1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] PCars BMW 320 TCC – Worldtour!

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 30 sep 2016.

1. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Maargoed weekje overslaan/uitstellen gaan we niet doen? Op zich een optie.

2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Net Senna op Donington, misschien nog wel beter.

3. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Half 9 open ik de lobby

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

hillss vindt dit leuk.
  4. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk dat het beter is voor mijn hart als ik de race vanavond oversla.

5. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Ze zeggen wel eens 'je bent zo oud als je je voelt', maar bij jou is dat dus al 60+?

ColdzeroNL vindt dit leuk.
  6. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    IK heb nul geoefend dus sorry als ik niet mee kan komen en eraf spin :)

7. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Afgelopen uur meer hartverzakkingen gehad dan de gemiddelde bingospeler in een jaar.

8. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Niet te doen met die lag. Die constante hapering kan nog wel, maar 4 keer gehad dat het beeld compleet stil staat voor een seconde. Met als gevolg 1. een penalty 2. een spin 3. dat ik hills er bijna afros 4. nog een spin. Echt geen zin in zo.

9. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Kom je naar de nieuwe lobby?

10. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Volgens mij is mijn bedoeling met het selecteren van Dubai INTERnational wel geslaagd. Super close racing, vooral in het 2e gedeelte van de baan :thumbs: Crook mag aan de bak voor het maken van wat mooie filmpjes...

Excuses nog aan Loyal voor mijn tikje in race 1. Was zo klaar als een klontje dat het mijn fout was. Wel netjes gewacht en gelukkig heeft het je uiteindelijk geen schade gedaan.

Ook excuses aan Asjemenou voor het contact in race 2. Voor mijn gevoel kwam het nogal lullig tot stond. Je probeerde (denk ik) je positie te verdedigen maar had niet door dat ik al zó dicht achter je zat? Zo leek het in ieder geval gedurende de race. Daarom ook niet gewacht... Heb zelf de replay niet nagekeken. Als je wilt dat er nader naar gekeken wordt dan ik dat goed begrijpen, want je was ontzettend lekker bezig!

Kimi, waar blijft de stand?!?

Kimi NL vindt dit leuk.
  11. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Zeer herkenbaar, ik had hetzelfde. Daarom startte ik ook m'n Xbox opnieuw op. Wat niets help. Al had ik er tijdens de races eigenlijk maar weinig last van.

12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Zo, dat waren nog eens een paar races gisteren. Na een zinderende F1, ook zelf 2 goede races gehad.

Race 1 was echt vet qua gevechten, vanaf de start met Loyall, Racer en Rossi gevochten om elk stukje vrij asfalt. Hier en daar wel wat tikjes uitgedeeld en ontvangen, maar niets ernstigs. Mooiste moment van Race 1 was Rossi en Asjemenou binnendoor steken en in 1 move 2 plaatsen pakken.

Held van de avond voor mij is Asjemenou, gewoon keiharde uitrem acties van hem aan mijn adres en hard vechten. Ik vond het super.

Race 2 was ook erg leuk. Heb enkel heel veel moeten verdedigen door mijn Pace die beduidend langzamer was dan die van Loyall,aar mede door het rijden van andere lijnen en hard verdedigen hem tot ronde 14 achter mij weten te houden. Heel vaak stuivertje wisselen in hairpins en rechte stukken. Diepe buiging voor Loyall en zijn racepace. Die waren echt onpoint gisteren.

Zelf 2 fouten gemaakt in Race 2:
    1. Ik ramde mijn Bmw in de zijkant van Loyall in Ronde 17. Wilde later remmen voor de hairpin na het lange rechte stuk en verzette mijn rembalans naar voren (vaker gedaan), maar ik blokkeerde voor.
    2. Ik zag Wiethok niet op het rechte stuk en gaf hem weinig, heel weinig ruimte.

Voor de rest heel erg vette races gehad, de meerdere mogelijke lijnen en breedte maken dit wel echt een heel vet baantje.

Laatst bewerkt: 14 nov 2016
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  13. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Zoals beloofd:

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Pwohhh niet mijn baan dat Dubai, verre van consistent rond weten te rijden. Erna nog wat op Bathurst gereden, alleen en met Kimi, en dat ging na een paar rondjes eigenlijk al een stuk lekkerder dan Dubai :D:D

15. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Bathurst is geweldig!

16. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Volgende week eerst Imola <3

Excuses voor gisteren. Had na de lange en intense F1 race geen zin meer om de woonkamer te verbouwen. Volgende week ben ik er weer bij.

17. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Nee ik zie het als race incident eein hoor, kwam op de curbs en jij raakte net mijn rechterachterbumper, is dan geen houden meer aan......totdan leuke gevechten en mooie raceavond gehad, cheers

18. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Wacht even met de mededeling....

Laatst bewerkt: 14 nov 2016
  19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Is al bekend of de BMW-races komende zondag doorgaan, of dat dit een weekje uitgesteld wordt ivm het karten? Ik heb niet echt voorkeur voor een van beide mogelijkheden, maar was benieuwd :)

20. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik denk dat het door kan gaan, maar ik was aan het afwachten of we in de avond gingen karten of in de middag.
    Weet alleen niet of ik het red na het karten, ik vind het ook zo raar staan dat iedereen na het karten gehaast weg moet omdat we nog moeten racen. Dat is een beetje gek naar mijn mening.

Hoe denken anderen hierover????

Deel Deze Pagina