1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Open Class Championship [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 15 jul 2013.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Uitslagen en klassement Sedona Club Circuit Week 8

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Dan gaat het nu alleen nog voor plek 3 tussen asjemenou en Flavour.
    Met een buffer van 15 punten voor asjemenou.
    Wordt een tactische race denk ik.
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Plek 5&6 kan ook nog leuk worden:+
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Oeii! Ja, ik zie het.
    Dan moet ik maar niet in de weg rijden in deze gevechten.
    Ben trouwens opgelucht, want Infineon is niet echt mijn favoriete baan.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik hoop dat er een volle lobby is vanavond:b:
    Toch maar voor de zekerheid wat oefenrondjes gereden.
    Ik moet toch altijd weer even wennen als ik van van auto wissel, nu dus van de V8 naar CLIO.
    Ik ben dan echt niet vooruit te branden, de eerste rondjes.
     
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Het seizoen mooi afgesloten met een hattrick:thumbs:\o/

    Kwalificatie was nog een beetje lastig om hem clean te houden, uiteindelijk lukte het me om 1e te worden met een redelijke voorsprong:)

    Heat 1 was weer erg leuk met Loyall. Ik reed me rondetijden niet echt, maakte veel kleine foutjes (zat te veel naar achteren te kijken, niet meer doen dus:+)Loyall haalde me in ronde 6 in en ging gelijk pitten. Ik ging doorstampen tot ronde 11 en kwam toen met een voorsprong van 60m voor hem uit en zo 1e geworden:)

    Heat 2 was toch wel wat moeilijker, liep in bocht 2 al lichte voorbumperschade op, waardoor ik lichtelijk de aansluiting verloor. Gelukkig kon ik 3 plekken goedmaken in ronde 1. Ging in ronde 3 maar meteen pitten omdat ik zag dat Flavour en Rene in gevecht waren. Toen even achter Asjemenou gezeten, ronde later had ik hem ingehaald (sloeg daarna bijna over de kop, maar door stuurcorrectie wist ik hem weer recht te zetten:F::+). Even daarna wou Asjemenou volgens mij kijken wat ik in me kofferbak had zitten:+;)Was ook even te voelen:+(Maak niet uit;))Daarna jacht gemaakt op Flavour die ik bij het aanremmen van de één na laatste bocht inhaalde. Toen alleen maar gaan hotlappen om in te lopen op Rene die nog moest pitten. Eenmaal toen Rene gepit was, was er geen vuiltje meer aan de lucht en pakte ik de 1e plek:thumbs:

    Leuke competitie gehad, met name de heerlijke duels tussen Loyall en mij. Bedankt daarvoor:thumbs::b:
    Op naar het kampioenschap voor de V8 Supercars!:thumbs:
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    1e heat:
    Erg leuke race gevecht met freaky.
    Na mijn inhaalaktie (die was heel erg lekker en onverwachts) besloot ik te pitten, maar daarna schoot mijn stuurwiel los van de plank in mijn computerkast.
    Boutje waarmee ik stuur had vastgezet was losgetrild vanonderen. En de klemmetjes gebruik ik niet. Dus het werd erg wiebelig sturen het laatste gedeelte van heat 1.
    Ik dacht: zeg maar niets want anders zou Flavour wel eens gaan pushen.
    2e heat was minder omdat ik niet meer snelle rondetijden kon rijden door schade.

    Hele leuke Open class kampioenschaps-cup geweest met spannnende gevechten.
    Ik had gelukkig het fijne voordeel dat ik een snelle tune tot mijn beschikking had en dat ik af en toe f1freaky kon verschalken.


    Ik was wel blij dat ik een puntenbuffertje had opgebouwd voor de twee laatste races.

    Bedankt voor het organiseren van dit Open class kampioenschap.

