Die beuk van tracks tegen jou was in ronde twee anders niet misselijk in heat 2. Hij raakte je de ronde ervoor ook al aan het einde. Heb de replay teruggekeken maar heb nog niet helemaal duidelijk of hij nou zijn rempunt mist of verkeerd terugschakelt en slipt. Handmatig schakelen is in ieder geval nog niet helemaal zijn ding. Verder werd er mooi clean geraced met hier en daar wat tikjes. In heat 1 mis ik één van de eerste bochten waardoor ik achteraan moest sluiten werd uiteindelijk 7e dacht ik. In heat twee ging het aardig goed totdat ik een tikje kreeg van Asjemenou voor het rechte stuk, kwam op het gras en moest weer als 12e aansluiten. Uiteindelijk 5e geworden. Er had wel meer in gezeten als ik wat minder foutjes had gemaakt en een beetje mazzel moet je soms hebben om niet betrokken te raken bij wat tikjes.
ik heb inderdaad lircky een paar keer geraakt maar heb ook sorry gezegd soms miste ik het rempunt schakelen gaat steeds beter soms glijd de auto wat door ik denk dat er wel meer mensen gebotst zijn maar het is toch voor gezelligheid en bovendien zijn daar vaste mensen voor die het nakijken en als die opmerkingen hebben dan laten ze het wel weten uiteindelijk is het maar een spel
Hee ColdZ, Heb dit pas bekeken na je berichtje, heb tijdens de heat eigenlijk niks gemerkt, sorry (?), anders had ik wel over de mic laten horen. Was denk ik ook te druk bezig met Denvan. Volgens mij zat je in mijn "dode" hoek toen ik via de lijn die bocht aansneedt, grt A.
Geeft verder niks, kan er toch niks aan veranderen. Zat inderdaad wat in je dooie hoek en verwachtte niet dat je naar binnen zou snijden omdat ik dacht dat je me had gezien. Had eigenlijk zelf even ook moeten melden voor de zekerheid. Zie het maar als een tikkie terug voor Motegi No hard feelings. @tracks: ik kon in de replay niks horen, was verder ook niet echt een aanklacht tegen je hoor, viel me alleen op tijdens de replay dat je wat optimistisch reed in het begin.
sorry als ik misschien wat chagrijnig overkom maar ben sinds 1 week gestopt met roken en hoor het van meer mensen @ coldzero weet dat je het niet zo bedoelde maar ik vatte het verkeerd op mijn excusus hiervoor
Stoppen met roken excuus maken Hoop dat je het volhoud, er gaat een wereld vor je open als je gestopt bent met roken!