not done... Gewoon smerig.. (al realiseer ik me dat t bovenstaande natuurlijk een compilatie van vier acties over een heel halfuur is, waardoor t nog net wat o gelukkiger overkomt, zo samengevat)..
maar wow. Wist niet dat het zo vaak was @Beltoni! Denk dat ik in jou geval een stuk meer stampij had gemaakt in de lobby! De tikjes ansich kunnen gebeuren natuurlijk. Baan is lastig, rempunten vaak onoverzichtelijk.. De tikjes hoor je me niet over, Een keer, twee keer... maar geef dan iig je plaats terug als je zo iemand voorbijsteekt
pw mag van geluk spreken dat t bij jou was! Als ik twee van zulke tikken krijg (zonder #plaatsteruggeefs) had ik m er bij de derde tik genadeloos afgerost (gevalletje falende remmen) bij laatste chicane, sector drie, kan ik je vertellen. Misschien onsportief, en het mag niet natuurlijk, maar ergens ligt de grens.
nogmaals.. De tikjes kunnen gebeuren, maar geef je plaats gewoon terug als je op zon manier iemand passeert. Zo kan ik ook inhalen op bathurst..
Zelf ben ik ook niet heilig.. Ik haalde asjemenou op bathurst wat ongelukkig in maar kreeg, na directe navraag bij hem 'toestemming' om door te rijden toen ik ernaar vroeg. Zelf ook een rosje geïncasseerd maar dat werd later netjes opgelost met plaatsteruggeefs,dus niks aan de hand. Zo zou het moeten gaan eigenlijk.
maargoed..iedereen maakt fouten. Als we er maar van leren hoe vaker ik mn post edit, hoe milder ik word
Laatst bewerkt: 12 dec 2016