1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Mazda MX-5 Miata Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 14 feb 2012.

1. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    12 april weer karten, Berghem !! 100 lap race, dan ben ik 15 april een zeer getraind man.

2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    9:00,234, paar muurtjes aangetikt ;)

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Niet geoefend.... Gewoon bekeken rijden en voorzichtig zijn. Wordt leuk met 14 man de berg op :D

Mochten er ruzies ontstaan.... we staan voor u klaar!

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vond heat 2 afgelopen zondag erg chaotisch. heat 1 was netjes en leuk, heat 2 willen de snellen zsm naar voren, heb van de meesten wel een tik gekregen, sommigen nemen zelfs de perfecte lijn over terwijl ze nog half achter je zitten. Als je echt sneller en beter bent kan je er ook wel wat netter langs, ik snap dat je er snel langs wilt, maar het het is nou eenmaal de situatie van heat 2.

Punten gaan nog niet zo lekker, bij de Scirocco cup ben ik invaller en heb ik een paar keer niet meegedaan, maar sta ik er beter voor in het klassement :p Maar dit is een leuke cup! Heb nog niet geoefend voor morgenavond en deze week sowieso nog amper forza gespeeld, ben benieuwd hoe het gaat op dit extreme circuit :D

5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    True!

6. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Jammer dat ik er niet in kwam vanavond. Ik was mooi op tijd aanwezig (19.30) maar in de uiteindelijk lobby was het al te druk om 19.50 en dus kwam ik er niet tussen. Mag ik de volgende keer ook zelf een lobby opzetten als ik zo vroeg ben? Of iemand anders, dan is het wat minder druk en kunnen hopelijk alle vaste rijders meedoen omdat het over een wat langere periode instroom is. Dit is al de 2e keer dat het mij niet lukt en het verpest wel een beetje het gevoel omdat je niet zeker bent van meedoen ook al ben je ruim op tijd online.

7. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die berg viel wel toch mee ??

Tussen heat 1 en heat 2 (na mijn 5 min pauze) drukte ik per ongeluk op B, waardoor ik opnieuw de lobby inkwam, en met reversed lobby ik ineens op pole stond (Ik zou recht hebben op een plekje in het middenveld).

Ben meteen na de start aan de zijkant gegaan, en ben vanaf plekje 14 mijn race gaan vervolgen.

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Cook was er vanavond als enige niet, dus mocht slechts 1 persoon van de reserve lijst meedoen. Lucky me, want Kimi was er ook niet. Althans, geen join gezien.

Ondanks mn verwachtingen (ik had echt vette chaos verwacht bij bocht 2 en/of :cool: is het volgens mij zeer netjes verlopen. Heat 1 nog een tijdje achter Bassie gezeten, verder redelijk in niemandsland. 11e als resultaat.
    Heat 2 tijd lang met alpha en Rovaro "geknokt". Downhill samen met Rovaro tot op de finishlijn gestreden. Hulde, want niks geen crash/tik/whatso-ever en het scheelde slechts enkele meters! Overigens heb ik nog kleine tikjes "uitgedeeld" aan ik meen George en tracks in heat 2, maar heb ze beiden NATUURLIJK O-) weer voor laten gaan en netjes achteraan aangesloten. Begon Heat 2 als 5e ofzo, maar iedereen lekker voor laten gaan. Konden de fanatiekelingen ongestoord hun gaan gaan. Toch vanaf plek 16 nog naar 11 weten te rijden. Met dus de strijd met Rovaro tot aan de finish. Heerlijk!

Silverstone lukte me ook best goed. Mulsane snap ik iets niet.... ik hoorde dat 232 de top was. Ik kwam niet voorbij 222???

9. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister 2 keer 16e geworden dit was gewoon niet mijn baan reed overal tegen aan sorry voor de mensen die ik eventueel geraakt heb ik weet dat ik alpha nl en asjemenou heb geraakt maar zullen misschien nog meer mensen zijn 2e heat had ik zoveel schade dat hij na ronde 2 toen ik naar boven moest rijden bijna niet meer vooruit kwam besloot om te keren en maar aan de kant bij de finish te wachten

10. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Wat was heat 1 voor mij een drama. @ Nori, nogmaals mijn excuses voor het aantikken van je achterkant waardoor je spinde. Ik remde een meter te laat en de auto blokkeerde waardoor ik nergens meer heen kon. Met een rokende motor 12e geworden. Heat 2 was al beter met op het laatst nog een leuk gevecht met Denvan.

11. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    @surrealistic

ik doe niet mee totdat mijn nieuwe positiesensor binnen is. dat klote fanatec duurt eeuwig...

12. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10de en 14de, was niet goed bezig. Kon beter, maarja de Scirocco lijkt me toch meer te liggen dan de Mazda. Zin in woensdag!

13. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    zols verwacht twee keer laatste dacht ik! vindt de baan wel heel tof alleen heb moeite met de Mazda.

14. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Wie verteld hier niet de waarheid ? :)

15. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Lircky! Die is twee keer 15e geworden.

Excuses voor de vertraging. Door familieomstandigheden heb ik daar nog geen tijd of zin voor gehad. Die tijd besteed ik liever aan andere afleiding!

16. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    ^^
    Mmmm dat klinkt niet goed=(; sterkte.

17. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm sterkte Nori, als ik iets van je moet overnemen tell me!

18. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vervelend, Nori! Ook sterkte van mijn kant!

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Thanks allen!

20. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Sterkte Nori!

Laatst bewerkt: 14 mrt 2012

Deel Deze Pagina