1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] GoPro V12 Aston Martin Cup [PRO] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 15 jan 2014.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Maak er maar iets moois van, auto schuin bijvoorbeeld. Dan is de paint goed te zien. Flavour maak voor mij de foto's scherp zodat ik ze kan bewerken.
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Team Nitro Circus

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    Na een succesvol seizoen in de Super V8 XBWR-cup is het Toll/Holden-team gedeeltelijk uit elkaar gevallen.
    Teamrijder asjemenou75 heeft het team verlaten voor een lucratief contract bij een ander fabrieksteam.
    Namens het team: bedankt voor de inzet tijdens de super V8 Supercars-cup. Veel succes in jouw nieuwe team.
    De overgebleven teamleden, f1 freaky en Loyallronin, gaan verder onder de teamnaam Nitro Circus/ MP-motorsport.
    De samenstelling van het team wordt in de pers/media als opmerkelijk omschreven.

    f1freaky is meedogenloos snel maar berucht om zijn onafgebroken monologen over de race-intercom tijdens de race in zijn bolide. Tot wanhoop van zijn race-engineer.
    Het gerucht gaat dat zelfs de Amerikaanse N.S.A.[​IMG] een full-block filter op alle communicatie-verkeer van f1freaky heeft gezet om overbelasting van hun afluistersysteem te voorkomen.

    LoyallRonin is een coureur in de herfst van zijn carriere. Een oude RACE-eik die heel veel eikels heeft zien vallen. De snelheid is wat weggeschimmeld bij deze veteraan.


    Interview met f1 freaky: bla bla bla bla bla.........bla bla bla bla bla.........Je weet wat je moet doen hé.....bla bla bla bla bla.........bla bla bla bla bla........bla bla bla bla bla.........bla bla ...

    Interview met LoyallRonin:.................zzzzzzz........'snurk............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...........snurk... Huh wat!.............. hmm..........zzzzzz.. (rochel)...........zzzzzzzzzzzzzzzzz..................


    Xboxworld.nl-racereporter

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2014
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Hahahaha mooie teampresentatie teammat. Leuk gedaan:+:+
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Zelfspot is altijd goed om te relativeren en beter te presteren.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!YOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:thumbs:
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    :) super team interview!
     
  7. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Vraagje aan het team van Asjemenou en Flavourlicious.
    Weten jullie al namen voor jullie teams?
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben nog op zoek naar een team, maar ik zie dat teams in dezelfde liveries moeten rijden, en ik heb die van mij al klaar, dus ik ga maar als privateer dan.
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Mon voiture personnelle

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    JMW motorsport gaat voor ''koper" of "brons" of "wa is t nou??"

    Met de tegenwoordig geroutineerde "young gun" Rinck #9 en de oudere, maar iets minder ouder dan Loyall, coureur Asjemenou #75 hoopt het team op een plek bij de eerste 3,4 of 5 teams.

    Rinck verwacht met name snel te zijn op Indianapolis en een aantal technische circuits. "Voor mijn zal deze cup in het teken staan van de aansluiting met het middenveld en daar waar mogelijk de gevestigde orde ''dwars'' te zitten. Verder verwacht ik mijn teamgenoot te kunnen verslaan in de onderlinge duels en kwalificaties"

    Voor Asjemenou liggen de prioriteiten wat anders. Na een mooi, maar slopend seizoen gedraaid te hebben bij TOLL Racing wil hij weer een nieuwe uitdaging. "Ik wil met name mijn teamgenoten bedanken, maar het seizoen was niet alleen vermoeiend door de races, maar met name door de communicatie tijdens de races......op een gegeven moment wist ik gewoon niet meer wat ik moest doen. Loyall kon tenminste nog zijn gehoorapparaat uit zetten, maar ik kon alleen maar mijn kunstgebitje op het dashboard legguh"

    De V12 die JMW motorsport heeft overgenomen zijn de wagens die deelnamen aan de 24uurs race van Le Mans in 2010.Deze vielen echter uit na 71 ronden, 4uur. Dat is dus hoopgevend.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2014
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dat ziet er goed uit.
    Communicatie zal beter zijn in deze cup. Dus de NSA kan zijn full-block filter weggooien:+:+
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Braking news!!!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2014
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Hahaha:lol:
    Van je teammaat moet je het hebben.....
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Als eerste van het nieuw gevormde Martini team show ik mijn nieuwe livery: [​IMG]
     
  17. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat wordt de tijd compensatie voor degene met de pitbug??
     
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Rijdersbriefing Indianapolis

    Heren,

    hierbij de rijdersbriefing van Indianapolis:

    1 - Er geldt een compensatie voor degene die de pitbug heeft. Er geldt een compensatie van 4 seconden!
    2 - Het is een gladde baan, dus de kans is groter dat coureurs wegglijden. Hou er dus rekening mee!
    3 - Betreft het lange rechte stuk: Mocht je van 'ver komen' om iemand in te halen, meldt dat dan op tijd zodat er geen ongelukken ontstaan in de eerste bocht. Kans op deze baan is groot dat je doorglijdt, met name als je uit de slipstream komt.
    4 - Mocht je eventueel spinnen, meteen zeggen waar je staat zodat de andere coureurs dat ook weten, zodat die je goed kunnen ontwijken.
    5 - Herstart wordt bepaald door raceleiding/organisator.
    6 - Belangrijkste: Heb plezier en rij zonder schade de finish over:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2014
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Mooi mooi mooi. Je zit alleen met je gedachten nog bij gisteren zo te zien ;):+:+
     

Deel Deze Pagina