Ik las het al in het andere topic. Als ik ruim voor je lig moet het goed komen, maar flink oefenen deze week en hopen dat er weer wat mensen niet kunnen.
En het zorgt er ook voor dat je minder fouten maakt waardoor anderen minder snel nadelig beïnvloed worden door je acties. Circuitkennis heb je gewoon nodig om close en safe te kunnen racen.
Kan ik vanavond nog meedoen? Ik zie namelijk verder geen afmeldingen dus denk dat iedereen er wel is. Of moet ik gewoon online even checken om 19.45?
Dus als je niet oefent ben je automatisch een gevaar op het circuit. Ik denk dat logisch denk vermogen en respect voor anderen je verder brengt dan op een dag dat het 20 raden is in de zon achter je xdoos te kruipen....mijns inziens...
Ik ga het niet redden vanavanond om op tijd te zijn helaas. later op de avond nog wel ff denk. dus mijn plek is vrij Succes
Uitslag 1e race heb ik. 2e race niet. Aanvulling graag 1. Menno88 2. G0rgeous George 3. Rovaro2 4. Flavourlicous 5. ? 6. ? 7. ? 8. ? 9. ? 10. ? 11. tracks789 12. Nori Ceramic 13. Denvan
Heat 1: Zonder problemen op 3de plek hot-lapping. Heat 2: Lagstoot en 'total' en Nori was hierdoor het grootste slachtoffer. Mijn excuses aan Nori en wie er nog meer slachtoffer was van dit voorval. Ik heb beide replay's geupload. Hiermee kan iedereen het ook vanaf mijn punt zien...
Zo raar Vanuit mijn replay komt Denvan ineens in beeld waardoor ik crash. Vanuit de replay van Denvan zit ik al bijna bij de scherpe bocht terwijl ik daar nooit ben geweest Toen schoot ik ineens terug en crashte ik door Denvan heen. Internet, niet te vertrouwen