Ik lag laatste na de start, vandaar de haast. Blij dat je niet gespint bent, want anders had ik nu een PM van Asjemenou in de mailbox zitten met een uitbrander Toch wel grappig dat je de term vakkundig gebruikt bij een botsing, zo had ik hem nooit beschreven als ik dat tikje had gekregen. Blij dat alles goed is gekomen. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Toch jammer dat die replays nooit helemaal goed zijn.. zo zie ik bij Loyall dat ik race bv een Bmw Z4 rij Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Misschien minder haasten en meer je moment afwachten.. race is niet in een paar ronden gereden Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dat was inderdaad beter geweest, maar je weet zelf ook wel dat als je een kutstart hebt, je alleen maar meer "jachterig" wordt. Ik heb bewust ook TCS aangelaten tijdens mijn inhaalrace omdat ik anders te veel tijd goed wou maken met een spin naar alle waarschijnlijkheid met gevolg. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Achteraf bleek ik ColdZero te zijn ipv KIMI waarmee ik in de eerste bocht in contakt kwam. Ik rij altijd met camera achter auto en zie Cold pas rechts van mij op het moment dat ik al heb ingestuurd en dan was het al te laat om te reageren. P.s livery's en auto's kloppen met weergave niet in replay.
Jij rijdt met de camera achter de auto en gebruikt een stuur?? Ik heb Zojuist mijn respect voor jou verdubbeld. Ik snap echt nooit dat mensen zo kunnen rijden. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Van die replay's klopt ook echt geen kut. Volgens mij rijdt Rossi (startte van P3?) hier in mijn BMW ( #23 ), bij mij rijdt hij in Audi #71 terwijl hij toch echt in een AM reed... Ben zelf wel goed door de eerste bochten gekomen. Tikte helaas wel iemand (zal ongetwijfeld Rossi zijn geweest) aan die daarna ook nog door iemand achter mij werd gelanceerd. Ik had een betere start dan de AM van P5 en ook de Audi van P3 viel opeens helemaal weg. Die zakte bij het schakelen naar de derde versnelling ver terug. Vanuit cockpit view leek het alsof ik er al naast zat. Hield net voor de bocht in om problemen te voorkomen. Niet wetende dat de AM aan de andere kant zat waardoor de Audi ook aan de andere kant druk op zich had. De Audi stuurde wel vroeg in en ik kon niet meer op tijd remmen. Audi kreeg daarna ook nog een tik van achteren waardoor hij nog verder buiten de baan belandde. Voor ons gebeurde de crash en daar kwam ik denk ik wel als beste uit zonder iets te forceren. Cr00kk reed naast mij en had daar het meeste last van. Zijn voorkant werd meegenomen en daardoor tikte hij met zijn achterkant tegen mij aan. Zou zo maar kunnen zijn dat hij daardoor niet spinde. Bloemetje is daarom wel op zijn plaats denk ik. Race 1 was verder weinig spektakel voor mij. Achter mij liep iemand al snel een penalty op waardoor er al gelijk een gat ontstond. Rossi kwam wel snel dichterbij en die kon, na een kort gevecht, er voorbij omdat ik in de laatste chicane de controle verloor. Bij race 2 zorgde vooral de ontbrekende bandenwissel voor iets te veel spanning. Ik weet niet of je op de Nordschleife anderhalf uur met 1 setje banden kan doen. Anders moet ik echt op zoek naar een manier om mijn banden sneller te doen slijten zodat ik halverwege ergens een pitstop kan maken. Vrees wel dat ik de racelijn aan ga zetten, anders sta ik vaker naast de baan dan erop. Bij oude racegames zoals PGR4 en GT kon ik dat circuit echt dromen. Bij arcade racers vloog ik er doorheen maar bij PCars gaat het toch een stuk moeizamer.
Ja er was iemand bij de start die bij mij een gaatje zocht welke er niet was. Dat had een behoorlijke kettingreactie tot gevolg. Replay is inderdaad irritant. In de replay van Loyal heb ik ineens een BMW...
