Ik kom uit de nachtdienst, kon niet wachten met testen voor een impressie. Ik ga nu slapen. Daarna HAMMERTIME" Wat een moeilijke keuze is dit zeg. Die Aston Martin V12 is ook bruut.
Jammer dat er geen Volvo in zit. Dan was de keuze simpel...... Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Zelfde geldt voor mij. Nog maar 1 verplicht nachtdienstje. Daarna alleen nog maar op vrijwillige basis door mijn nachtdienst ontheffing ivm leeftijd. Heerlijk Beroerd uit de vorige nachtdienst gekomen. Ben net wakker. Moe en koppijn. Bwuah...........brak. Ga toch maar zo ff rijden/testen met de andere auto's.
Was in een public lobby met nog wat lag ook. In de race natuurlijk in de 1e bocht buiten de baan geduwd. Daarna in de 3e bocht weer een dikke beuk en in bocht 6 werd ik helemaal gelanceerd. Wat vind ik public lobby's toch fijn. Dat er nog steeds mensen zijn die dit spelen maar alleen om anderen het leven zuur te maken...
Ik moet nadenken wat ik ga kiezen. Aston is snel met heerlijk agressief geluid van die huilende V12 maar voelt niet lichtvoetig aan met onderstuur exit. BMW rijdt makkelijk is ook snel in bochtjes maar traag op rechte stuk Corvette rijdt ook wel lekker met super geluid. draait als een tanker in korte bochten. Auto met attitude. De Cadilac is ook bruut maar heeft geen swagger. Ik weet het gewoon niet. Nou morgen maar de andere auto's ff testen. De Audi ultra nog een keer serieus testen. Resultaten verrassen mij een beetje qua voorkeur van mijzelf. Voor snelheid Aston-BMW-C7.R-Cadilac. Voor stijl: Chevy C7.R - Aston Martin - Bentley Voor zekerheid Z4 - M3 - Audi R8
Fuck zekerheid. Welke jaren van de F1 waren nou spannend. Die Ferrari dominante jaren of dat jaar dat een wolkbreuk vlak voor het einde Massa kampioen maakte maar een halve minuut later toch Kimi de kampioen bleek te zijn vanwege het feit dat een Williams zijn banden niet had gewisseld en Kimi niet als 6e maar als 5e finishde.. Voelt een kampioenschap winnen beter als je weet dat je de snelste auto had, of dat je elke week knetterhard gevochten hebt??? Ga voor de Aston, kunnen we teammaatjes zijn. Bij deze officieel. Kimi NL - #99 Aston Martin V12
Was dat Hamilton ipv Kimi in Brazilie? Ik zei Aston is voor mij snelste, waarom dan Aston gezien jouw betoog. Of was het ironisch bedoeld?