welk programma werk je in?
wij werken op dit moment aan voertuigen in 3DSmax
Tijdens de kwalificatie mijn eerste paar ronden op "snelheid" gereden en al snel tot de conclusie gekomen dat ik niet kan wachten tot we deze verschrikkelijke klasse achter ons laten. begrijp me niet verkeerd, de opzet is geweldig etc. zoals het teamverband, kwalificatie, sprintrace/hoofdrace. maar ik kan al sinds FM1 niet goed met de R3, R2, R1 auto's overweg(ja toen was er nog geen PI systeem) dus een topklassering zat er sowieso niet in. maar steeds het zelfde liedje begint saai te worden en met de banen die nog moeten komen is het duidelijk dat ik een strijd met Flavour om de laatste positie wel kan vergeten..
maar terug naar het verhaal...
Kwalificatie ging belabberd, constant fouten en zelfs een spin.. Plek 9 of 10.. dus wel lekker vooraan in de sprintrace.
Sprintrace ging wel lekker, kunnen vechten met loyall, maar niet kunnen winnen en mijn plekje aan B tender moeten afstaan en toch "netjes" 3e geworden.
Hoofdrace ging in 1 woord, KUT!, eerste bocht helaas niet naar mijzelf kunnen vernoemen maar daarintegen geen enkele crash meegemaakt.. toch nog een beetje kunnen vechten hier en daar, maar ik ver****** het steeds door die kut-chicane..
Na de race vond ik de Clio-cup echt geweldig, beetje contact maken maakt niets uit voor de snelheid, ik kon met 62% damage aan de zijkanten en 30+ aan de achterkant nog gewoon vechten met de nummer 1. het leuke vind ik de gelijke snelheid voor iedereen. en ik merk dat ik hier zelf ook een stuk competatiever in ben en de mensen die normaal in de middenmoot rijden konden nu lekker strijden om P1..
ik hoop dat de nieuwe cup, ik weet niet wie hem gaat organiseren, maar wil het ook wel doen, zeker net zo competatief wordt als de clio's.. dus allemaal de zelfde auto en de zelfde setup.. jammer dat ik er op woensdag niet altijd bij kan zijn..
Laatst bewerkt: 22 okt 2012