Was zeker erg leuk! Ook NASCAR vond ik erg gaaf om te doen. Qua auto word het voor mij waarschijnlijk (99%) de Clio van Tender. Lekker stabiel en goed in de bochten .
Vandaag toch maar voor de zekerheid een TUNE-update 1.1 op de CLIO gegooid want ik zag dat BTENDER ook zijn CLIO had geupdate Tender had gisteravond nog ff mijn Corsa VXR getest en genoten van de acceleratie en snelheid op het rechte stuk van Catalunya *) En ik heb ook nog ff met zijn CLIO en Leon gereden en ook genoten van de grip en stabiliteit in de bochten.
Tender Tuning Dames en heren. Met trots wil ik mijn SEAT Leon en Renault Clio tune aanbieden aan eenieder die daarin geïnteresseerd is! Na best wel wat uurtjes schaven en proberen ben ik tevreden met hoe ze nu zijn! Ik nodig iedereen uit om ze een kans te geven, ze staan allebei klaar in de Club Garage en in mijn winkel (over een halfuurtje). Als XBWf-huistuner (o.a. de WTCC-cup en DTM-cup auto's komen van mij af) zijn de meeste al gewend om met m'n auto's te rijden uit het verleden. Waar ik in het verleden echter moest tunen om de auto's gelijkwaardig te krijgen en een auto soms expres slechter moest laten rijden, kon ik me ditmaal uitleven om de auto's zo snel mogelijk te maken! Wat heb ik te bieden: Twee auto's die - nagenoeg even snel zijn wat betreft rondetijden en beide in staat zijn tot toptijden. Ik durf te garanderen dat ik met de standaardtune van beide auto's op elke baan binnen 2 tienden van de snelste concurrent rijd in de voorbereiding, dit alles met één en dezlfde tune, en dat ik meestal zelfs sneller zal zijn (behalve op Sedona, want dat vind ik een Kwalitatief Uiterst Teleurstellende baan) - wat rijgedrag betreft van elkaar verschillen; de Clio rijdt meer als op rails en de Seat is wat beweeglijker. Zo is er voor ieder wel een auto die bij zijn rijstijl past! - primair op grip gericht zijn (Clio) en/of ook enigszins op snelheid op het rechte stuk (Leon) Elke race zal ik testen of de tunes die ik heb voorbereid goed werken op de baan die op het programma staat, en als ik de mogelijkheid zie zal ik proberen de tunes beter af te stemmen op de specifieke track en deze met jullie te delen via mijn winkel (gratis). Specifieke wensen om de tunes een ander karakter te geven zal ik naar m'n beste kunnen proberen in te willigen Genoeg gezegd, de auto's spreken voor zich! Geef ze een kans en je bent vast verkocht. En anders niet zeuren wanneer anderen je met een Tender-Tune inhalen strakjes
Tender gaat wel voor de winst haha! Ik ga toch een poging wagen met me eigen Seat. Heb maar even Nr 17 genomen, was zover ik weet nog vrij. En aangezien er 17 sept iets staat te gebeuren..
Hele mooie paint Misja! Ik ben zeker te weten een klant van AZT B Tender, heb vandaag een dagje vrij dus kan de tune op alle circuits even testen. Voor Sedona hoef jij je geen zorgen te maken Tender, dat gaat goed komen! Heb gisteren ook even een paar circuits getest met de tune van Tender en was bijvoorbeeld op Road Atlanta 1,2 seconden sneller. Dus ik weet wel welke tune ik kies haha
Voor vanavond staat het Circuit de Catalunya Nationaal op het programma. Hierbij de rijdersbriefing: - In de chicane is het TOEGESTAAN om over de groene vlakken te rijden. De regel van 2 banden op het asfalt is daar dus NIET van toepassing. Let wel op dat Forza je bij het te ver afsnijden zelf zal afremmen en het in de kwalificatie niet verstandig is om bij deze bochten te ver af te snijden i.v.m. je cleane rondetijden. - Bij het uitkomen van de pits binnen de witte lijnen blijven, zodat je duidelijk laat zien dat je de pitsstraat uit komt. Dit i.v.m. het achterop komend verkeer. Hou rekening met elkaar - Voor de rest: Lekker racen!
Leuke en verassende races gehad. Kwalificatie ging goed. Reed een 1.20.6, had een 1.20.3 kunnen rijden als ik hem niet in de bocht voor de laatste chicane dirty had gemaakt Heat 1 ging redelijk. Goede start, maar werd in rondje 2 aangetikt op me achter bumper door Loyall. Daardoor raakte ik de aansluiting op AZT B Tender volledig kwijt, want ik zat er 0,2/3 seconden achter. Toen maar wezen hotlappen om nog een beetje naar voren te kruipen maar AZT B Tender reed dezelfde tijden als ik dus had weinig nut Heat 2 een rot start gehad om het netjes te zeggen. Voor de herstart had ik een hele goede start, ging 4 man buitenom in de eerste bocht voorbij, dat kon ik na de herstart net niet doen. Ik gaf iets te veel gas in de bocht waardoor de auto iets wijder ging. Daarna vlak achter Loyall (die bij de haarspeldbocht Flavourlicious voorbij ging) gezeten. Zat achterr Flavour die ging remmen voor de chicane (had alleen niet verwacht zo vroeg) dus moest hem ontwijken, toen sneed ik alleen iets te ver naar binnen waardoor ik afgeremd werd door ForzaKwam achter N0va Cain3 terecht, was hem al voorbij op het rechte stuk maar op een een of andere manier verremde ik me en kwam in het gras terecht. Toen aan een inhaalrace begonnen, ben alleen maar wezen hotlappen wat flink hielp, want ik reed in 8 ronden een gat van 4,8 seconden dicht. Kwam toen zo dicht achter Loyall te zitten dat ik een 1.20.8 ging rijden. Toen de pits ingedoken en kwam vlak voor Flavourlicious uit, sterke outlap gehad en toen Loyall eenmaal ook de verplichte pitsstop had gemaakt, was ik hem voorbij bij het aanremmen van de eerste bocht\o/\o/ Had de moed al eigenlijk opgegeven, maar toen ik me rondetijden zag en zag hoe dichterbij ik kwam, zag ik toch nog een kansje om 1e te worden. Had dit eigenlijk niet verwacht van mezelf als ik heel eerlijk ben. Leuke races gehad met een klein beetje chaos. Op naar de volgende race:b::b:
2 Prima races gehad. Cliotje rijd hartstikke prima! Kwalificatie net niet op pace maar dat kwam in race 1 een deel goed. Race 2 ging ik als een speer en wist ik Tender tot en met ronde 16 achter me te laten. Na 2 foutjes verloor ik helaas wat meters waardoor ik mijn plekje aan hem verloor. 3 keer 4e geeindigd. BTW Bathurst zit in Forza 5!
Heat 2 kan ik je niet aan helpen, sorry. Aardige race gehad gisteren. Met een aardig (maar niet perfect) rondje op Pole beland, rondje 1 een beetje moeten verdedigen totdat ik in rondje 2 wat voorsprong opbouwde na dat akkefietje. Heat 3 viel het niet mee om plekken te winnen, heb Flavour voor m'n gevoel de hele race voor m'n neus gehad maar uiteindelijk toch kunnen profiteren van wat foutje en uiteindelijk 3e geworden Misschien zijn m'n tunes iets té snel haha!