1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Open Class Championship [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 15 jul 2013.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    @ ReneNLnieuvennep: Die Corsa VXR van jou reed als een sneltrein.
    Respect voor de snelheid/tune.
    Ik kreeg zelf alleen niet helemaal voor 100% het op de kop kantelen tijdens het raken van een hoge curb uit de suspension getuned.
    Vooral op Road Atlanta was dat een probleem.


    To TURBO or not to Turbo:p
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  2. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Regel aanzuigingstype

    Ik had aan het begin van deze cup moeten zeggen dat Conversie upgrades verboden zijn. Flavour heeft inderdaad heel slim geupgraded (wist niet dat je het aanzuigingstype kon veranderen bij de Renault Clio, heb ik niet gezien). In het regelement van deze cup staat er niks over dat je het aanzuigingstype niet mag veranderen. Hij heb dus heel goed de regels nagekeken:thumbs:Goed opgevallen door jou!:thumbs:

    Uiteindelijke beslissing: Er is besloten om het zo te houden. De Renault Clio mag aanzuigingstype veranderen.
     
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Da's een mooie beslissing. Ik ga gelijk mijn turbokit bij HKS bestellen.:thumbs:
    Scheelt weer 3KW extra.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dat is toch weer mooi meegenomen toch? Als ik nu de regels ga veranderen, wordt het een beetje onduidelijk voor de nieuwelingen denk ik.
     
  5. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    772
    Helder:thumbs:. Dank voor de info. Grt A
     
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Je bedoelt zeker als je van tune-eigenaar wisselt.
    Want als ik van eigen tune wissel, bijvoorbeeld no turbo naar yes turbo, hoef ik dit zeker niet te melden?O-)
    Zo, nu is het echt bedtijd.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2013
  7. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ja ik lag al een tijdje op bed hoor xd. Bij mij ging al om 6:30 de wekker dus ging maar slapen.
    Ja, ik bedoel daarmee van tune-eigenaar
     
  8. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje, bij Hockenheim staat Pit : 3-9 1x

    Mag je dan zelf weten of je bij ronde 3,4,5,6,7,8 of 9 gaat. of moet je ronde 3 en 9 ?
     
  9. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Pitten tussen ronde 3 en 9. Welke ronde je dat doet is aan jezelf.
     
  10. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel.
     
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Tip:
    Bij sommige banen loont het de moeite om de pitstraat inrijden te oefenen.
    Om zo min mogelijk tijd te verliezen en wat belangrijker is, om schade te voorkomen als je te hard de pitstraat inrijdt
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2013
  12. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je trouwens wel gelijk ik ja !
    Komen er trouwens nog foto's of zoiets?
    En info over Hockenheim, want die heb ik voor Catalunya wel gezien maar Suzuka niet, dus komen die nog ? :p
     
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Bij Suzuka was het niet nodig. Bij de meeste circuits is het ook niet nodig. Maar voor Hockenheim komt er waarschijnlijk wel een. Weet niet of ik alles optijd afkrijg. Heb genoeg schoolwerk te doen.
    Foto's van uitslagen en klassementen zijn onder voorbehoud nog. AZT B Tender kijkt het Excel documentje na (probleem was dat hij sommige rijders niet meetelde in het klassement). Stijn en ik doen ons best daarvoor*):thumbs:
     
  14. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke , komt helemaal goed dus. :)
     
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Supercharged!!

    [​IMG]

    @Asjemenou:
    Ik heb voor jou een green/yellow tune en een black tune op twee #75 auto's (motorkap nummer is nu wel goed gewijzigd)
    Sleutels onder de zonneklep:+
    Zie ook de herhalingen die ik heb verstuurd.
    Laatste ronde is de snelste tijd.
    Black tune SUPERCHARGED is 200+? KW en bakken vol koppel. Het is een Newton-meter knaller.
    Ik wacht met inhalen tot op het rechte stuk dan blijft de paintjob zeker unscratched.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2013
  16. Annmm

    Annmm Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee hallo,
    Zijn er nog nieuwe tunes voor Clio of Leon?? Voordat ik er straks weer uit lig om nog snel een andere tune te installeren

    Greets ann


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
     
  17. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor deze baan ?
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik weet niet hoe de eerste bocht genomen mag worden.
    DTM stijl op het uitloopvlak.

    Of alleen uitloopvlak eenmalig na de start.

    Of helemaal niet. En in dat geval hoeveel keer met vier wielen naast de baan geeft een penalty, wie gaat dat tellen. Of wie wil dat verklikken over een ander in een protest.:+

    Belangrijkste is niet in de zandbak komen. EN mocht je van de baan raken doe dit dan op een plek waar je een uitloopstrook hebt. Dus kijk bewust waar je risico kan nemen.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2013
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Vooral bocht 1 kan je veel winnen maar ook een hoop verliezen, Ook in de laatste bocht zorg dat je niet te wijd gaat want dat is ijs. & Oefen de pits.

    Had gehoord dat we de eerste ronde DTM stijl mogen doen. Weet niet of dat nog veranderd is. Vind ook niet dat we te mierenneukeratief moet gaan doen en echt bij een forse overschreiding, Dus gewoon niet tot te weinig remmen voor de bocht en vol over het uitloopvlak scheuren pas geteld en eventueel beoordeeld moet worden.

    Maarja ik ga daar niet over dus moeten we op freaky wachten.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2013
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ja inderdaad laatste bocht uitloopstrook is een afremglijbaan.
     

Deel Deze Pagina