Scores updaten duurt even. Zit nu constant in m'n vrije tijd te racen Nu al de hele avond R3, R2 en R1 met restrictie van het vermogen aan het rijden, echt vet!
Ik had ook gelezen dat iemand de knop voor clutchen ergens anders onder geplaatst heeft maar ik kan dat niet manueel instellen in opties? Iemand een ideetje?
Je kan alleen uit een aantal presets kiezen. Je kan niet zelf alle knoppen instellen zoals dat bij games van Codemasters bijvoorbeeld wel kan.
probleem is volgens mij wel dat als je de clutch onder een andere knop wil er ook wat andere knoppen omgegooid worden.
Er veranderen verder geen knoppen hoor. Alleen handrem wordt geswitched naar LB. Nieuwe tussenstand hoop ik vanavond online te hebben. Heb het momenteel erg druk en de vrije tijd die ik heb besteed ik constant aan racen zoals al eerder genoemd. Komt goed.
Nori, niet opgedrongen voelen hoor. It's for the lol. Wanneer het jou uitkomt (oké het moeten geen 3 weken zijn), maar dat doe je niet xD
lekker geoefend met Coldzero gisteren. Kon weer wat van mijn tijd afsnoepen. Heb mijn remvoet wat getuned.
Heb erg veel zin om zondag vor het eerst mee te doen. Zal me op de achterste regio bevinden omdat ik de auto nog niet goed ken en jullie niet van de baan wil tikken. Maar medoen is voor mij belangrijker dan winnen (en net als bij de vorige cups als ik maar een paar punten pak is voor mij het seizoen alweer top)!!!
Wordt zondag ook mijn eerste race. De Mazda blijft een lastig te besturen wagentje. Verwacht er dan ook niet teveel van.
Je moet bij de scherpe bochten naar rechts, voor dat je onder een tunneltje door gaat, echt vroeg remmen. Dit zijn echt punten dat ik bij het uit komen van de bocht wijd ga en het gras op knal. Kost zo weer een paar seconden.