1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Mini Challenge Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 30 sep 2013.

1. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ik rij vanavond niet mee. Moet zo naar het ziekenhuis, op bezoek.
    Zal vanavond nog wel online komen maar rij de races niet mee.

2. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwalificatie :

Snapte de bedoeling even niet, dus ging gelijk volgas en gaf asjemenou gelijk een tik :9
    Ging verder voor mijn doen redelijk. beste ronde van 0:56;2xx

Heat 1 :

Deze ging volgensmij best goed :)
    reed netjes achter iedereen aan, totdat iedereen de pits in ging.
    Nog maar een paar rondes doorgereden om wat tijd in te halen.
    Lukte wel, want kwam voor potjezout terecht waarmee ik zeker wel 10 rondes heb ''gevochten'' om de 2 plek in groep B ( waarom Novacaine in groep B zit snap ik nog steeds niet :+ )
    Uiteindelijk de 2e plek gekregen omdat potjezout op een of andere manier crashte.

Heat 2 :

Ging niet erg goed, snapte het in het begin bij de start al niet. :9
    Rondetijden waren barslecht. snelste clean was 58 seconden
    Reed achter Freaky en Menno aan, totdat menno opeens stil stond :eek:
    Daarna werd ik door volgensmij wel iedereen gelapt.
    verder een leuke race. :)

3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
  4. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Wow Ron was daarmee aan de hand? Jammer je heb een leuke race avond gemist.

5. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik krijg geen beeld, het blijft flikkeren met sneeuw, heb alle HDMI poorten geprobeerd met verschillende HDMI kabels.

Sent from beyond.

6. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Je gebruikt wel de HDMI out op de XBOX ;)

7. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Serieus?
    Ofc.

Sent from beyond.

8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Twee spannende heats gehad.
    Met die korte rondjes was het extra spannend en bleef het veld redelijk dicht bij elkaar.
    Ik vond het wel moeilijk inhalen op deze baan.
    Ging bijna in de fout door al in ronde 5 te willen pitten.:+
    Gelukkig geen hoge curbs en bleef ik op vier wielen en niet op mijn dak.
    Nog geen tijd gehad om de replays terug te kijken maar volgens mij ging er wat mis bij de start in heat twee.
    En helemaal gemist dat Menno stil stond.

Eerste heat: lekkere gevechten met Flavour en Coldzero.
    Tweede heat: Ik deed te lang over de oplossing om Potjezout clean in te halen. Verloor daardoor de aansluiting met de kop.

Heel erg leuke race-avond gehad. Jammer dat ik al vroeg weg moest, had nog zin om V8 te oefenen.

Gaat leuk worden op Catalunya school track volgende week.
    Nu maar weer ff de V8 Holden uit de garage halen voor a.s. zondag op Infineon Sonoma track.

Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  9. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    2e heat ging wel lekker. Kon door foutje van Menno 2 plekken pakken en ging hotlappen tot ronde 20 om achter Loyall uit te komen. Flavour ook nog een tijdje op de hielen gehad, maar die gelukkig voor me weten te houden. P4 op een niet geoefende baan ben ik zeker niet ontevreden over. Goed gevoel over zondag

10. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik vond de 1e heat spannend, in gevecht met Flavour de 1e ronde, hij maakte een foutje 1e bocht waardoor ik er voorbij kon. Daarna een ronde op 10 gevochten met Asjemenou om de 3e plek. Ik pitte eerder en kwam voor Loyall uit. Had na de pit wat moeite met de juiste lijnen waardoor hij voorbij kwam met een knappe actie en heel clean. laatste 5 ronden reed ik weer sterker waardoor ik Loyall nog wel onder druk kon zetten maar Asjemenou reed ook vlak achter ons dus durfde niet teveel risico te nemen. Een na laatste bocht kon ik hem bijna naast Loyall zetten maar Asjemenou zat volledig naast me dus liet me staan voor de 4e plek. Toch wel tevreden. Daarna kwam mijn vriendin thuis en om mijn relatie goed te houden kan ik niet twee avonden per week alleen maar racen dus vandaar dat ik de 2e heat niet meer reed :)
    Waarschijnlijk kan ik wel vaker meerijden maar zal het meestal maar 1 race zijn. Wel raar dat we weer connectie problemen hebben, gelukkig kwam iedereen er uiteindelijk wel in.

11. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor Catalunya School circuit 1e heat rond de 30/31 rondes en 2e heat ongeveer 36 a 37?

12. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nu of zometeen even met mij wilt rijden op catalunya ?

13. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    No problem, is om te leren! :), ik heb trouwens nog wel pijn in mijn nek :b:;)

Verder kwalificatie; plek 5, toch wel spannend om in 1 ronde je tijd neer te zetten, erg leuk.

Heat 1 leuke duels gehad met Cold en Loyall. Kon profiteren van het gevecht tussen Cold en Flavour, waardoor flavour wijd ging en ik achter cold in "het gat" dook. Verder kwam Loyall bij het uitkomen pit voorbij. Die moet wel een snelle ronde gereden hebben toen.

Heat 2: :mad::x:mad:|:-, disconnect stuur. En in de muur en alles KAPUTT. Wel erg blij dat Ann \o/:thumbs:_O_ toch nog mee streed voor team Fanta!

Laatst bewerkt: 29 nov 2013
  14. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ben benieuwd naar de uitslagen.
    En lees net dat er toch 2 rijders voor team Fanta hebben gereden \o/ GO TEAM Fanta!!
    Volgende week rij ik zeker mee, wat ik zo kan zien zitten de ronde tijden voor Catalunya erg dicht bij elkaar, ben benieuwd wat dat gaat worden in de race.

Sent from beyond.

15. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Potverdikkie wat een lekker avondje woensdag. Ik had met het opeltje al aardig wat kilometertjes op dit baantje dus de lijnen waren bekend. Ik had met de mini wat geoefend maar het moet er dan nog wel op woensdag uitkomen en dat lukte gelukkig.
    Kwali 2e tijd gepakt, heel spannend om het in 1 rondje te doen
    Race 1 ging in het begin goed, het was mijn bedoeling om in het begin met Menno een gat te slaan en dan de tweede helft te kijken of er een aanval in zat. Maar helaas was ik na zes rondjes een beetje aan het klooien en pas na de pitstop kon ik nog wat van de achterstand terug snoepen maar echt gevaarlijk werd het niet voor Menno.
    Race2 start was een beetje schrikken en chaos, kwam er zonder al te veel kleerscheuren vanaf. Novacain reed naar mijn mening een superrace en door een klein foutje verloor hij de leiding maar wat reed hij lekker. Zelfs toen ik er voorbij was hield ie de druk erop TOP!
    Nog even een pluim voor Loyall en Tender want wat een heerlijk autootje is die mini toch......
    Volgende week Catalunya school, ik zeg vrouwen en kinderen eerst ... Lastig baantje

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

16. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Catalunya national of school track?

Viel mij net op dat in het klassement venster Catalunya national staat
    en
    bij racekalender staat Catalunya school.

Welke track wordt het?

Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  17. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Oh dan was dat de verwarring.

Het is Catalunya School

18. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand voor mij de herhaling ?

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik niet.

verwarring over de catalunyaversie was mijn fout. Had t verkeerd overgenomen in t klassement (net als de racenummers...)

20. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305

[​IMG][​IMG]

Alles is iets veranderd, Iedereen krijgt nu gewoon de punten waar die recht op heeft. Misschien jammer voor de Group B om ook nog mee te doen met de top van Group A maar dit is overzichtelijker en eerlijker.

Ik las ook nog wat onduidelijkheid over NovaCaine3 waarom die in Group B zou zitten. Geloof dat Psyko dit was. Dit is puur omdat we te weinig rijders anders zouden gaan krijgen in Group B. Novacaine3 was ook net op het randje Group A of Group B. Uiteindelijk rijd die Group B omdat die minder ervaring heeft bij XBWRacing dan de rest. Qua resultaat zou die op dit moment mee kunnen in Group A maar naar een eventuele wisseling wil ik nu nog niet kijken.

Laatst bewerkt: 2 dec 2013

Deel Deze Pagina