Ik zal straks de McLaren aanschaffen om uit te testen. Ik wil bij mij team de jaguar ook nog wel promoten want die komt leuk mee.
Denk gewoon open inschrijving nog aangezien er toch niet elke keer 16 man zullen zijn. Er moeten ook nieuwe racers bij komen eigenlijk.
Ik heb net een rondje gereden in de McLaren en ik moet zeggen dat hij best wel bevalt. Zijn er nog mensen online om mee te racen tussen nu en half vier?
Ja precies maar dat moet ik nog even aankijken of het echt heel veel scheelt. Anders vind ik de Audi ook erg tof!
Go Bergje , Go Bergje , Go Bergje, Go Bergje, Go Bergje!!!!!! Kom op P, gewoon nog ff meedoen. Ik ben de rest ook beu, maar ga toch ook gewoon stug door? Ze krijgen mij niet klein hoor en anders passen we de regels wel ff aan. Wil jij trouwens eerste worden in de competitie? en o wee wie er aan Bergjes bumper komt *......, krijgt het met mij aan de stok + dubbele strafpunten. * tenzij ik hetzelf ben, want dan krijg ik het met mijn stok aan de stok (? ) en dat begrijp ik dan weer niet en weet ik niet hoe ik dat weer thuis moet uitleggen...
26-8 DTM Zandvoort Komt trouwens ook dichterbij. Is iemand nog van plan daar naartoe te gaan? Duin toegangs kaarten zijn geloof ik 17 euro Ik ga er naartoe, mits het niet teveel regent, anders kan ik me nog bedenken. Denk dat het wel een keer gaaf is om te zien hoe die amateurs (vergeleken bij ons) het doen met een Audi, BMW of Merc... Bij meerdere leden kunnen we misschien vooraf ergens afspreken? grt A.
Kan je op de dag zelf gewoon een kaartje kopen? Ik heb opzich wel zin, maar wil er niet aan vast zitten als het idd regent als een malle. Anders ben ik er wel bij lijkt me leuk
Hey Bassie, Volgens mij moet je ze ook aan de kassa ter plekke kunnen kopen, zullen iets duurder zijn denk ik. Voor mij geld ook dat als het k.. weer is ik liever thuis kijk.
Ben de afgelopen jaren ook geweest en ja het is mogelijk kaartjes te kopen aan de kassa, Duinkaarten zijn altijd wel te koop Als het regent zit je met tribunekaarten juist leuk joh!
Binnenkort naar eens aanschaffen dan! Paul moet wel mee doen, met wie moet ik anders door het gras rollen?
Gallardo race-livery Als ik de Gallardo zou kiezen gaat hij er zo uitzien. De paars/blauwe basiskleur pas ik nog eventueel aan naar oranje/geel. Edit: Ik zie achteraf wat kleine schoonheidsfoutjes (overgang paars naar blauw is wat slordig), maar dat paars blauwe is wel wat ongewoon. Ik moet er zelf wat aan wennen. Heb nog gauw een wat klassiekere wit/blauwe versie gemaakt. Voordeel van de Lambo is dat de achtervleugel bestickerd kan worden.