Ik voorzie echt een drama als we met 12+ man de berg van Fujumi op en af gaan.... vooral het smalle weggedeelte bergopwaarts....
Ik heb gister leuk geoefend met Loyal en Nori. Hopelijk lukt het deze zondag wel om in de lobby te komen want mijn mooie "linkerrijtje" is naar de haaien. Ik hou Nori nog niet bij op Motegi dus moet nog ergens 7 tienden zien te vinden en nu Menno weer meedoet is top 3 helemaal lastig. Hopen op een top 5 dan maar Oefening baart kunst.
Wees gerust, ik ga daar niet eens proberen om vooraan te rijden. Fujimi Kaido is niet voor mij weggelegd en zal er dus alles aan doen om niemand in de weg te zitten en als rode lantaarn fungeren. Denk eerder dat juist het linkerrijtje en de middenmoot elkaar onderling per ongeluk kan gaan raken daar... Daar doelde ik meer op Ander soort oefening baart kind
tussen werk door lees ik af en toe forum, hoe komen jullie aan zoveel tijd???? Het wordt tijd dat we een deelcup krijgen voor mensen die 40 uur werken en alleen in de avond even een paar uur kunnen racen. Geen wonder dat jullie allemaal zo goed zijn. Ik pleit voor een Legend of een Vetran Cup!
Als er geen studenten waren die meer tijd hebben dan een paar uur in de avond, hadden we ook nooit zulke openingsposts etc.
Gisteren teruggekomen uit Zwitserland en vandaag maar eens wat hotlaps gedaan op Twin Ring Motegi. Resultaat: 2.10.883. Overigens is de pit-ingang ook nog een leuke uitdaging
2 f#cking 14.... rapper lukt niet echt. Neem aan dat jullie "tuning" hoofzakelijk in het stuurtje zit? Verder mag je toch niks doen (bandenspanning, etc.)?
Ik zit inmiddels op 2.09.500 maar dat kan ik nog niet constant rijden, rij constant 2.10. En niet te hard remmen is ook veel tijdwinst, veel bochten kun je harder nemen dan je eerst denkt, zeker in de hogere versnelling. Ik neem twee bochten zelfs in de 4e versnelling vanwege de extra grip die je hebt als je weer op het gas gaat. Ps. werk 20 uur per week en doe daarnaast de verkorte opleiding fysiotherapie dus ben ook 50+ uur per week kwijt. Daarom is de zondagavond ook een fijne tijd om te racen.