te worden en met de banen die nog moeten komen is het duidelijk dat ik een strijd met Flavour om de laatste positie wel kan vergeten..

maar terug naar het verhaal... :D

Kwalificatie ging belabberd, constant fouten en zelfs een spin.. Plek 9 of 10.. dus wel lekker vooraan in de sprintrace.
    Sprintrace ging wel lekker, kunnen vechten met loyall, maar niet kunnen winnen en mijn plekje aan B tender moeten afstaan en toch "netjes" 3e geworden.

Hoofdrace ging in 1 woord, KUT!, eerste bocht helaas niet naar mijzelf kunnen vernoemen maar daarintegen geen enkele crash meegemaakt.. toch nog een beetje kunnen vechten hier en daar, maar ik ver****** het steeds door die kut-chicane..

Na de race vond ik de Clio-cup echt geweldig, beetje contact maken maakt niets uit voor de snelheid, ik kon met 62% damage aan de zijkanten en 30+ aan de achterkant nog gewoon vechten met de nummer 1. het leuke vind ik de gelijke snelheid voor iedereen. en ik merk dat ik hier zelf ook een stuk competatiever in ben en de mensen die normaal in de middenmoot rijden konden nu lekker strijden om P1..

ik hoop dat de nieuwe cup, ik weet niet wie hem gaat organiseren, maar wil het ook wel doen:p, zeker net zo competatief wordt als de clio's.. dus allemaal de zelfde auto en de zelfde setup.. jammer dat ik er op woensdag niet altijd bij kan zijn..

Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  6. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een prima zondag Forza avond beleefd. Kwalificatie ging boven verwachting goed. Vervolgens in de Sprint Race aan het eind een mooi gevecht gehad met Divimus en Denvan om als 5e over de finish te komen. In de hoofdrace kwam ik na de pitstops achter Triple One racing te zitten en dacht ik dat Denvan en Menno wel weg zouden rijden. Ik kon gelukkig nog wat extra bochtensnelheid vinden waardoor ik steeds een stukje dichterbij Denvan kwam. Helaas maakte ik zo'n 3 ronden voor het eind een foutje in de chicane waardoor de 5e plek niet meer binnen bereik lag.

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik werk ook met 3DS max. :)

8. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik had een ongelukkig raceweekend. In de sprintrace in de 1e bocht krijg ik een tikkie van Divimus die naast de baan in de binnenkant zit waardoor ik naar buiten glij en als laatste de baan weer op kom. Daarna nog de achterkant van Bigga geraakt omdat hij volgens mij met schade rondreed en ruimte gaf en ik zijn bochtensnelheid verkeerd inschatte. Uiteindelijk 10e ofzo geworden.

In de hoofdrace kom ik met meer snelheid dan Blauwhok en Divimus uit de chicane en kies positie aan de binnenkant van de bocht voor het tweede lange rechte stuk waarbij ik over het gras ga met twee wielen omdat de bocht krap is met drie auto's naast elkaar. Divimus raakt mijn achterkant waardoor ik Blauwhok weer raak en mag weer als laatste verder. Daarna nog wat verf uitgewisseld met Blauwhok maar dat stuk heb ik nog niet teruggezien. Uiteindelijk vrij saai 9e ofzo geworden in niemandsland.

9. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik had in de hoofdrace een kleine lag freeze.
    Daarna waren mijn stuurwiel settings niet meer correct en reed het niet meer lekker.
    Schade weer beperkt gehouden en gelukkig tijdens de lagfreeze geen aanrijding.
    Ben tevreden over de races. Ik had had verwacht gekreukt in de muur te belanden of in de zandbak weg te zinken.

De Clio try out belooft veel goeds voor deze Clio cup.

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De kwalificatie verprutst waardoor ik de sprintrace in het middenveld moest starten. Achteraf misschien goed nieuws omdat ik daardoor van wat problemen achterin verschoond bleef. Een voor een iedereen in kunnen halen en vooral nog leuk met Divimus en Kimi kunnen strijden voor positie.

De hoofdrace mocht ik vooraan starten. Ik probeerde wat alternatief te starten door na de laatste bocht niet gelijk gas te geven maar langzaam te blijven rijden. Dat plan lukte want ik zette Denvan en Nori hiermee op het verkeerde been. Gelijk toen zij inhielden kon ik ervandoor gaan en wat meters pakken. Uiteindelijk was Nori hier natuurlijk veel sneller en het duurde niet lang voordat hij me inhaalde. Vervolgens stevig onder druk gestaan van Bigga, maar nadat hij wat schade opliep vormde dat ook geen gevaar meer en kon ik hem als 2e uitrijden. Al met al een beter dan verwacht weekend op Sedona :)

11. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    jij houd de ferrari eer hoog!

p.s. wat vinden jullie van de nieuwe update van het dashbord?

12. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    nog niet gezien.

13. Divimus

Leuk Bevonden:
    305

Hier het incident waar ik en denk alle betrokkenen zo van baalde :+

14. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk hoor die fimpjes ...

Ps. miss you guys .....

15. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Kom terug dan! :+

Ga je wel weer met Forza Horizon meedoen?

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Clio cup!

17. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Horizon! Stukje in de PU gelezen. Leuk! _O_

18. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik krijg horizon vanochtend binnen dus nog snel even oefenen voor Lemans zometeen. :)

19. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Je bent nog steeds "one of the guys"

20. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    L.s.,

Vanwege prive omstandigheden zal ik mij voorlopig uit de FIAA terugtrekken.

Coldzero en Flavour zullen de "honneur's" waarnemen. Mocht je verzoeken hebben m.b.t. racerports svp naar Coldzero mailen. Ik zal overigens wel online blijven en hopelijk zondag a.s. meeracen.

grt A.

Deel Deze Pagina