Jullie hebben gelijk. Dat was Hamilton. Mijn grijze massa haalde even paar feiten door elkaar.. Excuus, kusje, luv u! Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Nu is het wel genoeg Wijsneus. Heb jij geen smoesjes te verzinnen waarom je niet meer meedoet met Cups?? Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Aangezien zijn stuur terug is verwacht ik nog wel een smoesje idd haha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Niet 100%, akkoord. Maar zit er wel erg dik in als ik dit zo lees http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1...rvangt-kvyat-vanaf-spanje-bij-red-bull-racing
Nee is idd nog niet bevestigd maar zal wel heel vet zijn.. komt het podium weer dichterbij voor hem Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik heb al #99 met een Aston Martin, gaat dat niet verwarrend zijn????? Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Wit. Maakt mij niet zoveel uit, maar vind het onnodige verwarring. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Kleur is leuk maar nummer lijkt mij belangrijker.. dat is toch de gene waar men op let tijdens het terug kijken van de race Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk