1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] GT3 (endurance) cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 2 mei 2016.

1. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    SLS zit nu wel in de lijst.. alleen de 12C niet

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

2. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Jongens nog 3 uur, iedereen heeft er zin in en de verwachtingen zijn hoog. Concentreer je op de race en lekker scheuren !!

Beltoni en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  3. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Asjemenou organiseert en is daardoor de bepalende partij. Punt was dat er allerlei verhalen door elkaar begonnen te lopen, waardoor er onduidelijkheid begon te onstaan. Die onduidelijkheid heeft Asjemenou nu weggenomen. Prima dus.

Maar goed, waar maak je je druk om? Je doet toch niet (meer) mee (sinds je stuurtje).

Kimi NL vindt dit leuk.
  4. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Net ff met alle teams gesproken en besloten bij Audi Team Milinea #74 te blijven

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Rossi46 vindt dit leuk.
  5. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Vroeg me al af wanneer deze opmerking zou komen. Als je niet meedoet hoor je er al niet meer bij en kan je beter maar niks zeggen blijkbaar. Dat ik niet meedoe heeft niets met mijn stuurtje te maken trouwens.

Daarnaast geef ik geen kritiek op asjemenou, de regels zijn weer flink veranderd en Kimi geeft een verkeerde weergave daarvan. Sorry.

6. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik ga het niet halen ben ik bang. Net de grens over bij Maastricht (moet naar Arnhem) maar we rijden in een heel traag Peugeot J7'tje.

Succes vanavond jongens!

7. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Wil je nu een sticker?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

asjemenou75 vindt dit leuk.
  8. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Zo'n ding haalt de 100 toch nog wel? Moet lukken! Gassen ;)

Ik ga trouwens voor de Aston Martin V12 Vantage GT3 #103!

GoldPwnageNL, asjemenou75 en Kimi NL vinden dit leuk.
  9. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Blijft toch een listig wereldje, de racerij.

Gisteravond dacht ik zeker te zijn van een contract bij het #55 Aston team. Klikte goed met de engineer, toffe monteurs, voelde me er direct helemaal thuis :cool: Wat blijkt nou, gaan ze toch met @asjemenou75 in zee! :eek: Zal wel weer een dikke zak met centen mee hebben gebracht ofzo... ;)

Daarop snel wat belletjes gepleegd vanochtend. SLS teams toonde ook ineens interesse, maar uiteindelijk toch nog last-minute een overeenkomst met het Kings Aston team kunnen sluiten. Daarnet nog even snel stoeltje aangemeten. Zit nog niet helemaal top, maar je moet wat hè!

Tot straks heren ;)

10. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Oh en nog even een last-minute tip voor iedereen: wis (al) je replay's!

De races van vandaag zijn lang en vragen dus veel geheugenruimte. En zover ik weet zit in pCARS nog steeds de "bug" dat als je over de (voor jou niet zichtbare) limiet gaat, heel de game gereset wordt.

B Tender vindt dit leuk.
  11. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Vandaag eindelijk een klein beetje tijd gehad om wat rondjes te rijden. Wou eigenlijk met die nieuwe Mercedes rijden, maar vond em behoorlijk log en zwaar, met vet veel onderstuur. De BMW Z4 voelde als thuiskomen, rijdt zo lekker en zo makkelijk om goed op de lijn te blijven zitten, maar dat is al de populairste wagen en ik vind die afwisseling wel tof. Dacht dat het voor die afwisseling wel leuk zou zijn om met de Ginetta te rijden, en hoewel die echt lekker rijdt, reageert razendsnel en behendig, was ik er niet zo heel erg snel mee.
    De Aston Martin reed wel prima, maar toen ik in de BMW M3 stapte moest ik em weer effe wegklikken om te dubbelchecken of ik niet per ongeluk met een setup aan aan het rijden was. Maar nee het was de default-setup die zo prima reed.
    Ben daarmee ook nog teamgenoot van Jimmy, prima kerel, dus de keuze is gemaakt.

BMW M3 met #76 alstublieft!

Tot zo =)

Rossi46 en Kimi NL vinden dit leuk.
  12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Is van iedereen nu duidelijk welke auto hij rijdt?

13. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Kim dat zien we ben ik bang pas bij de start.......

14. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Spannend!!!!!!!

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Bij dezen schrijf ik me in.

Aston Martin (die gele met een beetje zwart, waarvan ik dadelijk even het nr opzoek).
    edit 101 :)

Laatst bewerkt: 8 mei 2016
  16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik haak de 2e race aan

17. GoldPwnageNL

GoldPwnageNL Always go for gold!

Leuk Bevonden:
    383
    Geslaagde race jongens! :)
    Beide races 8ste geworden met wat kleine foutjes dus ik ben tevreden!

Laatst bewerkt: 8 mei 2016
  18. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Erg leuke races gehad! Continu spannend geweest, zelfs in de lange race. :) In mijn omgeving werd ook netjes gereden, fijn. Aantal echt toffe momenten gehad, naast elkaar door de bocht enzo. Top! Tweede race bleef het veld ook zó lang dicht op elkaar, dat was echt flink opletten geblazen. Rollende start ging goed, was leuk.

Vond het ook erg leuk met verschillende wagens op de baan, je merkte wel dat op sommige stukken bepaalde wagens sneller waren, en op andere stukken hadden andere auto's het beter. Ook tof dat de bandenslijtage echt merkbaar was, en dat de pitstop een beetje strategie toevoegt. Beetje jammer dat het niet bij iedereen volgens plan lukte, dat zou de game wel beter moeten doen.

Mijn resultaat was niet om over naar huis te schrijven, maar dat waren gewoon m'n eigen foutjes. Van de week de replays eens bekijken, wat interessante momentjes posten.

Trouwens Asjemenou, ben jij leraar ofzo? Vond je erg goed in je autoriteit als raceleider vandaag :D:thumbs:.
    En tof dat er weer een paar nieuwe mensen bij zijn gekomen, hopelijk volgende week geen connectieproblemen en een lobby van 16 man?

GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Fijne race 2 gehad. Paar tikkies gehad, meestal netjes plekje terug gehad. Hulde daarvoor. Eerst ca 6 rondes met autogespot en asjemenou mogen strijden. Ik zat daar in het midden, P11 tm P13 ging het om, maar leven en laten leven, heerlijk gevecht. Uiteindelijk gepasseerd en daarna weggereden op jacht naar P10. Pitstop gemaakt, geen banden gewisseld (was eigenlijk wel mn bedoeling). Uiteindelijk teruggekomen op P9 en daarna ca. 10 rondes samen met Crook en ik meen United gereden om P9 tm P11. Bandenslijtage ging ik goed merken en dus weinig keus op slim remmen, iets van de lijn af en dus af en toe maar ordinair blokken. Ook prima gevecht gehad. Goldpawn en ik meen Nova reden op P7 en P8, daar kwamen we de laatste 5 rondes nog erg dichtbij. Laatste anderhalve ronde waren mijn banden zó slippery geworden, dat ze bij me weg reden. Wel Crook nog achter me kunnen houden. Van P13 dus heulemaal zelluf naar P9 gereden. Dat gebeurt me niet vaak. Dus ja, leuke avond gehad.

Geen idee of ik volgende week ga halen. Verjaardag elders in het land met etentje geloof ik.

Rossi46 en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  20. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Erg leuk race avondje inderdaad. Bijna volle bak (jammer van de connectie problemen dan toch weer voor een paar man :mad:) en uiteindelijk toch ook best een gemixt startveld.

De start van race 1 was wel drama. Moet nog even terugkijken wat daar allemaal gebeurde. Ik kwam er in ieder geval niet zo lekker uit :confused: Maar omdat de races lang zijn heb je de tijd om op eigen kracht weer een beetje terug te komen.

Race 2 met de reversed grid ging prima. Fijn dat het nu single file is! Ik ging redelijk vlot door het veld heen, tot ik (een beetje door eigen toedoen) slachtoffer werd van het pCARS "plak-syndroom". Kon ik weer opnieuw beginnen :+

De verschillen tussen de auto's lijken ook niet zo groot te zijn. Enkel de Benz kwam er niet echt aan te pas, hopelijk is dat bij de volgende races beter.

Deel Deze Pagina