Hoe zit het met de punten van een endurance race? Gewoon het dubbele? Toch mooi samen met Wiethok op een gedeelde 2e plek, ik ga je in de gaten houden klein stonertje van me
Hoe zit het overigens met het weer? Ik Ben, zoals jullie weten, groot voorstander van Regen. Is het mogelijk dat het regent of dat het tijdens de race gaat regenen of valt we überhaupt geen regen? Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Heb je wel toestemming gevraagd thuis dan?? Ik ben er rond 20:00 uur Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Net de uitbreiding gekocht met de gecombineerde ring er in. En even mijn setup uitgebreid met een, wat ik noem een "Side Window open draft management System" Lijkt nu dus net of ik het raampje van mijn passagier aan de bijrijderskant open heb staan. Ik Doe vanavond ook mee
Voor iedereen die, "die Grüne Hölle/the Green Hell" volledig uitrijdt tijdens de endurance. Coole banner:
Wat endrance-racen betreft voorzie ik voor mezelf een probleempje qua blandenslijtage zondag (linksvoor). Mijn banden na respectievelijk 2, 3 en 4 voltooide rondjes op Nurburgring GP+Nordschleife:
Meer rear-wing is per definitie meer onderstuur en dus meer slijtage voor. Misschien een idee om minder wing achter te rijden en de stabiliteit daar op te lossen met een lossere dif en anti roll achter.
Dan heb je dikke pech Stijn. Je kan altijd iets meer op de achter kant rijden door nooit helemaal te coasten (dus 10-20% gas houden waar je normaal gas los zou doen). Meer gewicht van je voorwielen af en als bonus draait de auto iets meer in door lange bochten. Althans dat zou moeten, maar geen idee hoe pCars dat doet met stock setups.
Er is ook bug dat iemand vast blijft staan in de pitlane op Nordschleife Combined.. bandenslijtage off lijkt me dan het beste +1 ronde xtra Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ook nog iemand met 0% over op z'n linksvoor en die geen nieuwe banden kreeg . Die Bannochbrae is wel een héle gave baan zeg! zin in!