Zo, dat waren nog eens een paar races gisteren. Na een zinderende F1, ook zelf 2 goede races gehad.
Race 1 was echt vet qua gevechten, vanaf de start met Loyall, Racer en Rossi gevochten om elk stukje vrij asfalt. Hier en daar wel wat tikjes uitgedeeld en ontvangen, maar niets ernstigs. Mooiste moment van Race 1 was Rossi en Asjemenou binnendoor steken en in 1 move 2 plaatsen pakken.
Held van de avond voor mij is Asjemenou, gewoon keiharde uitrem acties van hem aan mijn adres en hard vechten. Ik vond het super.
Race 2 was ook erg leuk. Heb enkel heel veel moeten verdedigen door mijn Pace die beduidend langzamer was dan die van Loyall,aar mede door het rijden van andere lijnen en hard verdedigen hem tot ronde 14 achter mij weten te houden. Heel vaak stuivertje wisselen in hairpins en rechte stukken. Diepe buiging voor Loyall en zijn racepace. Die waren echt onpoint gisteren.
Zelf 2 fouten gemaakt in Race 2:
1. Ik ramde mijn Bmw in de zijkant van Loyall in Ronde 17. Wilde later remmen voor de hairpin na het lange rechte stuk en verzette mijn rembalans naar voren (vaker gedaan), maar ik blokkeerde voor.
2. Ik zag Wiethok niet op het rechte stuk en gaf hem weinig, heel weinig ruimte.
Voor de rest heel erg vette races gehad, de meerdere mogelijke lijnen en breedte maken dit wel echt een heel vet baantje.
Laatst bewerkt: 14 nov 2016
asjemenou75 vindt dit leuk.