Ja wel rekening houden met Group A & B houden natuurlijk. Je hebt namelijk vaak dat je 2e bent geworden in Group B
Weet niet of ik er morgen ben, krijg net te horen dat er post voor mij is. Ben dus misschien wel ff druk. Sent from beyond.
Haha, AZT B Tender heeft ook mijn startnummer,,,grrrr Denk dat je de cellen in Excel even moet vastzetten of koppelen aan de naam.
Maandag !!!! Dinsdag!!! Ik kom er wel hoop ik.... RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
Op deze korte baan zullen de hotlap tijden onderling relatief weinig uit elkaar liggen denk/hoop ik..
[Sign-Up] [AM] [W] Mini Challenge Cup Ik ga toch proberen vanavond mee te doen, ik hoop dat ik met mijn tijden van 0:57.5 een beetje mee kan doen. Ik heb trouwens erg veel last van een uitvallende controller, vorige week ook een keer gehad. Als ik mee rij, hoop ik dat ik daar geen laat van heb vanavond. Sent from beyond.
Ik kan met de Xbox One wel een rondje capturen, als die dat toe laat via de hdmi-in. Heb alleen nog niks gereden dus weet niet hoe snel ik ben.
nu op 0:57,012 Seconde sneller dan vanochtend. denk niet dat ik hiermee veel kans maak maar ik ga op niet teveel oefenen als ik misschien toch niet kan joinen