Pffff. 4 ochtendiensten en een nachtdienst gehad.Morgen laatste ochtenddienst. Ben een beetje brak. Een paar rondjes time trial en dan vroeg naar bed om morgen nog fit aan de start te staan. Nog een tiende eraf gereden in time trial 01:42.839
De eerste km's gisterenavond op de teller geezet. Geen idee waar de toppers hun tijden vandaan halen, maar ik kom niet echt in de buurt. Heeft mijn Aston nog last van een jet lag ofzo? Even wat anders, een aantal van jullie rijden met crew chief toch? Hoe fix ik dat?
in crew chief ( te vinden via win10 store ) zelf recht boven in de boel op projectcars netwerk zetten en in game bij opties-gameplay en dan bij UDP een cijfer uitkiezen. Dan moet het werken als het goed is Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Werkt goed inderdaad. Heb zelf maar de android versie gekozen voor die paar euretas. Werkt zoveel beter dan de originele spotter of pit engineer.
Whut?? Ik moet me er een beetje in verdiepen denk ik EDIT: ik neem aan dat ik dan de standaard pCARS pit engineer uit moet schakelen?
Gelukt Hoe zorgen jullie ervoor dat niet iedereen in de party kan meegenieten van jouw crew chief? Gewoon het volume niet al te hoog zetten? Of hebben jullie een oortje in ofzo?
Ik gebruik oordopjes onder me headset en dan nog het volume redelijk zacht zodat ik het allemaal net goed genoeg kan horen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Er is tegenwoordig toch ook een programma waarmee je real-time op je laptop de rondentijden e.d. in de gaten kunt houden?
Volgens mij nog niet.. op de Ipad heb ik wel een app staan die dat doet.. Pcars Dash heet die app en was volgens mij €6,50 ofzo Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Klopt, denk dat je doelt op de app pCars vHud Hele applijst hier: http://www.projectcarsgame.com/apps.html Hier was net niet genoeg ruimte voor @HRT WietHoK NL en mij, einde race 2.