1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb net Fanatec support gebeld. Er werd meteen opgenomen.
    Wel in de Duitse taal, maar er werd snel overgeschakeld naar de Engelse taal, wel zo makkelijk.
    Klasse!
    Na het bekijken van het filmpje was de conclusie:
    Een nieuw stuur.
    Wel moet ik het defecte stuur terug sturen, logisch.
    RMA formulier ingevuld en verstuurd.

Dit was dus mijn eerste ervaring met Fanatec support.
    Nu hopen dat het nieuwe stuurtje snel komt.

Ik denk dat de mechanische levensduur dus ongeveer 1 to 1,5 jaar is bij zeer intensief en 100% FFB (Bokito/gorilla style) gebruik.:+

Laatst bewerkt: 14 nov 2012
  2. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Kijk das mooi, voor mij dus nog 2 maanden te gaan...., maar ik geloof dat Flavour dan nog voor is *)

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ja dat was halverwege de Peugeot cup dacht ik.

4. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Lloyal CSR

Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  5. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606

6. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    FANATEC support is awesome

:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
    Fanatec support is retegoed/awesome/the bomb/the best::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

Email van Fanatec:

> We will send you a new CSR wheel tomorrow.>
    >
    > Mit freundlichen Grüßen
    > Best regards
    >
    > Fanatec_Gameshop
    > Cécile Eberth

Ik ben blij\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/:thumbs::thumbs::thumbs:
    Als ik geluk heb dan komt het stuur zaterdag binnen en anders maandag. Hoef ik mogelijk alleen maar 1 race te missen.

Deze garantie afhandeling door Fanatec is op indrukwekkende manier klantvriendelijk afgehandeld.
    Goede telefonische bereikbaarheid van de support-afdeling.
    Snelle beoordeling van het defect na bekijken meegezonden videoClipje.
    En dus daarna snelle versturing van het vervangingsstuurtje.

Klasse!!!!

Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  7. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Top! Zie je zondag!:thumbs:

8. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Even een vraagje, ik ben net zoals veel racers hier een vaste kijker van de Formule 1, aanstaande zondag doen ze Amerika aan en de race begint om 8 uur. Is het mogelijk om de race een week op te schuiven, want ik ben niet van plan de F1 te gaan missen vanwege het spannende seizoen.. Wanneer dit niet mogelijk is(ik bedoel het NIET als een stok achter de deur) dan meld ik mij bij deze af voor de race...

9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Als ik heel eerlijk ben komt mij dit ook beter uit. Vanwege de F1 race natuurlijk en omdat ik niet zeker weet of zaterdag UPS al voor de deur staat met het nieuwe stuurtje.
    Gaat de GT2 race toch door, no hard feelings-alle begrip.

Ik heb trouwens FM4-Horizon afkick verschijnselen. `trekkende gasvoet` en een `flipperende` schakelhand geeft problemen in de sociale omgang. Ik ben net als Badr Hari al uit een horeca zaak gezet.:+

Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  10. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben er gewoon!
    Kimi was volgens zichzelf toch al kansloos de komende 2 weken. :+

11. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    En wat als een persoon deze zondag wel kan en nu door een eventuele uitstel de laatste wedstrijd mist? Betreft een endurance met extra punten!

12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Kansloos wil ik het niet noemen, maar op alle banen met rechte stukken heb ik moeten toegeven. en de standaard setup van een lambo is nou niet goed voor de nordschleife, vandaar dat ik daar tegenop zie.. Ik race ze wel allemaal omdat ik niet laatste wil worden in de PRO klasse..

13. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Heren Coureurs,

Bijgaand Incidenten rapport Nurburg.

Verder zal er vanavond op de gewone tijd geraced worden (helaas voor de F1 fans, waaronder ikzelf)

--------------------------------------------------------------------------------------
    Locatie incidenten: Nurburg GP
    Datum incidenten: 11-11-2012

Sprintrace / 1e Ronde:

Coureurs; Kimi, B-Tender, Denvan

uitspraak: Raceincident

Motivatie: In de eerste ronde in bocht 3 en 4 is er eerst tussen BTender en Kimi en vervolgens tussen Kimi en Denvan Contact. Het wordt gezien als een race-incident, mar wel het verzoek aan alle 3 de coureurs om zich beter bewust te zijn van hun positie ten opzichte van anderen op de baan

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sprintrace / 1e Ronde:

