ik baalde gisteren dat ik niet mee kon doen, maar nu ik dit allemaal weer lees ben ik daar niet echt rauwig om eigenlijk. Volgende week probeer ik ook mee te doen zal kijken hoe dat gaat. misschien tip om verhitte discussies te voorkomen en om modder gooien tegen te gaan. Zet je bevinding zo volwassen mogelijk "op papier" en laat de jury daar over oordelen ipv zelf de discussie aan te gaan met een desbetreffende rijder. dat is een welles niet spel die geen een van beide zal winnen.
Er wordt hier toch niet met modder gegooid? persoonlijk zou ik nog meer realisme willen zien, zeker bij de liefhebbers van racen zoals de XBWf-club. En dat is als positieve feedback bedoeld :b:. -edit- heb nog wel smakelijk gelachen om de onvervalste "GVD"die in de laatste ronde over de headset te horen was. Fanatiek tot het bitterende einde! Geen idee wie het was of wat er gebeurde, maar moet vlak bij de finish geweest zijn.
Dat moet Asjemenou zijn die ik raakte, we kwamen elkaar tegen bij het uitrijden van de bocht. Ik nam de binnenkant bij het uitkomen en Asjemenou raakte volgens mij de grip kwijt bij het op het gas gaan en zo kwamen we elkaar tegen. Heb de replay nog niet gezien dus het kan zijn dat ik hem toch nog te krap genomen heb waardoor het misschien te vermijden was geweest maar dat weet ik niet.
coldzero ik was de paarse auto bij de pit communicatie fout maar dacht de mijn auto toch wel opviel klapte op loyal net voor de pit hierdoor body schade
Dat was toch wel weer een partijtje knokken gisteren...., Het circuit had ik niet veel gereden dus het verbaasde mij niks een 15e startplek. De start ging nog redelijk om vervolgens tussen surrealistic en tracks te belanden. Een aantal ronde bleef dat hetzelfde totdat ik tracks had ingehaald. Hij tikte mij in een bocht even aan waardoor ik plaatsen verloor, en tracks ook voorbijschoot, maar tracks wachte op mij en liet mij gewoon weer voor gaan, respect! . Dit deed mij meteen denken aan de peugeotcup, respect voor elkaar en dan desnoods even wachten als je in de "fout" bent gegaan. Vervolgens op zoek naar surrealistic en op het moment dat de laatste ronde inging had was ik binnen "schootsafstand". De volgende actie kwam van mijn xbox want mijn conectie was in 1 keer weg. Weg klassering en de eerste GVD van de avond klonk door de kamer. Daar maak ik geen excuses voor want die hebben jullie niet gehoord. De 2e heat gelukkig wel kunnen meedoen en vanaf de eerste startrij mogen vertrekken. De baan had ik wat meer leren kennen wat resulteerde in het feit dat ik me redelijk voorin kon hand haven. Ik kreeg wel Blauw Hok in ronde 4(?) in mijn achteruitkijkspiegel, maar kon hem voorlopig nog voorblijven. Na de pitstop kwam hij toch voorbij zetten, maar doordat hij zijn rempunt miste kon ik zijn plekkie weer innemen. De laatste ronde ging in en in mijn achteruitkijkspiegel zie ik Blauw hok met Coldzero verf uitwisselen. De laatse meters komen in zicht en mijn 6e plek lijkt veilig. De laatste bocht zit Coldzero wel in mijn nek en ik raak de kerbs, ik krijg vervolgens en tik en zowel Cold als Blauwhok vliegen mij nog ff voorbij....., weg plek 6 en daar kwam de onvervalsde GVD voor de 2e keer voorbij. Excuus daarvoor als iemand zich daaraan gestoord heeft. Normaal gebeurt mij zoiets niet, en de meesten weten wel dat ik me aardig kan inhouden, maar deze kwam echt uit mijn tenen. Wat baalde ik. Nadat ik de replay bekeken heb denk ik niet dat er echt iemand schuld heeft. Coldzero had misschien de bocht iets krapper kunnen nemen, maar wat mij betreft no hard feelings, ik raakte zelf de kerbs. De lachende derde was Blauw hok. Die won nog ff 2 plekken in 25 meter......
Kost te veel tijd om deze te oefenen Denk dat ik twee rondjes ga rijden ofzo. Klote circuit dit! Weg reeks.
Ik 2:07:7xx, clean. Men, ik ga zo falen zondag ^^, wel tof circuit. Misschien wel één van de mooiste.
ik heb nog steeds het beeld voor me dat we met 6 US muscle cars gingen klimmen maarbij de meeste de top niet eens haalden zonder omhoog te worden geduwd!. Mijn vrouw was het toen echt even kwijt en snapte er helemaal niks meer van wat het nut daar nou van was. p.s. dat karten komt daar nog een inbox invite of een topicje over etc?