1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] GoPro V12 Aston Martin Cup [PRO] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 15 jan 2014.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Welke modem router heb jij? Ik heb de EPC 3925 van Cisco.

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb de 3212

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom was die eerste herstart er eigenlijk? De race was vrijgegeven, de leider was op t gas gegaan, dat er dan schade ontstaat hoort er eigenlijk toch gewoon bij?

Er was veel onenigheid tussen Freaky enerzijds en Menno/Tender anderzijds. Tip aan de organisatie, probeer duidelijk te zijn over de regels en pas deze niet aan tijdens de race, zorg dat er over de regels geen onduidelijkheid of twijfel kan zijn. Om alle schijn van subjectiviteit te vermijden, rijdt zelf extra netjes en geef t goede voorbeeld, en ga geen discussies aan tijdens het racen, maar beoordeel incidenten achteraf ;)

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Dat is dus niet zoals het gisteravond ging. Veroorzaker en situatie werden niet vermeld, 3 herstarts, en vooral de eerste was vreemd, want de rollende start was al geweest. Er was volgens mij een incident tussen Freaky en Tender. Iemand riep herstart en bam de helft zat terug in de lobby.

Laatst bewerkt: 18 feb 2014
  6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Kan ookvlak voor de herstart geweest zijn.het moment van herstart s laatig te bepalen zonder replay.
    waa op t randje. Dat veroorzaakte ook het ongeluk. Ik wilde starten, dacht dat we gingen, voor me remden ze juist. Kopstaart bam. na de start kan ook nog een nherstart ontstaan bovendien. Eerste restart was mijn fout, heb me de start erna extra voorzichtig gereden.

. Bovendien geloof ik twee herstarts.

7. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik was er niet bij maar toch vind ik het herstarten altijd een beetje natte vinger werk. Duidelijke regels als 3 personen of meer etc lijkt mij beter. Tuurlijk gun ik iedereen een leuke race avond maar voor de spanning in een kampioenschap is het zo af en toe helemaal niet slecht als er wat mensen uitvallen. En soms haal je daar dan je voordeel uit maar soms ook je nadeel. Wanneer er al schade voor de start veroorzaakt word vind ik het een ander verhaal.

Ook staat er bij hoge uitzondering in artikel 4.7. 2 of 3 herstarts op een avond is voor hoge uitzondering dan natuurlijk wel een beetje veel.

Ik snap dat het moeilijk te beoordelen is voor de XBW raceleiding omdat het ook niet altijd in hun gezichtsveld gebeurt maar misschien toch een puntje om eens wat strenger naar te gaan kijken.

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Mee eensch (ook al heb ik geen FM4 meer, het telt immers voor het gehele XBWr-concept)! Harde aantallen werkt dan beter dan regels. Alsof in de F1 de top er nooit in bocht 1 uitvliegt. Dat heet durf en toch respect hebben voor elkaar. volgens mij is juist DAT wat we bij XBWr ook nastreven.

9. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    De kwalificatie echt compleet vergooid. Kon geen rondje clean rijden. De laatste 6 minuten geen eens meer kunnen rijden, er was ff crisis in huize DeJong wat mijn aandacht vergde.

De eerste heat bij de start ff rustig aan gedaan. Ruimte gegeven aan Alfa, die voor mij en Flavour gekwalificeerd was. Na de lange doordraaier het gas erop. Kon Flavour niet voorbij die weer goed verdedigend reed. Aan het einde van de heat had Flavour de druk er bij Rinck goed opstaan. Rinck maakte hierdoor een fouteje en verloor zijn plek aan Flavour en vervolgens nog aan mij. Uiteindelijk 6e geworden in de eerste heat.

Vanwege mijn geweldige kwalificatie mocht ik de 2e heat vooraan starten, Alfa die prefereerde achteraan te starten. Na de 3e herstart eindelijk kunnen losgaan. Witteveen achter me en daarachter Flavour. Ik hoorde Flavour op een gegeven moment voorbij Witteveen gaan, ik kreeg dus FLavour in mijn nek. In ronde 5?, raakte ik in de snelle cicane de linker rode streep, werd daardoor afgeremd, Flavour zat in mij nek en anticipeerd, maar wel ten kosten van een aantal plekken, wel respect. In ronde 7 pas gepit, waarbij Tender en Freaky mij nog voor waren. De laatste rondes was nog erg spannend voor plek 3. Achter mij reed Denvan met Flavour erachter. Denvan was die laatste ronde net een jojo, dan weer in mijn nek, dan weer verder achter mij ivm aanvallen van Flavour. Uiteindelijk 3e.

[​IMG][​IMG]

10. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Dit was ook de rotste baan om te zien wanneer de eerste man op zijn gas ging. Volgende banen is het veel makkelijker om te zien wanneer de eerste man op zijn gas gaat...

Bernese Alps is alleen een beetje lastig. Je komt de bocht uit en je heb meteen start/finish lijn voor je. Daar zal nog over nagedacht worden hoe we dat het beste kunnen aanpakken

11. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Uitslag Week 2 Grand Prix of Montserrat

Laatst bewerkt: 21 feb 2014
  12. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Hoe staat het met je internet Loyall? Weet je al iets meer?

13. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
  14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
  15. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Rijdersbriefing Le Mans

Heren,

bijgaand de rijdersbriefing voor Le Mans:

1. Het is een edurance race van 1 uur lang. Genoeg tijd om in te halen. Probeer schade te voorkomen.
    2. Shootout is hetzelfde als bij de V8 Supercars. We draaien om en op mijn teken stuur ik een rijder de baan op. We rijden dus 1 rondje i.p.v. de gebruikelijke 2 rondjes.
    3. M.b.t. de pit ingang op Le Mans, men moet de eerste ingang nemen nog voor de dubbele chicanes, men kan die pit entry daar eventueel vol gas door de grindbak nemen en komt dan goed uit. Als dit gebeurt of als je daar, al dan niet per ongeluk, met meer dan 2 wielen door het grind gaat zal aan het eind 10 sec. straftijd bij je eindtijd opgeteld worden.
    4. Have fun en zorg voor een leuke race:thumbs:

16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Enkele of dubbele pit?

17. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Enkele pit,,,,komen jullie trouwens wel op live??

18. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  19. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik nu ook weer...heb andere LAN kabels eruit gehaald,,,nu werkt tie weer...

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb gezeik met aanmelden van mn profiel op Xbox Live. Kan wel in Forza en in mn garage maar als ik op de guide knop druk zegt ie dat er geen profiel ingelogd is. Als ik dan met mijn profiel wil inloggen moet ik beveiliging toevoegen, als ik dat doe disconnect ie me van xbox live, maar de beveiliging toevoegen mislukt, krijg een foutmelding en dan ben ik alsnog niet aangemeld op xbox live, aarghh.

Iemand snelle tip?

Deel Deze Pagina