Coureurs: Lloyal, Coldzero en Kimi

uitspraak: Raceincident

Motivatie: In de eerste ronde op het rechte stuk naar van bocht 7 naar 8is er contact tussen Kimi en Coldzero contact. Kimi tikt Coldzero aan, Cold raakt vervolgens op zijn beurt Lloyal, die bijna schuin op de baan komt. Lloyal verliest snelheid. Kimi probeert in het gat te duiken, maar raakt Coldzero . Kimi raakt met 2 wielen naast de baan en verliest snelheid. Het wordt gezien als een race incident, maar wel het verzoek aan alle 3 de coureurs om zich beter bewust te zijn van hun positie ten opzichte van anderen op de baan
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sprintrace /1e Ronde

Coureurs : Kimi en Denvan.

Waarschuwing: Kimi

Motivatie: In bocht 8 is er licht contact tussen Denvan en Kimi. Bij het uitacceleren is Kimi sneller, maar wanneer Kimi en Denvan op gelijkehoogte zijn stuurt Kimi naar rechts (positioneren voor bocht 9) waardoor Denvan het gras op moet
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sprintrace /2e Ronde

Coureurs : B-Tender en Lloyal

Waarschuwing: B-Tender

Motivatie:B-Tender remt voor 8 bocht te laat, blokkeert en raakt daarbij LLoyal onevenredig hard .
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sprintrace /4e Ronde

Coureurs : B-Tender , Bigga en Divimus

Uitspraak: Raceincident

Motivatie:B-Tender remt voor 1e bocht te laat, Divimus stuurt reeds in en Bigga zit rechts. Met 3 op de ideale lijn kom je niet door de eerste bocht. Divimus komt schuin en verliest 2 plaatsen,

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Hoofdrace / 2 e ronde

Coureurs : Bigga, Denvan, B-Tender

Plaats: Bocht 7
    Uitspraak: raceincident
    Motivatie: B-Tender spint na het uitkomen bocht 6 en de rest vindt aansluiting. Denvan haalt hem buitenom in en Bigga komt bij het remmen in contact met Denvan en B-Tender. Bigga remt niet te laat maar schuift wat door, waarschijnlijk door de bekende hobbels.

Hoofdrace / 5 e ronde (weet niet zeker, kan ook 6 of 4 zijn)

Coureurs : Kimi en Flavour

Plaats: bocht 5
    Uitspraak: raceincident
    Motivatie: Kimi haalt buitenom Flavour in en stuurt heel kort wat naar buiten om de volgende bocht aan te snijden. Hierbij raakt hij Flavour die er nog deels naast zit.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoofdrace / 15 e ronde

Coureurs : B-Tender en Kimi

Plaats: bocht 1
    Uitspraak: Raceincident
    Motivatie: B-Tender neemt de 1e bocht normaal maar wordt aan de binnenkant aangetikt door Kimi die de bocht wat kort aansnijdt/afsnijdt en teveel snelheid nog heeft om B-tender niet te raken.

Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  14. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Loyall doet mee GT2, controler style!

UPS heeft stuurtje toch niet afgeleverd op zaterdag.
    Ben zaterdag begonnen met oefenen op de controler met racen.
    Heb de overtuiging na wat oefenen dat ik geen gevaar ben voor de andere deelnemers en doe daarom toch mee.
    Ben wel langzamer maar als laatste krijg je toch ook punten?

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Schrikbarend veel BTender deze week (al zijn het race-incidenten, op helaas één incident na waar ik inderdaad verwijtbaar de fout in ging). Ik ga wat voorzichtiger rijden op Sunset Peninsula:b:

Ps
    Ik vindt de racereports wel prettig lezen met namen ipv nummers :)

16. BIGGA84

BIGGA84 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    is er een kans dat de race wordt vervroegd in verband met de f1 want het is wel een beetje sneu voor de race fanaten die f1 volgen de meerderheid van het deelnemersveld gok ik

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Neem de F1 op dan.

18. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Gewoon laptop er naast aan :). Wat langere pauze tussen de races ?

19. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Jongens allemaal even opgelet. bij het verlaten van de pits rechts van de streep blijven totdat het veilig is om in te voegen(check je radar / spiegels)..

Ben de hele avond al aan het oefenen en dat heeft nu geresulteerd in een 1:28.076
    Jeej!!!

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    :thumbs:_O_

Thanks for the wake-up call!

Deel Deze Pagina