1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] GoPro V12 Aston Martin Cup [PRO] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 15 jan 2014.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dat zou kunnen. Ik weet niet of meer mensen dat willen...
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben druk bezig met de livery, veel curves en ronde lijnen erin, kleuren hemelblauw, wit en antraciet. t blijft een pracht van een auto!
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Regelverandering

    Hee mannen,
    Ik heb er lang over nagedacht en er komt iets nieuws in deze cup. Kwalificatie en shoot-out leveren geen punten meer op. Dus alleen de races leveren punten op. Dit om de kwalificatie meer tactischer te maken. OVer de puntentelling heat 1 ben ik nog over aan het nadenken. Waarschijnlijk wordt de puntentelling van heat 1 veranderd. Dat wordt hetzelfde als in heat 2, maar dat horen jullie z.s.m. van mij.
    Heb nog één verzoek. Zouden jullie (als het lukt) de paint waar jullie meerijden rond vrijdag op het forum willen zetten? Dit i.v.m. maken OP en bewerken driverlist en foto's van paint veranderen:)
     
  4. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Jammer=( Dan kun je de shoot out ook weglaten. Heeft geen toegevoegde waarde dan. Wordt nu dus standaard de kwalificatie laten schieten om zover mogelijk vooraan te staan in de 2e heat waar de punten te verdienen zijn. Komt de competitie denk ik niet ten goede=(

    1 rijder gaat voor pole en heat 1. Teammaat gaat achteraan rijden voor pole in heat 2. Tikt wel aan dan voor het teamklassement.

    Zou het puntensysteem persoonlijk houden zoals de V8.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Inderdaad. We hebben in de 2 jaar competitie's juist het hele systeem opgebouwd steeds een beetje verbeterd. Probleem was inderdaad dat mensen express slecht gaan kwalificeren wat niet echt leuk is.
     
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Okee, dat wist ik dus niet. Dan blijven we gewoon bij het oude, dat is dus beter.
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    FORZA SQUADRON GAAT VOOR GOUD
    Vandaag is de dag dat een nieuw team haar namen voor het GoPro V12 Aston Martin Cup bekend maakt. Forza Squadron wil met een team van louter kampioenen in haar eerste seizoen gelijk een gooi doen naar het goud! Het bekende en talentvolle duo Menno88 en Denvan hebben in B Tender een teamgenoot gevonden waarmee Forza Squadron écht voor de overwinning verwacht mee te kunnen strijden.

    De collaboratie tussen de snelle huistuner Loyall Ronin en de minstens even snelle organisator en samensteller van de kalender F1freaky leverde een geduchte speler voor het teamklassement op, die om een sterke tegenreactie vroeg. Forza Squadron heeft drie coureurs in huis die elk individueel voldoende snelheid en talent bezitten om races naar zich toe te trekken, maar die wanneer de mogelijkheid zich voordoet zich ook kunnen én willen inzetten voor een maximale teamprestatie: Met drie coureurs met elk ruime ervaring, bewezen snelheid en die gebrand zijn op maximaal resultaat elke race, lijken alle ingrediënten rijkelijk aanwezig te zijn om ze vanaf race 1 tot de favorieten te mogen worden gerekend.


    Menno88
    [​IMG]

    Denvan
    [​IMG]

    B Tender
    [​IMG]

    Teamfoto
    [​IMG]

    Logo
    [​IMG]

    Overig
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2014
  8. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Nice. Mooie paints. Kan niet wachten om ons team te introduceren ;)
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Leuk! :) Zou me ook graag bij een team aansluiten, is er nog ergens een stoeltje vrij? Gewoon voor de lol hoor, want veel punten zal ik wss niet scoren, maar tis toch leuk. Mss een andere AM-rijder die ook wil proberen een keer in de punten te rijden? :)

    @Freaky. Vrijdag moet lukken. Livery is qua vorm en kleur klaar, moet nog wat reclamestickers plakken en wat puntjes op de i zetten en dan wat foto's maken.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2014
  10. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    @NoriCeramic
    Check je PM Box is :)
     
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Nogmaals ten overvloede:
    [​IMG]
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]

    Volgens mij hebben wij minstens dit nodig om "Forza Squadron"te verslaan:+
     
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    2 nieuwe regels

    Hee mannen. Voor tijdens de V12 Cup gelden er twee nieuwe regels.

    1. In een andere tune rijden, in plaats van de vastgestelde tune uit de store van LoyallRonin, wordt je gediskwalificeerd!

    2. De verplichte pitstop missen in de voorgeschreven pit-window, wordt in die heat de punten ontnomen of een tijdstraf van 25 seconden (daar wordt nog over besloten, het wordt één van die twee)
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Goede toevoeging, maar jammer (eigenlujk diepdieptriest) dat het nodig is :) tekstueel wel nog nuet helemaal strak geformuleerd, maar dat komt wel.

    Als het 25 seconden straf wordt, dan sla ik de pit misschien wel expres over!! Hangt beetje vd baan af denk ik. Hinthint
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2014
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Moet nog daar even naar gaan kijken. Schatte zelf ongeveer 25 seconden. Maar kans is groter dat het geen punten oplevert in die heat. Tijdstraf kom je er misschien nog goed van af. Dus puntenaftrek lijkt mij beter :)
    Jullie horen van me
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Zijn er nog deelnemers zonder team?
     
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ja, ik vind het ook jammer dat het moet. Maar als het moet, dan zijn dit wel goede sancties toch...
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Wat is die Indy-baan toch glad.:mad:
     
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Probeer die tip die ik gisteren gaf. Helpt echt
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Welke tip? ;) Wil je nog een bepaald soort foto's van de livery hebben voor de openingspost? Ik ben klaar met mn Livery namelijk ;)
     

Deel Deze Pagina