Waarschijnlijk ga ik de openingsrace niet halen! Wel heb ik een serieuze paint gemaakt. Foto's volgen!
Hoe gaat dat vanavond eigenlijk in z'n werk? Private lobby opzoeken van Bassie neem ik aan. Euhm... hoe doe ik dat?
Vriendenlijst openen, bassie zoeken en op join session in progress klikken. Maar er zal wel een invite komen.
Ik heb mijn auto gewoon onder gegooid et popnagels en lucht inlaten. Zo ziet ie er nog een beetje race achtig uit.
Kan er helaas niet bij zijn deze race. iedereeen veel geluk toegewenst. En een mooie race!!!! Mvg Mt Cook
Bassie, hedde gij mij al toegevoegd? Heb jou al wel een verzoek (friendlist) gestuurd. Heb nog niet gekeken, ga met 10 minuutjes online.... Just in case
Ik doe mee. Sorry B Tender dat ik je in de 2e ronde raakte. Ik was te druk bezig met verkeer naast me en toen was ik te laat met remmen dus volledig mijn schuld.
Vond ik ook. Was alleen wel zwaar Kilo Utrecht Tango dat ik bij Heat 2 er bij lap 2 uitgedonderd werd..... Ligt ongetwijfeld aan mn netwerk (lees: router) maar hoe moet ik dat oplossen? Alle andere hardware stond namelijk uit, terwijl ik wel regelmatig de melding heb die aanduid dat er teveel hardware op het netwerk zitten (080001 ofzoiets). Werd er bij de warming-up op gewezen dat iklagde like h#ll..... maar hoe kan ik dat oplossen? PS: als het om poorten gaat op mn router, aub even via PB hoe dat precies werkt. Ben redelijk behendig met software, maar hardware is niet mn sterkste punt. PS2ositief voor mij was dat ik bij de 5 laps op Tsukuba 1e werd....