    Starten maar met de MINI-kampioenschap.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  8. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Nou 3e plek weten te behouden ten koste van Flavour, dat was danook het enige positieve, wat een drama races.:mad::confused::mad:

    Kwalificatie volgens mij 5e plek, maar alles zat zo dicht bij elkaar daar maakte ik me niet zo druk om.

    Start van de eerste heat was ok, probeerde Rene in te halen, maar kreeg een tik waardoor ik dwars kwam en meteen al veel aero schade had. (N.b. ik heb de replays nog niet gezien want ik ben ze zowel van heat 1 als 2 vergeten op te slaan, dus ik beschuldig niemand, maar wil iemand die naar mij toezenden?) Door die aero schade kon ik met name in het laatste gedeelte van het circuit de hoge snelheidsbochten niet meer goed nemen. Dat koste echt teveel tijd. Gelukkig kon ik nog wel het plekje achter Flavour pakken want Divimus maakte nog een foutje in het heuveltje bovenop, kwam in het gras toen kon ik er nog net voorbij.

    De 2e heat was erg apart, Flavour kwam me bij de start voorbij, maar ik kon in dezelfde ronde hem weer voorbij. Ben in ronde 3 de pit ingegaan want ik kwam een beetje verkeerd uit na de snelle bocht. Freaky kwam me meteen achterna. Die zat na de pit zo te pushen dat ik foutjes maakte en hij kon er voorbij. Kennelijk was hij daardoor zo opgelucht want hij begon meteen rare capriolen uit te halen recht voor mijn neus…100 mtr verderop had Freaky een slechte exit in de haakse bocht onderaan de heuvel. Dit had ik niet verwacht het leek wel of Vrieki stil stond…daarom kreeg Freaky een motiverende tik van me om hem weer even tot de orde te roepen (sorry !), mijn schade was aero 50% maar erger was dat mijn drivetrain, versnellingsbak en linker rem/vering naar zijn grootje was en dat al in de 5e (?) ronde en ik was al gepit……

    Daarna proberen te hotlappen en Loyal voor te blijven en hopen dat Flavour niet nog eens extra kon uitlopen want ik wilde mijn 3e plekkie in de eindstand wel zeker stellen. Falvour kwam uiteindelijk 5 puntjes tekort. Hij had wel sterk gereden, want ik had op de leaderboards al snelle tijden van hem gezien en ook in de V8 vorige afgelopen zondag liep het lekker, die zit in een lekkere flow. Voor mij een mindere week racen achter de rug, maar wel 3e in de eindstand open A. Feestje \o/:+\o/

    Bij deze wil ik, mijn vrouw en kinderen, mijn ouders, mijn (PR) manager F. Massa, tante Cor voor alle support, begrip en tijden dat ik als een kluizenaar heb geleefd om rondjes te rijden bedanken. Zonder jullie was het nooit gelukt :emo:. Als laatste natuurlijk huistuner Loyall zonder zijn liverys en tunes was het allemaal niet mogelijk geweest._O_:emo:_O_

    Dank ook aan de organsiatie:thumbs:, erg leuek races gehad op soms verassende circuits!
    Hopelijk wordt de Mini mini snel georganiseerd :thumbs:, wellicht leuk om een splitsing te maken zodat ook de minder ervaren coureurs punten kunnen pakken?

    TE KOOP:

    RENAULT CLIO RS, weinig gebruikt, nooit schade gehad of überhaupt mee geracet. Gespoten in de standaard affabriek kleur zwart kleur niet meer getuned
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Iets nieuws

    Hee mannen.
    Ik had een ideetje om na het seizoen een grafiek te maken van de posities en die te delen op het forum. Stijn heeft hem ff gauw in elkaar geflanst met dit als resultaat:
    [​IMG]

    Edit:
    Moet zeggen dat ik vrij constant was XD:+
     
  10. Potje-Zout

    Potje-Zout Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er al een nieuw forum voor de mini's of niet? Want ben wel benieuwd naar de circuits :D
     
  11. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
  12. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Eindklassement en uitslagen Week 9

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina