Net nog ff geoefend voor zondag. 2:05:8xx is het trouwens mogelijk om de CPU ook in de getunede Mazda van onze cup te laten rijden? Is wel zo leuk om tegen te oefenen. Heb vanavond met a550+ als CPU gereden. En ben van 12 naar 2 weten op te klimmen in heat 2. Zal zondag wel anders zijn
afzegging Ik kan a.s. zondag niet voor silverstone race. mijn plek is vrij voor een back up driver! Succes morgen.
Ik kan er helaas ook niet bijzijn. Mijn FM4 schijfje en ik zijn morgen fysiek niet in dezelfde ruimte.
Ik hoop dat ik er vanavond dan wel in kom. Zal er in ieder geval op tijd bij zijn. Ik kom qua tijd niet lager dan 2.04 dus ik denk dat ik niet zo hoog zal eindigen als op motegi
Hier hetzelfde probleem, van deze afstand kan ik helaas mijn TV niet goed zien. Bij deze dan ook mijn afmelding. Veel plezier en succes aan iedereen met de race vanavond, behalve George en Flavour (plezier mag wel, maar als het aan mij ligt liever niet zo succesvol )
Tuurlijk, het is de schuld van de headset. ;-) Was een mooie race, er werd weer netjes gereden vond ik.
Heat 1: Slechte start en teveel op het gras verpeste mijn 3de startplek. Teruggevallen naar 14 een inhaalrace gehad en toch nog 4de geworden. Heat 2: Teveel moeite met inhalen en daardoor een vroege pitstop. Op het einde een klein gevecht gehad met Menno en George. In de laatste bochten Menno te pakken gekregen en met een 2de plek tevreden.
Qualificatie leverde me een (voor mij) fraaie 7e stek op. Maar Heat 1 was ik iets te fanatiek in bocht 3 of 4, gras op, klein tikkie gehad waardoor bodyschade, achteraan aansluiten en kon dus weinig uithalen. kwam bij lange na niet aan mn rondetijden van deze week en quali. No one to blame overigens but myself. Heat 2 helaas ook bagger voor mij. Moest na het lange rechte stuk in ronde 1 teveel uitwijken voor george, waardoor ik op het vuile gedeelte kwam en dus weer achteraan mocht aansluiten. Volgende keer beter. Wordt dan wel pas over 2 weken op zn vroegst. Daarna nog een tijd online geraced. Wat zijn de meeste Engelsen toch ook een stelletje egoisten/zuurpruimen/mafkezen.... Dat was overigens ook de reden waarom ik afgelopen zomer niet met mn MiTo in het eggie over de Ring ben gegaan. Gasten hebben echt een doodwens.
Ja, was een mooi einde van heat 2. Klote dat ik net achter jullie de pit uit kwam. Surrealistic, heb ik je geraakt in de eerste ronde van heat 2? Had het niet door..
Nee hoor, maar in de bewuste bocht ging je wijd (wellicht ook uitwijken/voorzichtig), waardoor ik wel moest uitwijken tot naast de baan. Geen contact geweest dus. Maar was wel ff balen, aangezien ik toen weer achteraan reed.
2 goede resultaten behaald. Heat 1 was wat saai zonder actie. Nori liep steeds verder uit op mij en ik liep weer verder uit op de nummer 3. Heat 2 was al meer actie met een leuk einde. Gelukkig kwamen Denvan en ik voor George toen hij de pit uitkwam. Helaas verprutste ik mijn 2e positie in de laatste bochten toen ik onder druk stond van Denvan. Waren wel leuke en cleane inhaalacties!
heb voor mezelf een prima race gereden, plek 10 en plek 9. Paar keer wat tikjes gehad maar dat waren race dingetjes.
. Wat had jij gegeten? je ging als n raket!! Zeker die 2e heat na mijn pits. Ik kijk achteruit, niks te zien dus lekker cruisen,,,,kijk nog een keer zit Lircky al naast me en een seconde verder is Lircky weer uit het zicht verdwenen vroooaaaarrrrr!!