De auto moet gewoon in het lijstje staan als je GT3 selecteert bij class - de McLaren. Volgens mij kun je de AM GTE dan niet kiezen.
In de Aston geen raceoverall maar een smoking met vlinderstrik net als Mr. Bond. Ik mag zeker de 007 gadgets niet gebruiken.?
Dat is absoluut zo. Maar ja, we zijn allemaal best competitief ingesteld (incluis mijzelf), dus juist daarom vraag ik om wat meer duiding van de regels
Dit is wéér een andere kijk op de regels. Het wordt er niet duidelijker op zo @asjemenou75 Zou je voor pietlutten zoals ik specifiek willen benoemen welke auto's wel en welke niet toegestaan zijn?
Als je nu idd uit alle gt's mag kiezen dan is het tijd om nog een paar laps te doen met een paar andere wagens.. ik dacht namelijk ook alleen de wagens die in de lijst stonden Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Hier per circuit een lijstje van top 10 racetijden op de pc. Allemaal met default set-up. Silverstone GP Nordschleife Watkins Glen GP Bannochbrae Road Circuit Circuit de Spa-Francorchamps Bron: http://pcars.13ms.de/
het is de GT3 ENDURANCE CUP, dus ook enkel GT3 auto's. De SLS AMG en de McLaren mogen niet, de rest is toegestaan. het is toch niet zo moeilijk.
Of je moet alle pagina's lezen en dan zie je dat er antwoord op beltoon was gegeven dat alles vrij was en als hij de SLS AMG wou hij die mag kiezen. Ik ga daarom vanmiddag de AM GTE nog maar ff aan de tand voelen.. al hou ik het denk ik toch wel bij de audi Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Zit nu toch in twijfel tussen Audi en de M3 Die M3 rijd opzich ook heerlijk.. Zo nog maar een rondje Nordschleife mee testen.. voor half 6 heb ik me keus wel gemaakt Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Opverzoek van een aantal en voor de zekerheid de lijst met auto's is geupdate. De auto waarmee je vanavond , en dus ook de rest van de competitie aan de start staat moet in de lijst van de OP staan. De McLaren maakt daar geen deel van uit. Je bent verplicht om een setup voor de betreffende auto aanmaken, omdat anders je met weinig brandstof van start gaat. Ookal staat de fuel consumption uit, is dat niet terecht t.o.v. de anderen.
Project CARS is helaas daar niet zo realistisch in. De Aston Martin V8 zou ook rondjes om de rest heen moeten rijden, maar is één van de langzaamste auto's in de 'GT3' klasse. Waar voor het gemak dus ook GTE en zelfs een GT2 auto in zit. Hoop toch wel dat ze die klasses splitsen in PC2 en het verschil duidelijk simuleren.
Dat is toch helemaal niet duidelijk. De 12C is een GT3 auto en niet toegestaan. De M3 GT en Corvette zijn geen GT3, maar wel toegestaan. De V8 Vantage is geen GT3 en ook niet toegestaan. Zeer duidelijk.
Heeft iedereen ook nog ff de briefing gelezen? Zie pag 8 (#1 4 8 in dit topic. Lukt ff niet om die vanaf een windows tablet hieronder te kopiëren of in de OP te plakken.
BRIEVING SILVERSTONE HEAT 1: 13 ronden, staande start Weersverwachting tijdens de kwalificatie en race: optrekkende mist, bewolkt Ingame datum en racetijd: 1 july, startijd kwalificatie 11:00 uur. Bijzonderheden: Staande start o.b.v. kwalificatie, GEEN verplichte pitstop. HEAT 2: 24 ronden (incl. formatie lap), reversed grid o.b.v. uitslag race 1 Weersverwachting tijdens de race: onbewolkt, licht bewolkt. Ingame datrum en tijd: 1 july; start 14:00 uur Verplichte pitstop: 12 t/m 18 Bijzonderheden: Pitstops: Je moet dus min 1 keer in het pit window de pit in. Let op bandenstrategie, pit je vroeg in het window, dan krijg je wellicht van je team geen bandenwissel. Dat mag, maar als je niet goed voor je banden zorgt, kan dat voor problemen zorgen later in de race. M.a.w. ga je vroeg de pit in dan zal je ongeveer 26 sec kwijt zijn, ga je later en worden je banden waarschijnlijk wel gewisseld kost je dat extra tijd, maar dat loop je wellicht weer in omdat je de laatste paar ronden versere banden hebt. Let op achterop komend verkeer bij uitgang pit. Reversed Grid uitslag heat 1, Rollende start (in lijn). We rijden rustig naar de "wellington straight" Vanaf uitkomen bocht 5 wordt er in LIJNformatie gereden rond de 90 km per uur. (nr 1 voorop, daarachter nr 2, etc etc). Let op dat je niet te grote gaten laat vallen, MAX 1 autolengte!) De polesitter mag bij ingaan bocht 8 Woodcote Corner (bij het passeren van de brandweerwagen rechts/start curbstones rechts) t/m de onderdoorgang blauwe bord met"www.silverstone.co.uk" de start bepalen. Ga niet proberen de race in de eerste bochten te winnen, de race is lang. Penalties etc laten we aan de Game over, maar we racen sowieso toch binnen de witte lijntjes ?!! Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ze zitten allemaal in de GT3 klasse als je die in de lobby selecteert. De SLS en de 12C zijn aangegeven door de leiding als niet beschikbaar, dus waarom gaan we nu, 3 uur voor de start, dit soort vragen stellen. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk