Ik zal mijn woorden terugnemen. Ik ben een beetje aangebrand vandaag Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
BRIEVING SILVERSTONE HEAT 1: 13 ronden, staande start Weersverwachting tijdens de kwalificatie en race: optrekkende mist, bewolkt Ingame datum en racetijd: 1 july, startijd kwalificatie 11:00 uur. Bijzonderheden: Staande start o.b.v. kwalificatie, GEEN verplichte pitstop. HEAT 2: 24 ronden (incl. formatie lap), reversed grid o.b.v. uitslag race 1 Weersverwachting tijdens de race: onbewolkt, licht bewolkt. Ingame datrum en tijd: 1 july; start 14:00 uur Verplichte pitstop: 12 t/m 18 Bijzonderheden: Pitstops: Je moet dus min 1 keer in het pit window de pit in. Let op bandenstrategie, pit je vroeg in het window, dan krijg je wellicht van je team geen bandenwissel. Dat mag, maar als je niet goed voor je banden zorgt, kan dat voor problemen zorgen later in de race. M.a.w. ga je vroeg de pit in dan zal je ongeveer 26 sec kwijt zijn, ga je later en worden je banden waarschijnlijk wel gewisseld kost je dat extra tijd, maar dat loop je wellicht weer in omdat je de laatste paar ronden versere banden hebt. Let op achterop komend verkeer bij uitgang pit. Reversed Grid uitslag heat 1, Rollende start (in lijn). We rijden rustig naar de "wellington straight" Vanaf uitkomen bocht 5 wordt er in LIJNformatie gereden rond de 90 km per uur. (nr 1 voorop, daarachter nr 2, etc etc). Let op dat je niet te grote gaten laat vallen, MAX 1 autolengte!) De polesitter mag bij ingaan bocht 8 Woodcote Corner (bij het passeren van de brandweerwagen rechts/start curbstones rechts) t/m de onderdoorgang blauwe bord met"www.silverstone.com" de start bepalen. Ga niet proberen de race in de eerste bochten te winnen, de race is lang. Penalties etc laten we aan de Game over, maar we racen sowieso toch binnen de witte lijntjes ?!!
Niceee. Eens kijken in hoeverre ie Ricciardo 't vuur aan de schenen kan gaan leggen. Die is ook goed bezig. Zou toch fantastisch zijn om Max een keer (of meerdere keren) op 't podium te zien staan dit seizoen. En voor de cup: Z4 #34
Maak in heat 2 geen jumpstart of een snelle start bij de startlijn anders krijg je respectievelijk al een drive through voordat de race is begonnen met de rollende start of krijg je kop-staart aanrijdingen bij de startlijn. Zou zonde zijn. Go go Max. Super gaaf voor die knul. Ik ga elke race kiek'n zoals ze dat in Zeeland zeggen. Ik keek zowiezo al altijd. Maar pas op. Er komt mogelijk een tijd dat F1 saai wordt omdat Max alles wint en de uitslag voorspelbaar wordt vooraf. Net als de periodes van Williams met de actieve vering of Schumacher dominantie. Ik hoop het stiekum wel natuurlijk
Over de pits: word je door je pitcrew eigenlijk automatisch de pits in geroepen? Ik ros meestal zelf op de pitknop zodra de banden een eind op zijn en de auto gaat slingeren voor mn gevoel. Je kan dan dacht ik ook zelf kiezen of je banden wisselt en de hoeveelheid fuel. Volgens mij kun je niet in de lobby/setup kiezen of je ook banden wisselt tijdens een pit?
Goed bezig Asjemenou! Nog nooit een rollende start gedaan, dus ga daar maar even op oefenen. Ik heb er heel veel zin in! Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Het is nu helemaal ckers. Max bij Redbull http://www.redbullracing.com/article/new-line-spain Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Wel een aparte move hoor. Oké, Kvyat heeft dit seizoen al behoorlijk wat fouten gemaakt, maar stond wel mooie op het podium in China! En niet door een gelukje ofzo... Daarbij, wat schiet Max er nou feitelijk mee op? Zoveel beter is de RB niet. Al zal dat gedurende het seizoen wellicht veranderen, aangezien de Renault motor gewoon wordt doorontwikkeld en de 2015 Ferrari motor niet. Hoe dan ook, Max moet echt gaan presteren in de RB, want hij moet bewijzen dat de ruil een goede keuze was. Tegen een sterkere teamgenoot dan Sainz. Voorwaar geen makkelijke uitganspositie...
Heeft het gebruiken van de pitknop een voordeel? Heb dat knopje nog nooit ingedrukt. Ben benieuwd vanaf wanneer de banden gewisseld worden. Ben over het algemeen best zuinig op mijn rubbertjes. Heb wel weer zin in een reversed grid, zijn toch weer hele andere races!
Ik wou dat ze met een knoppenset kwamen die ook te programmeren waren. Ik heb te weinig knoppen op mijn stuur. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Ik ben het wel met je eens dat het niet heel makkelijk wordt voor Max maar als hij beter rijdt dan Ricciardo zegt het ook wel veel. Hij was afgelopen weekend tijdens de race met de TR ook de beste van de 4. Ik de loop van het seizoen moet er wel minimaal 1 podium inzitten. schat ik zo in tussen de oppermachtige Mercedessen die niet volgas hoeven te gaan om vooraan te rijden + en af en toe happerende Ferrari + slechte racepace van de Williams. Daar hoort RB dan meer tussenin dan TR motorisch en qua chassis, al is die van TR ook supergoed.
Beste chassis van het veld, een motor die het goed lijkt te doen en vanaf Canada komt er een upgrade waardoor podium in zicht is. TR loopt beetje bij beetje achter qua vermogen op de rest. Winnen dat wel met chassis maar RB is gewoon op het goede pad. Daarnaast kan Max nu wennen aan RB en zich voorbereiden op 2017 waar RB goede kaarten voor heeft vanwege de regelaanpassingen. Die hebben het gat met MB in 2017 wel gedicht vermoed ik. Qua race pace is Max gewoon heel sterk en kan nu van Ricciardo gaan leren en aan optrekken. Sainz was natuurlijk niks meer en die probeerde zich aan Max te meten. Voor zowel KVY als Sainz is dit een behoorlijke domper, onthoud dat. Ik denk dat ik voor de AMG GT ga. Moet nog even de rest proberen maar vind het wel een leuke auto. Doe toch nooit mee voor de top
Dat ben ik toch echt niet met je eens, Red Bull heeft een veel betere auto. Sneller dan de Williams, terwijl Toro Rosso in Rusland alweer voorbij gereden werd door Force India. Daarnaast is de Renault 2016 alweer beter dan de Ferrari 2015. Tegen het einde van het seizoen zie ik Toro Rosso niet zomaar meer in staat om regelmatig punten te pakken, dus dit is een prima move denk ik. Al is de handelswijze van Red Bull enorm vreemd.