Eerst nog nachtwacht spelen en dan morgen ff testen om keuze te maken. Ik denk dat ik Watkins Glen als testcircuit ga gebruiken en dan een paar rondje in de Groene hel om dan een keuze te maken.
Voor Nordschleife zag ik verder geen GT3 tijden meer staan van iemand van het forum.. alleen van jou in de bmw group5.. Silverstone heb ik nu in de Audi een 2.01.8 staan maar dat was geen perfecte ronde Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Net even 5 auto's getest (geen DLC's) en het is gewordeennnnnnn: BMW M3 GT nummertje 25 voor Jimmy Jerqinoff 2.01.8 op Silverstone (wat een saaie kutbaan tegenwoordig hè) 6:57.4 op de Nordschleife (1st try) Volgens mij mist 'ie wat top vergeleken met de rest, maar ik rem jullie allemaal de moeder* *opmerking onder voorbehoud voordat straks iedereen deze kiest Maar hoop nog wat Z4'tjes, Astons en Corvettejes te zien volgende week!
So true! Dat eerste über trage stuk is echt vreselijk. Een kwaaltje dat wel meer verbouwde circuits hebben. Denk aan Spa, Nürburgring en Assen. Allemaal met zo'n gekunsteld stukje erin waarin totaal geen natuurlijke flow zit.
#4 R8 voor mij na lang wikken en wegen. Is voor mij niet de snelste wagen maar, bij mijn rijstijl, wel de minste minpunten, voor mijn gevoel. Hoorde ook goede verhalen over de Aston maar die heb ik niet getest. De bentley viel voor mij snel af omdat ik daar in langzame bochten niet mee kon uit accelereren. Vond de Corvette, Caddilac en de M3 ook heel fijn op Silverstone en Watkins Glen. Was het snelste in de Z4 maar vond die wat beleving missen en toen was ik wel klaar met testen. Ben benieuwd of United nog gaat voor de AMG en Asjemenou en Loyall voor de Amerikaanse bakken.
Ja klopt. Abby was vroeger een van mijn favoriete chicanes, waarna je lekker kon dippen richting Bridge. Heerlijk was dat. Maar ook Maggots, Becketts en Chapel hebben hun charmes verloren met die enorme zee van asfalt eromheen. Oh grappig, ik vond de R8 juist wat feeling missen en de Z4 eigenlijk best fijn (meeste grunt in 't motorgeluid ook, wat voor mij de beleving een aardige boost gaf) en was daar ook het snelste in. De Aston rijdt inderdaad ook lekker. Beetje zwaar alleen, maar meer dan genoeg koppel. De M3 heeft een erg happige voorkant, en reageert goed op stuurinput. Daar kan ik het leukst mee pushen denk ik Bandenslijtage niet kunnen testen.
In de Z4 zal iedereen het snelste zijn denk.. daarom heb ik die zelf ook niet gekozen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Bij mij gaat het tussen 3 auto's: - Aston Martin (2.01.0 op Silverstone) - Cadillac (2.01.2 op Silverstone) - BMW Z4 (moet ik nog testen) Corvette vond ik te zenuwachtig en mistte ik bochten snelheid. AMG GT voelt lomp R8 heeft onderstuur M3 vind ik niet Fijn. Op Watkins Glen veel moeite gehad met de Aston, maar wel relatief hard kunnen pushen. Vanavond hoop ik de Z4 te testen.. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Erg fijn om te lezen dat er nu vrije keuze is. Top! Ik ga de komende dagen ook even wat testen. De M3 valt sowiezo af ivm geen abs. Als je daar vanaf het begin van PC mee hebt gereden, valt dat best tegen. Ow mag ik niet met de Z4 eventueel?. Dat zou het gat naar de absolute top, wat er zowieso altijd is natuurlijk, misschien wat kleiner maken voor de wat mindere racegoden onder ons
Das nou lief. Nee moet ff kijken nog, Z4 was mijns inziens vooral geschikt voor de wat kortere tracks, die zitten er niet bij.
Los van bandenslijtage (unknown factor) denk ik niet dat de Z4 onoverwinnelijk is hoor. Het verschil is minimaal (sowieso minder dan een seconde op zo'n lange track als Silverstone). Maar als de boys in de middenmoot/achterhoede hier voor gaan, kan het zeker leuk(er) worden voorin Volgens mij is de Aston Martin erg moeilijk in te halen trouwens (hoogste topspeed). Dus met een goede kwali en/of goede start kun je daar ook een leuke race mee hebben
Heb al minstens een half jaar niet meer in de Z4 gereden maar die reed (vooral op Watkins Glen) altijd heerlijk. Nu AC eraan lijkt te komen en dit misschien wel de laatste pcars cup is sluit ik hem gewoon af in het bochtenmonster. Mocht er een overschot aan Z4's aan de start verschijnen stap ik misschien nog wel over naar de Audi maar die lijkt momenteel misschien wel populairder. Dat was ook het voordeel van de SLS GT3. Die heeft zo'n goede acceleratie dat je altijd eerder bij de bocht aankomt zelfs als er iemand in je slipstream zit. Daardoor heb je de tijd om rustig een verdedigende lijn te nemen etc..
Eerst uitslapen na nachtdienst en dan lekker testen. Heb er zin in. Met tuning had ik voor de RUF gekozen. Maar default is het een onding. Nog geen idee nog n.a.v. van de specs en stats welke ik ga kiezen. Ga toch eerst de RUF testen om deze als eerste te kunnen afstrepen. Dan de twee DLC auto's: AMG GT3 en de Corvette C7.R stevig aan de tand(wielen) te voelen. Ik wil wel een auto die lekker stuurt en waarmee ik gevoel met het asfalt heb. En dat het het niet van die booby trap rijeigenschappen zijn waardoor een klein foutje meteen in de vangrail eindigd. Ik hoop dat de Corvette of de AMG GT3 te doen zijn voor mij zodat het een interessante cup wordt.