FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nog 1 toevoeging. Als je je op de mulsanne straight nou veremd, of er gebeurt aan de binnenkant een crash ofzo, neem dan de slalom binnendoor. Bij e DTM was het niet nodig, maar toch. Het is iets langzamer, maar veel veiliger dan haaks de baan op scheuren. Vooral deze keer zonder handicap gaat dat dan zoiezo fout.

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Heerlijk.

Een aaneengesloten race van 1 uur, 30 minuten en 11 seconden gehad, en verloren van de Nr1 (Nori _0_) met twee seconden... :)

3. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Vrienden:
    Na mijn korte intro met Forza Horizon vrijdag kreeg ik een ontzettende hoofdpijn, tot ik zaterdag avond het niet meer kon houden en naar het ziekenhuis ben geweest. Check up gehad en geen directe aanleidingen te vinden. Vandaag wederom een dag op bed gelegen en heb nu even de puf om een berichtje te typen. Sorry dat ik niet heb afgezegd maar dan weten jullie nu waarom.

Greetz Mark

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Beterschap man! Excuses zijn niet nodig joh.

Je hebt wel een toffe race gemist, dat dan weer wel.

1 uur en 10 minuten achter B Tender aan gereden om uiteindelijk in de buurt te komen. Heel tof gevecht volgde daarna! Dan race je 1,5 uur en finish je op twee seconden van elkaar. Bedankt voor de cleane battles (en de punten;)). Le Mans is voor mij echt classic qua battles.

Screenshot-waardig:

5. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Leuk gevecht met Bigga gehad! Op het het einde zat er ook maar 2 seconde tussen ons in. :)
    Ik moest het echt hebben van het rechte stuk waar ik 100 meter uitliep en vervolgens weer 100 meter terug moest geven in het bochtige gedeelte.

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Beterschap gewenst Mark! Flavour en ik zullen in de tussentijd extra hard rijden voor Team Rapitamente Scuderia!

7. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Mark beterschap!

Over de race : KUT RACE.

8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Saaie race, door schade in de eerste 3 ronden.
    Moest drie ronden wachten om de schade gedeelteleijk te laten repareren in de pit.
    Daarna vastbijten om van de laatste plek af te komen.
    Kimi vertrok tijdens de race vanwege te grote schade.
    Divimus kon ik tijdens na pitstop inhalen.
    Bij Flavour dacht ik nog dat hij de tussenafstand controleerde doordat ik bleef pushen en de tussenafstand maar niet kleiner wilde worden.
    Uiteindelijk was de schade aan Flavour's auto toch te veel handicap omdat ik hem ook nog kon inhalen. Ik vermoed dat hij meer aero-schade had of mechanische schade had opgelopen na zijn eerste pitstop.
    In ieder geval doorzetten werd beloond met wat punten.
    Was trouwens de eerste keer in Forza dat het lampje van de benzinemeter ging branden.

Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  9. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Kalm aan maatje!

10. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Kijk eens naar je houding tijdens het racen. Als je zo direct de link legt met het spelen van Horizon is het wel de moeite waard om dat eens kritisch te bekijken. Klinkt namelijk als (spier)spanningshoofdpijn. Een tripje langs de fysio kan ook kleine wonderen verrichten als er een lichamelijke oorzaak is.

11. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Die link met het gamen had ik niet zo bedoelt, was meer zo dat ik na het gamen last kreeg van hoofdpijn en heb maar 5 min gespeeld, tov de 2/3 uur die ik wel met FM4 speel. Maar is zeker een goed punt hoor, ook voor de rest trouwens!

12. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Krijg je dan misschien teveel prikkels bij het gamen? Heb je dat al eens eerder gehad? En verder beterschap natuurlijk!

13. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Je begrijpt me de k ik niet, ik was toevallig even aan het gamen maar was al niet fit. Gelukkig ben ik weer aan de beterende hand en vandaag even horizon flink getest

14. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    ok prima. Loop misschien teveel stage voor fysiotherapie :p Horizon bevalt mij heel goed eigenlijk dus misschien tref ik je daar wel de komende dagen.

15. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik doe morgenavond waarschijnlijk niet mee i.v.m. deelname aan de Terschellinger marathon. Zit hopelijk op de 18.00 uur boot terug maar voordat ik dan gegeten heb etc.

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Voor mij wordt het een uitdagende race, omdat ik moet gaan rijden met een controller waarvan de LB en A versleten zijn. Dat zijn samen de standaard koppeling-knoppen dus ik moest het een en ander omgooien in het knoppenschema om morgen zelf te kunnen (ont)koppelen... Morgen koppel ik met RB ipv LB en schakelen 'moet' ik helaas doen met een tikje naar boven/onder aan de rechterstick. Alle andere opties werkten niet, omdat ik dan op hetzij LB hetzij op A moest vertrouwen voor schakelen of koppelen.

Is behoorlijk wennen en ik hoop het tempo van de rest een beetje te kunnen bijbenen:b:

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409

Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Volgens mij heeft Nori in totaal 174 punten in plaats van 164 punten :)

19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    ohh ja, idd.

20. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik ben ook nog een twijfelgeval. Op m'n kamer in Utrecht is geen internetkabel vanaf de router dus ik kan alleen online via een internetkabel die aangesloten staat op m'n MacBook. Enige minpuntje is dat dat altijd een Moderate NAT instelling geeft.

Deel Deze Pagina