Of Microsoft bouwt de volgende keer een apparaat waarmee mensen wél op een normale manier verbinding met elkaar kunnen maken EDIT: @ Nori: zou een andere host een idee zijn?
Iedereen joined tegelijk, maar we moeten gewoon op invites van bassie wachten. Een voor een joinen werkt wel.
Dit was m'n favoriete baantje nog wel. Vanmiddag speciaal nog eventjes geoefend en zag deze race met vertrouwen tegeomoet. Ik blijf het nog even proberen.
Nu werkt het redelijk. Zijn een aantal binnen gekomen, waaronder ik. Nog even proberen joh, lukt toch wel.
Begin maar te rijden. Wel jammer, want als er een race was waar ik naar uit keek (naast fujimi) dan was het deze. Reed vanmiddag 1.00.3xx en een tijdje constant 1.00.6xx.
Doe ik, maar dit gedoe vergalt voor mij een groot deel van het plezier. Elke week is het weer 50/50 of je kunt joinen of niet
Ik houd het voor gezien en start iRacing op. Dat werkt tenminste wel altijd Veel plezier gewenst allemaal! EDIT: Ik weet wel dat wanneer ik straks op mezelf woon, ik alleen internet afneem van een club die mij een open NAT kan garanderen ipv dat koekebakkers-internet van nu.
Ik kom er ook nog steeds niet in. Een uur geprobeerd met tussenpauzes maar het lukt niet. Jammer, maar heb toch leuk geoefend met Blauw Hok en ik hoop dat het volgende week wel lukt.
Zat een beetje op de tijd..dus na de race snel weggegaan. Bedankt..was toffe race. Wie beukte mij in de eerste heat in de rug? Schade aan spoiler, werd de auto zeer instabiel van waardoor ik later nog twee keer spinde.