Ik vind die replays maar handig. Ik wordt dus nooit gevonden als de "dader" want mijn auto is niet zichtbaar Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Ging er bij jou iets fout met schakelen? Je viel zonder zichtbare reden echt een flink stuk terug. Je verdween snel naar de zijkant van mijn scherm en ik verwachte daardoor dat ik eerder bij de eerste bocht zou aankomen. Ik zie nu dat jij, terwijl ik midden in mijn 3 zit, opeens weer heel veel snelheid hebt. Zag er vanaf mijn positie erg raar uit maar het zal wel aan het spel liggen. Edit: Even voor de duidelijkheid. Dit is zeker een inschattingsfout vanaf mijn kant.
Ik weet niet beter. Old school. Doe ik al vanaf Colin Mcrae 2.0 op computer vanaf 2000 en DTM race driver 2 sinds 2004.
Ik vind die vertraging tussen het insturen van de bocht en het meedraaien van de bocht echt heel irritant. Ik kan een aardig potje driften in Forza, maar met de follow camera Ben ik heel slecht in het bepalen van hoek, initieermomenten en het walltappen. Geef mij Cockpitview DTM 2 was echt een gaaf spel! Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Met controller rijd ik ook altijd achter de auto. Met stuur kan ik dat ineens niet meer en moet ik roof/hood/bumpercam DTM Race Driver 2 was meeeeeegaaaaa vet!
Ik wil iedereen toch wel de complimenten geven van de 1e 2 races. Weinig klachten gehoord en wat er gezegd werd tijdens het racen was meestal ook wel nuttig. Fijn race avondje gehad, zeker in race 2 en hoop dat het volgende week weer zo kan.
Endurance Nordschleife/GPCircuit combined: 19:30 uur openen lobby 19:45 uur start practice op Combined Circuit 20:00 uur start kwalificatie op GP circuit 20:15 uur 5 min warm up op Combined Circuit 20:20 uur start endurance De kwalificatie vindt plaats op het GP circuit, de endurance wordt gereden op het gecombineerde GP/Nordschleife circuit. 11 ronden (incl. formatie lap.) vliegende start, grid o.b.v. uitslag kwalificatie GP Circuit Weersverwachting tijdens de race: Bewolkt met later opklaringen. Ingame datum en tijd: 1 augustus; start N.t.b. tussen 09:00 uur en 12:00 uur 's ochtends. Verplichte pitstop: GEEN verplichte pitstop Bijzonderheden: Pitstops: Niet verplicht en dus geen pit window. Start Rollende start (in lijn). We rijden rustig naar de "Ford" Vanaf uitkomen bocht 8 "Dunlop" wordt er in LIJNformatie gereden rond de 90 km per uur. (nr 1 voorop, daarachter nr 2, etc etc). Let op dat je niet te grote gaten laat vallen, MAX 1 autolengte!) De polesitter mag bij uitkomen bocht 12 "Bit" (bij het einde van de curbstones links) t/m einde rood/witte bandenstapel barrier rechts de start bepalen. Ga niet proberen de race in de eerste bochten te winnen, de race is lang. Penalties etc laten we aan de Game over, maar we racen sowieso toch binnen de witte lijntjes ?!!
Voor diegene die de dlc (Nordschleife/GP combined) niet aanschaffen onderstaand een aantal (minimale) aanpassingen van het circuit. http://xboxclips.com/asjemenou75/7e6be10c-7074-4cdc-b17d-21c581ac2f9a http://xboxclips.com/asjemenou75/cdb90331-3482-49e5-b431-05195a36740f Er zijn diverse mensen die de dlc wel hebben, o.a. ColdZero, Wiethok, Loyall en ikzelf iig. Mocht 1 van hun aan het racen zijn vraag dan even het circuit voor je op te starten zodat je het kan oefenen. Tevens moet je voor dit circuit en dus ook Bannochbrae een setup aanmaken (ookal staat tijdens de race default setups aan). Dit ivm met anders onnodig (te veel) benzine meenemen. Grt P. Later deze week post ik de stand. DIe wordt uiteindelijk opgedeeld in 3 cups. (Endurance races / GP circuits / Overall)
Praktisch vraagje: Op welke baan is de practice? Ik heb geen DLC en zou het fijn vinden als op zondagavond de practice op het gecombineerde circuit is, zodat ik de overgangsbocht GP strecke naar Nordschleife een keertje kan rijden.
Er zal deze week vast wel een aantal keer gereden worden.. vanavond bijvoorbeeld Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk